Sirmakka

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Onhan tuota kurttua tullut joskus näpelöityä. Joitain tunnistettaviakin melodiantapaisia saattoi vahingossa irrota, mutta kyseessä ei kuitenkaan ollut kovinkaan sydäntäsärkevää tulkintaa. Ennemminkin kuuloelimet siinä olivat vaarassa särkyä.

Em. saa jokainen tulkita miten tahtoo.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Onhan tuota kurttua tullut joskus näpelöityä. Joitain tunnistettaviakin melodiantapaisia saattoi vahingossa irrota, mutta kyseessä ei kuitenkaan ollut kovinkaan sydäntäsärkevää tulkintaa. Ennemminkin kuuloelimet siinä olivat vaarassa särkyä.

Em. saa jokainen tulkita miten tahtoo.
Tulkitsen tämän niin, että olen mielestäsi homoseksuaali ja muutoinkin vittuilet tarkoituksenasi pahoittaa mieleni.

MULKKU! Pahoitin nyt mieleni.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tulkitsen tämän niin, että olen mielestäsi homoseksuaali ja muutoinkin vittuilet tarkoituksenasi pahoittaa mieleni.

MULKKU! Pahoitin nyt mieleni.
Voi helkkari, oliko se noin itsestään selvää? Ja niinku mä yritin naamioida sen hassun hauskaks hanuri-perse-kurtturömpötin -sanailuks, niin heti se perimmäinen tarkoitus tulikin ilmi.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Saattaa myöskin olla niin, että Moskovassa on kuitenkin sen verran paljon katulapsia ja sirmakoita, että soittaminen on hyvinkin voinut olla vapaaehtoista.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tulee vaan mieleen säkeistö eräästä hieman epäkorrektista rallista:

Stalinilla täällä oli valmis valtakunta,
viljapellot oottaa viljankorjaajaa.
Ihanata linnassansa hän nyt näkee unta,
Otto-Wille johtaa kansanarmeijaa.
:,: Messuhallin katolla
sirppi on ja vasara,
eduskuntatalossa soi shirmakka :,: