Silloin jäin ilman

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
Taisi tapahtua Varkaudessa 2000-luvun puolivälin paikkeilla. Kaunis, treenattu nainen jolla oli toinen puoli hiuksista vaalea ja toinen tumma, kävi kuumana ja syleili. Kielarit vaihdettiin. Tahtoi numeron hän myöhemmin tapahtuvaa seksiä varten.
Kuitenkin juuri sillä hetkellä henkilökohtainen puhelimeni sanoi sopimuksensa irti. Joten teidemme irtauduttua ei minuun enää yhteyttä tähän numeroon saanutkaan.

Olen säännöllisin väliajoin käynyt mainitussa yökerhossa. Että jos häneen törmäisin. Minnaan. En ole törmännyt. Jos olisin työnumeron antanut, olisimme molemmat tyytyväisempiä kuin nyt olemme. Se taas muita ongelmia olisi saattanut aiheuttaa se.

Vituttaa vielä.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Äsken kävin kaupassa ja kassaneiti jutteli mulle muutakin kuin moi-[summa]-kiittiheippa.
Jäin silti ilman, vaikka selkeesti oli siinä hilkulla.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Melkein sain pinppaa tänään. Housut oli jo kintuissa, mutta naista ei näkynyt missään :frown:
 

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
Tämän otsakkeen suosio kielinee, että jokainen teistä on aina saanut halutessaan. Kovaa sakkia. Kovaa.

Laivalla, saattoi olla Silja. Nainen oli jo valmista kauraa hyttiin talutettavaksi. Teologian opiskelija Helsingin yliopistosta. Hytissä päättikin kunnioittaa avioliittoa. Suudella saa ja kaikkea muuta mutta housuja ei riisuta. Tulin sitten alkkareihini, vittu, siinä kyhnytessäni.

Olihan pitkä päivä siinä kellistellä ilman pikkuhousuja. Oliko tämä ilman jäämistä vai ei, sen päättäkööt jälkipolvet.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tämä ei tapahtunut itselleni, vaan tyypille jonka kanssa olen lukuisia kertoja jutellut koiraa ulkoiluttaessani. Kertoi tavanneensa paikallisessa oikein näppärän näköisen ja mukavan neitosen, tulivat hyvin juttuun ja sopivat tapaavansa kello jotain yökerhossa. Tyyppi meni kotiinsa suihkuun ja vaihtamaan parempaa päälle. Ollessaan lähdössä koira oli ulko-ovella vastassa ilmoittaen, ettet mene. Koira oli näet päättänyt, ettei isäntä pääse kotoa pois alkoholia nauttineena.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Tämä ei tapahtunut itselleni, vaan tyypille jonka kanssa olen lukuisia kertoja jutellut koiraa ulkoiluttaessani. Kertoi tavanneensa paikallisessa oikein näppärän näköisen ja mukavan neitosen, tulivat hyvin juttuun ja sopivat tapaavansa kello jotain yökerhossa. Tyyppi meni kotiinsa suihkuun ja vaihtamaan parempaa päälle. Ollessaan lähdössä koira oli ulko-ovella vastassa ilmoittaen, ettet mene. Koira oli näet päättänyt, ettei isäntä pääse kotoa pois alkoholia nauttineena.
Niin. Aivan.
 

Örfil

Guest
Mitä ole havaintoja tehnyt niin leivän lisäksi ämpäreistä on huutava pula. Kaikki menee mitä jaetaan.
 

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Liittynyt
28.3.2014
Viestit
494
En jäänyt ilman mutta haluan laittaa tänne. Tämän. Koska olo.

Rakastajattaren työpaikalle pölähti harjoittelija. Kuvankaunis intiaanityttö. En muista mistä maasta. Juurensa. Eikä sillä väliä. Katseemme kohtasivat. Kohtasivat. Tilanteesta ei mennyt kovin kauan kun limakalvomme kohtasivat.
Sittemmin sain kuulla, että oli raskaana hän. Ei toki minulle, toiselle miehelle. Mutta kysellyt oli. Antanut ymmärtää että tulevan isän paikka olisi vapaa.

Kuunnelkaapa. Jos joku voi asiansa sotkea pahasti niin se olen minä. Kikkeli edellä tilanteisiin. Niin sitä pitää.
 

Örfil

Guest
Jerryn tarinoiden täytyy olla 50% fiktiota. Hauskojahan ne on, sitä ei käy kieltämän.
 
Ylös