Seuraatko kaikki mahdolliset lähetykset?

Riittääkö mielenkiinto kisavkl alusta loppuun?

• Kyllä - helposti. Kaikki mahdollinen ja mahdoton katsotaan.

Äänet: 24 24,7%
  • Kyllä - mutta ei pakosta. Todellinen mielenkiinto alkaa aika-ajoista

Äänet: 38 39,2%
  • Ei - harjoitukset eivät juurikaan kiinnosta. Tulokset tarkistan. Aika-ajot ja kisa.

Äänet: 18 18,6%
  • Ei - harjoitukset ovat täysin yhdentekeviä. Ainoastaan aika-ajot ja kisa.

Äänet: 12 12,4%
  • Ei - Harjoitukset ja aika-ajot eivät kiinnosta. Jälkimmäisten tulosten pohjalta kisaan.

Äänet: 5 5,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    97

abc

DNF
Kuulun näköjään melko huomattavaa vähemmistöön Ei - Harjoitukset ja aika-ajot eivät kiinnosta. Jälkimmäisten tulosten pohjalta kisaan-mielipiteeni kanssa.

Aika-ajot olivat 90-luvun lopussa usein jännittävämpi kuin kisa. Sitten alkoi nämä erilaiset kokeilut. Viimeistään kisabensoilla ajaminen vei maun noista.

Törni

Well-known member
WebSlave sanoi:
Elämä on yliarvostettua. ;)

Sitäpaitsi, ehtiihän sitä "elää" formulaviikonloppujen ulkopuolella aivan mainiosti. Jos "elämä" on sitä, ettei mikään saa olla kovin tärkeää, niin ei kiitos. Joitain asioita täytyy ihmisellä olla, jotka kiinnostavat ja innostavat. Jos taas laskee "elämäksi" vain ne asiat, jotka juuri minua (tai sinua, tai Törniä) kiinnostavat, niin sortuu kapeakatseisuuteen.
Lähinnä ajattelin sitä, että on pieni ihme jos ei ole koskaan osunut yhdetkään häät, lähisukulaisen hautajaiset tai muu vastaava tilaisuus päällekäin formuloiden kanssa. Onhan se tietenkin mahdollista järjestää elämänsä nuo mainitut tapahtumat, lomamatkat ja vielä mahdolliset duunijutut niin, että näkee kaikki formulakilpailut aina telkkarista. Minulta se ei ole aivan onnistunut. Mutta minähän olenkin kapeakatseinen ;)

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Puuttui vaihtoehto: en seuraa kisaakaan.

Minulle riittää F1-Forumin F1-uutisia -aiheen seuraaminen :thumbup:

öö ruz

Speed for ever
Täsmennetty vastaus: Aika-ajot ja skaba ovat pakolliset, kaikki muu seurataan jos vain aikaa jää.

WebSlave

Trackman
Törni sanoi:
Lähinnä ajattelin sitä, että on pieni ihme jos ei ole osunut yhdetkään häät, lähisukulaisen hautajaiset tai muu vastaava tilaisuus päällekäin formuloiden kanssa. Onhan se tietenkin mahdollista järjestää elämänsä nuo mainitut tapahtumat, lomamatkat ja vielä mahdolliset duunijutut niin, että näkee kaikki formulakilpailut aina telkkarista. Minulta se ei ole aivan onnistunut. Mutta minähän olenkin kapeakatseinen ;)
Riippuu suvusta ja tuttavapiiristä. Itselleni on 28-vuotisen F1-seuraamisen aikana sattunut kahdet häät ja yhdet hautajaiset (isäni). En ainakaan muista, että mikään olisi ollut sunnuntaina. Lauantaina on saattanut olla. Varmaankin soitto- tai laulukeikan takia on jokin kisa tai aika-ajo jäänyt näkemättä suorana. Osa on jäänyt kyllä ihan muutenkin, koska 80-90-lukujen vaihteessa F1 ei ollut prioriteettieni kärkisijoilla.

En tosin pidä häissä tai hautajaisissa käyntiä enempää elämänä kuin F1-kisojen katsomista. ;) Muutoin F1-kisat kyllä pitkälti vaikuttavat viikonloppusuunnitelmiini, varsinkin nyt, kun tallennan kaikki aika-ajot ja kisat (kestot eivät välttämättä täsmää ilmoitettujen kanssa, jos jotain tapahtuu). Esim. kaukosuhteeni tapaamiset eivät osu formulaviikonloppuihin, koska molemmat tietävät, että kumpikaan ei olisi tyytyväinen tilanteeseen. En minäkään puutu tyttöni harrastuksiin.

