Seuraava 40-vuotias kuski.

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Badoer ajoi 2009 Massan tilalla pari kisaa. Aivan katastrofeja ne kisat. Ajoi edellisen kerran 1999.
Eri asia olla täysin poissa ykkösistä, kun olla Ferrarin testikuskina ja saada sitä kautta paikka pariin kisaan. Eihän Badoer ollut tällöin poissa ykkösistä kymmentä vuotta.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Eri asia olla täysin poissa ykkösistä, kun olla Ferrarin testikuskina ja saada sitä kautta paikka pariin kisaan. Eihän Badoer ollut tällöin poissa ykkösistä kymmentä vuotta.
Ei ollutkaan, mutta hän ei tainnut ajaa mitään kisaa missään sarjassa sen kymmenen vuoden aikana.
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Ja sitten vielä yksi Chanoch Nissany osallistui vapaisiin harjoituksiin, mutta kisaa hän ei saanut lupaa ajaa.
Kaavailiko Minardi tosissaan Nissanystä kisakuskia 2005? Olin itse siinä käsityksessä, että oli tarkoituskin vetää vain perjantaiharkat.

Itse uumoilen, että jostain Nascarista tms. tulee joku veteraani kokeilemaan kisan-parin ajaksi.

Montoya on aika hyvä haku, joskin luulen että sillat paloivat lähes täydellisesti.

Villeneuvea ei vielä mainittu, joten teen sen nyt.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kaavailiko Minardi tosissaan Nissanystä kisakuskia 2005? Olin itse siinä käsityksessä, että oli tarkoituskin vetää vain perjantaiharkat.
Ei kaavaillut, kun ei sitä superlisenssiä olisi Chanoch kuitenkaan saanut. Minardi otti vain rahat pois kaverilta.
Itse uumoilen, että jostain Nascarista tms. tulee joku veteraani kokeilemaan kisan-parin ajaksi.

Montoya on aika hyvä haku, joskin luulen että sillat paloivat lähes täydellisesti.

Villeneuvea ei vielä mainittu, joten teen sen nyt.
Melkeinpä pitäisin jonkun (F1-)eläköityneen F1-kuskin paluuta todennäköisempänä kuin noita skenaarioita.
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Hmm, vaikea sanoa... 🤔 Mutta heitetään ihan arvauksena Kimi Matias Räikkönen
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vanhimmat nykykuljettajat taitavat olla:
-Webber
-Raikkonen
-Button
-Alonso
-Massa

Webber lopettanee tämän kauden jälkeen. Raikkonen tuskin jatkaa montaa vuotta. Massan tuskin annetaan jatkaa montaa vuotta. Buttonilla lienee sama tilanne kuin Kimillä: Elämässä on muutakin sisältöä kuin ympyrän ajaminen. Alonso lienee potenttiaalisin. Varsinkin jos mestaruutta ei punaisissa ala irtoamaan lähivuosina.

Vastaan Alonso. Lukitsen, ja muutan vastausta tarvittaessa.
Vielä on arvaus hengissä, sillä Allun paluu on mahdollinen!
 

Har*

Well-known member
Liittynyt
29.7.2010
Viestit
1331
Vielä on arvaus hengissä, sillä Allun paluu on mahdollinen!
Allu vois olla hyvä kiinnitys vuodelle 2021, kun aerosäännöt muuttuvat ja voimasuhteet muuttuvat arvaamattomasti. Hyvä kuljettamaan autoa, joka ei ole hirveän hyvä.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Toivottavasti Bottas, sillä ei ihan heti tule uusia suomi-F1 kuskeja. Eli Valtsun pitäisi jaksaa vuosikymmeniä painaa.
 

Har*

Well-known member
Liittynyt
29.7.2010
Viestit
1331
Toivottavasti Bottas, sillä ei ihan heti tule uusia suomi-F1 kuskeja. Eli Valtsun pitäisi jaksaa vuosikymmeniä painaa.
Kai sellainen ura Suomen Rubensina olisi mahdollisuuden rajoissa. Ensin jokunen vuosi kärkitallissa siipimiehenä, sitten keskikastin kokeneena konkarina.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Toivottavasti Bottas, sillä ei ihan heti tule uusia suomi-F1 kuskeja. Eli Valtsun pitäisi jaksaa vuosikymmeniä painaa.
Sanoisin, että aika vaikea skenaario. Toki, jos Kimi lopettaa kesken sopparin, niin sit jo helpompaa.
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Toki tässä ei tavallaan Kimiä lasketa kun Kimi jo varma 40-kymppinen kuski. Ja kyllähän Alonso vielä ykkösiin palaa ja on Valtsua vanhempi.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Toki tässä ei tavallaan Kimiä lasketa kun Kimi jo varma 40-kymppinen kuski. Ja kyllähän Alonso vielä ykkösiin palaa ja on Valtsua vanhempi.
Nojoo, tavallaa jo varmistettu ja puhutaan nyt sitte Kimin(/Alonson) seuraavasta. En kyllä millää usko, että Bottaksella olisi rahkeita pitkään uraan ykkösissä. Edelleen liian tylsä jätkä. Ei oikein herätä tunteita suuntaan eikä toiseen. Hamiltonia, Vetteliä ja Verstappenia joko vihaa tai rakastaa. Samalla ajavat pirun nopeaa. Sama koskee Räikköstä, joka tosin on jotenkin saanut vietyä homman ihan omalle asteikolleen, jätkä on ollut elävä meemi. Nyt vielä ajavana legendana kirkkainta tähteä formuloissa. Uskomaton ura. Kuinka moni muu on esim. 8 kautta ferrarilla ajanut (onhan noita, mut pieni joukko silti)? Kahdessa erässä vieläpä. Jeeep, kuuluis taas Kimin hehkutustopikkiin :D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös