Epäilemättä. Iän myötä huomaa olevansa entistä konservatiivisempi ja alkaa ymmärtää vanhempiaan
.Toisin sanoen pikku hiljaa alkaa tipahtaa kelkasta.
Tosin tiukimmat ja kapeakatseisimmat mielipiteet kyllä ainakin nettipalstoilla tuntuvat tulevan noin yleisesti ottaen teineiltä tai tuoreilta post-teineiltä. Se on sitä nuoruuden ehdottomuutta.
Tiedän, ettet kritisoinut minua, tungin vain väliin. Enkä minäkään kritisoinut sinua kapeakatseiseksi, koska en usko sinun täyttävän sitä kriteeriä, jonka kyseisessä viestissä kapeakatseisuudelle annoin.
Pointtini oli vain se, että on mahdollista järjestää elämänsä siten, ettei missaa kisoja (ja silti omistaa elämä). Nykyinen tilanteeni on aika lähellä sitä.
En oikeasti muista kuinka tärkeää F1:n katsominen minulle 80-90-lukujen vaihteessa oli, mutta jälkikäteen voin sanoa sen, etten muista tuon ajan kisoista juuri mitään. Huolimatta siitä, että Vauhdin Maailma minulle tuli johonkin vuoteen -91 tai -92, ja pelkästään F1:n takia. Elämässäni vain kaiketi tapahtui niin paljon muutakin, ettei F1 jäänyt erityisesti mieleeni. Pitäisi kysyä silloiselta lähipiiriltäni kuinka friikki olin.