Törni

Well-known member
WebSlave sanoi:
Riippuu suvusta ja tuttavapiiristä. Itselleni on 28-vuotisen F1-seuraamisen aikana sattunut kahdet häät ja yhdet hautajaiset (isäni). En ainakaan muista, että mikään olisi ollut sunnuntaina. Lauantaina on saattanut olla. Varmaankin soitto- tai laulukeikan takia on jokin kisa tai aika-ajo jäänyt näkemättä suorana. Osa on jäänyt kyllä ihan muutenkin, koska 80-90-lukujen vaihteessa F1 ei ollut prioriteettieni kärkisijoilla.

En tosin pidä häissä tai hautajaisissa käyntiä enempää elämänä kuin F1-kisojen katsomista. ;) Muutoin F1-kisat kyllä pitkälti vaikuttavat viikonloppusuunnitelmiini, varsinkin nyt, kun tallennan kaikki aika-ajot ja kisat (kestot eivät välttämättä täsmää ilmoitettujen kanssa, jos jotain tapahtuu). Esim. kaukosuhteeni tapaamiset eivät osu formulaviikonloppuihin, koska molemmat tietävät, että kumpikaan ei olisi tyytyväinen tilanteeseen. En minäkään puutu tyttöni harrastuksiin.
Seli seli. Eli olet siis myös itse kapeakatseinen :D

Tämä on selvä kuin pläkki. En minä sinua kritisoinut. Ihmettelin vain kirjoittajaa, joka on kyennyt järjestämään elämänsä sillä tavalla, ettei ole 90-luvun alusta tähän päivään mennessä missannut ensimmäistäkään F1-kisaa televisiossa. Minulta se ei ole onnistunut, vaikka laskenkin itseni F1-friikiksi. Eikä näemmä myöskään sinulta.

WebSlave

Trackman
Törni sanoi:
Seli seli. Eli olet siis myös itse kapeakatseinen :D
Epäilemättä. Iän myötä huomaa olevansa entistä konservatiivisempi ja alkaa ymmärtää vanhempiaan ;).Toisin sanoen pikku hiljaa alkaa tipahtaa kelkasta. ;) Tosin tiukimmat ja kapeakatseisimmat mielipiteet kyllä ainakin nettipalstoilla tuntuvat tulevan noin yleisesti ottaen teineiltä tai tuoreilta post-teineiltä. Se on sitä nuoruuden ehdottomuutta. ;)
Tämä on selvä kuin pläkki. En minä sinua kritisoinut. Ihmettelin vain kirjoittajaa, joka on kyennyt järjestämään elämänsä sillä tavalla, ettei ole 90-luvun alusta tähän päivään mennessä missannut ensimmäistäkään F1-kisaa televisiossa. Minulta se ei ole onnistunut, vaikka laskenkin itseni F1-friikiksi. Eikä näemmä myöskään sinulta.
Tiedän, ettet kritisoinut minua, tungin vain väliin. Enkä minäkään kritisoinut sinua kapeakatseiseksi, koska en usko sinun täyttävän sitä kriteeriä, jonka kyseisessä viestissä kapeakatseisuudelle annoin.

Pointtini oli vain se, että on mahdollista järjestää elämänsä siten, ettei missaa kisoja (ja silti omistaa elämä). Nykyinen tilanteeni on aika lähellä sitä.

En oikeasti muista kuinka tärkeää F1:n katsominen minulle 80-90-lukujen vaihteessa oli, mutta jälkikäteen voin sanoa sen, etten muista tuon ajan kisoista juuri mitään. Huolimatta siitä, että Vauhdin Maailma minulle tuli johonkin vuoteen -91 tai -92, ja pelkästään F1:n takia. Elämässäni vain kaiketi tapahtui niin paljon muutakin, ettei F1 jäänyt erityisesti mieleeni. Pitäisi kysyä silloiselta lähipiiriltäni kuinka friikki olin.

