siivet vuonna 2005?

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
eli, millaiseksi muuttuvat etusiivet nyt kun niitä nostetaan? hmmm, tässäpä hieman esimakua kehityksestä....
2000:

2001:

2002/2003:

2004:


kivoja lepakoita tullu noista, nyt siis kysymys kuulukin, nostetaanko koko siipeä ensi vuodeksi, vaiko vain tuota päätyjen tasoa?
(eli sallitaanko moiset kuopat keskellä keulan aerodynamiikan takia edelleen?)
jos sallitaan, niin johan tulee vinkuroita siiipiä....
:yuck:
 
Viimeksi muokattu:

Apa_02

Well-known member
Liittynyt
24.4.2001
Viestit
623
Minä ainakin olen ymmärtänyt, että koko siipeä nostetaan edessä, ja takasiipeä on siirrettävä eteenpäin, eli perän downforce ei vaikuttaisi niin suoraan takapyöriin
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Bobakki sanoi:
Tämä on ollut forumilla aiemminkin, ihmetelkää siitä :)
Törkeetä suosimista FIA:lta! Jordan on taas saanut F(ord)IA:lta tietoonsa ensi kauden säännöt etukäteen ja päässyt testaamaan uusia osia, kun muilla on kehitystyö jäissä epäselvyyksien takia :nope: :thumbdown :thumbdown :nope: :mad_old: :mad_old:
 
Viimeksi muokattu:

Jeeves

Well-known member
Liittynyt
19.2.2004
Viestit
2520
Takasiipeähän piti siirtää vain eteenpäin, ei laskea?
Tuon Jordanin takasiipi näyttäis olevan reilusti normaalia alempana.
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
FO110K sanoi:
eli, millaiseksi muuttuvat etusiivet nyt kun niitä nostetaan? hmmm, tässäpä hieman esimakua kehityksestä....
2000:

2001:

2002/2003:

2004:


kivoja lepakoita tullu noista, nyt siis kysymys kuulukin, nostetaanko koko siipeä ensi vuodeksi, vaiko vain tuota päätyjen tasoa?
(eli sallitaanko moiset kuopat keskellä keulan aerodynamiikan takia edelleen?)
jos sallitaan, niin johan tulee vinkuroita siiipiä....
:yuck:
No toivottavasti sallitaan se että edelleen saa olla keskeltä matalammalla. Kyllä olis hirveen näkösiä jos ois suora lättänä tosi korkeella, camoon:yuck:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jeeves:
Ei se ole, siiven leveys ja paikka vaan hämää. Vertaa:



Oisko muuten mitenkään mahdollista, että jos kirjoittaa rivin verran tohon niin ei ota mitään neljä kuvaa sisältävää lainausta alkuun?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Otto Hokkanen sanoi:
Törkeetä suosimista FIA:lta! Jordan on taas saanut F(ord)IA:lta tietoonsa ensi kauden säännöt etukäteen ja päässyt testaamaan uusia osia, kun muilla on kehitystyö jäissä epäselvyyksien takia :nope: :thumbdown :thumbdown :nope: :mad_old: :mad_old:
niin, eräs italialainen tiimihän testas näitä tän tyyppisiä osia jo elokuussa, jordan nyt lokakuussa vai oliko syyskuun lopulla...
 

verge

Well-known member
Liittynyt
26.7.2004
Viestit
287
Mulle tämä ainakin on suuri tragedia, kun alunperinkin 98 - 99 aloin formuloita katsomaan, koska ne näyttivät niin upeilta.
Tuosta Jordan-kuvasta sen verran, että autojen sivuilta piti kieltää nuo kaikki ilmanohjaimet, mutta eturenkaiden välissä näkyy sellainen (?)

Alunperin pelkästin GPWC:n tuloa, mutta nyt se vain on upeaa unelmaa, joka joskus toivottavasti toteutuu..

Mun muistaakseni kyllä oli säännöissä tarkotus myös laskea takasiipeä, ei pelkästään hilata sitä eteenpäin.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Öh, no ainakin FIA:n oman lehdistötiedotteen mukaan takasiipeä tuotiin pelkästään eteenpäin, eikä sivuilmanohjaimia mainittu sanallakaan.
 

verge

Well-known member
Liittynyt
26.7.2004
Viestit
287
Bobakki sanoi:
Öh, no ainakin FIA:n oman lehdistötiedotteen mukaan takasiipeä tuotiin pelkästään eteenpäin, eikä sivuilmanohjaimia mainittu sanallakaan.
Joo, näin tuossa justiinsa yhen artikkelin, ja siinä mainittiin takarenkaiden edessä olevat siivekkeet, ei eturenkaiden takana olevat (kuten aiemmin mainitsin).
Saa nähä mitä se käytännössä tarkottaa.
 
Ylös