Seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

Voisitko seurustella ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?

• Kyllä voisin

Äänet: 45 60,0%
  • En voisi

Äänet: 30 40,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    75

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tuli tuossa erään kaverin kans juttua, että pystyiskö perustamaan ihmissuhteen sellaisen henkilön kanssa, joka ei hallitse oikeinkirjoituksen perusteita ja lähinnä yhdyssanoja.

Knoukka

Well-known member
Totta helvetissä seurustelisin. Sais samalla hyvän ihmisen pisteitä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Aikalailla jakaantuu...toistaiseksi. Vastaanpa itsekin tämän hetken fiiliksien mukaan.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Niin, siis vastaus on: Tuskin voisin seurustella. Yrittää ehkä voisin, mutta luulen että mun pilkunnussija aina pätemässä -luonne puskis suhteen syvälle paskaan.

Knoukka

Well-known member
Seurustelisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyntäasentoja?

Ne on just parhaita.

Ace17

Acenteella
Tasaisesti jakautuu. Toisin kuin aikoinaan kun kysyin, että ottaisiko hahmot kokkaustaidottoman vaimon itselleen. Silloin taisin olla ainoa noin 50:iidestäkymmenestä, joka vastasi kieltävästi. Noh, onhan naimisiinmeno astettava vakavampaa puuhaa kuin seurustelu.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ihan hyvin. Olishan se suotavaa että yleissivistystä olis vähän enämpi kuin heinäseipäällä, mutta ei mulle yhdys sanat ole mikään kynnyskysymys.

abc

DNF
Dominic sanoi:
Niin, siis vastaus on: Tuskin voisin seurustella. Yrittää ehkä voisin, mutta luulen että mun pilkunnussija aina pätemässä -luonne puskis suhteen syvälle paskaan.
Oletko ihan oikeasti tosissasi?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Itse lievästi lukihäiriöisenä en kiinnittäisi luultavasti asiaan mitään huomiota. omissa teksteissä sitä joudun paljon edelleen miettiä..pikku hiljaa annan olla, ellei kysessä ole virallinen teksti, jolloin pyydän aina jonkun lukemaan läpi..:nope:
Mutta eipä se siihen tiedon määrään pään sisällä vaikuta tai siihen miten näpsäkästi sanoja osaa käyttää. Siksipä en ketään siitä tuomitse:thumbup:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Dominic sanoi:
Seurustelikisitko ihmisen kanssa, joka ei hallitse yhdyssanoja?
"Seurustelikisitko"! "Seurustelikisitko"!!!! :D "Seurustelikisitko"!!!! :alppu: :D ;D

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
No, ei siinä mitään. Aika vaikea sanahan tuo onkin.