Törni

Well-known member
WebSlave sanoi:
Epäilemättä. Iän myötä huomaa olevansa entistä konservatiivisempi ja alkaa ymmärtää vanhempiaan ;).Toisin sanoen pikku hiljaa alkaa tipahtaa kelkasta. ;) Tosin tiukimmat ja kapeakatseisimmat mielipiteet kyllä ainakin nettipalstoilla tuntuvat tulevan noin yleisesti ottaen teineiltä tai tuoreilta post-teineiltä. Se on sitä nuoruuden ehdottomuutta. ;)

Tiedän, ettet kritisoinut minua, tungin vain väliin. Enkä minäkään kritisoinut sinua kapeakatseiseksi, koska en usko sinun täyttävän sitä kriteeriä, jonka kyseisessä viestissä kapeakatseisuudelle annoin.

Pointtini oli vain se, että on mahdollista järjestää elämänsä siten, ettei missaa kisoja (ja silti omistaa elämä). Nykyinen tilanteeni on aika lähellä sitä.

En oikeasti muista kuinka tärkeää F1:n katsominen minulle 80-90-lukujen vaihteessa oli, mutta jälkikäteen voin sanoa sen, etten muista tuon ajan kisoista juuri mitään. Huolimatta siitä, että Vauhdin Maailma minulle tuli johonkin vuoteen -91 tai -92, ja pelkästään F1:n takia. Elämässäni vain kaiketi tapahtui niin paljon muutakin, ettei F1 jäänyt erityisesti mieleeni. Pitäisi kysyä silloiselta lähipiiriltäni kuinka friikki olin.
Roger that. Olen silti sitä mieltä, että 90-luvun alusta tähän päivään asti itsensä järjestäminen joka ainoan F1-kisan aikana telkkarin ääreen on melkoinen suoritus. Eikö anneta siitä kymmenen pistettä ja sata papukaijamerkkiä :thumbup: :thumbup:

WebSlave

Trackman
Törni sanoi:
Roger that. Olen silti sitä mieltä, että 90-luvun alusta tähän päivään asti itsensä järjestäminen joka ainoan F1-kisan aikana telkkarin ääreen on melkoinen suoritus. Eikö anneta siitä kymmenen pistettä ja sata papukaijamerkkiä :thumbup: :thumbup:
Jep! Papukaijamerkki joka kisasta. :thumbup:

Miss Piggy

Schufosa
Toi viiminen vaihtoehto. Kun ei nää kisoja livenä, niin eipä tuu kauheesti kateltua tietenkään... Tuskin katsoisin kisoja enempää tällä hetkellä, vaikka MAX oliskin taloudessa...:rolleyes:

Chip^

Well-known member
Katson kisan ja aika-ajot.

Tosin tänään aika-ajot jäi näkemättä (miksiköhän :rolleyes: )

Onneksi huomenna Suomi ei pelaa siinä pronssiottelussa, sehän olisi tullut samaan aikaan kuin Espanjan GP :thumbdown

Timppa78

License to SPY
Sijainti
Täällä
Chip^ sanoi:
Katson kisan ja aika-ajot.

Onneksi huomenna Suomi ei pelaa siinä pronssiottelussa, sehän olisi tullut samaan aikaan kuin Espanjan GP :thumbdown
Joo nii mulki jäi ekaa kertaa monee vuotee kattomatta aika-ajot! Mut onneks oli sen arvonen lätkämaatsi et ei haittaa vaik jäi katomatta!
Siinä on paikka mutta miks teit maalin Lehtinen:D

WebSlave

Trackman
Chip^ sanoi:

Minä olen sen verran F1-fani, että formulat voittavat muut urheilulajit, vaikka kyseessä olisi lätkän MM-finaali. Toisin sanoen aika-ajot voittivat. Ratkaisuhetket lätkästäkin ehti vielä mainiosti nähdä.

Törni

Well-known member
WebSlave sanoi:
Minä olen sen verran F1-fani, että formulat voittavat muut urheilulajit, vaikka kyseessä olisi lätkän MM-finaali.
Joo, varsinkin kun sillat tähän suuntaan on jo poltettu :D

Törni

Well-known member
Mediaprofeetta sanoi:
tästä lähtien en tätä paskalajia enää seuraa
Kiitoksia kuitenkin näistä menneistä hetkistä ja hauskaa jatkoa jonkun muun lajin parissa :thumbup: