Sivari töihin

sammyosammy

Senior Citizen
Sijainti
Out Of Bounds
Minusta näyttivät alikessut auktoriteetittomilta pojilta, jotka yrittivät huutamalla korvata vajeitaan.. Niinhän nuo olivat minua vähän nuorempia lähes kauttaaltaan.
Itsellehän kävi niin, että 19vee jouduin ottamaan sen "sotaryhmäni" vastaan. Hohhoijaa, keski-ikä 26vee, joukossa mm. kirurgi, DI ja muut oppineet. Erityisen ilahduttava tapaus oli tämä kirurgi, joka oli juuri erikoistumassa ********:eeseen.

En tiedä miksi moinen yli-ikäisten sekamelska just mulle päätettiin pläjäyttää. Mutta äijät oppi juoksemaan, tetsaamaan, ampumaan etc. Huutamatta ja räyhäämättä. Hoidin naapurirtuvan Neu****sinkin kuosiin. Vaikka murhamies olikin.

Kaks tuli puheille, kun farkkuja sovittelin palveluksen jälkeen; ********:eeseen sittemmin erikoistunut kirurgi ja Neu****n.

Tarina on tosi, henkilöt eivät keksittyjä. Että fuck da system vaan Lieksa :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Itsellehän kävi niin, että 19vee jouduin ottamaan sen "sotaryhmäni" vastaan. Hohhoijaa, keski-ikä 26vee, joukossa mm. kirurgi, DI ja muut oppineet. Erityisen ilahduttava tapaus oli tämä kirurgi, joka oli juuri erikoistumassa ********:eeseen.

En tiedä miksi moinen yli-ikäisten sekamelska just mulle päätettiin pläjäyttää. Mutta äijät oppi juoksemaan, tetsaamaan, ampumaan etc. Huutamatta ja räyhäämättä. Hoidin naapurirtuvan Neu****sinkin kuosiin. Vaikka murhamies olikin.

Kaks tuli puheille, kun farkkuja sovittelin palveluksen jälkeen; ********:eeseen sittemmin erikoistunut kirurgi ja Neu****n.

Tarina on tosi, henkilöt eivät keksittyjä. Että fuck da system vaan Lieksa :thumbup:
Et sinä minua käskyttämässä ainakaan ollut, kun et naama punaisena huutanut aiheuttaen lähinnä tirskahduksia joukossa, jossa oli väkeä cp-vammaisista välillä kotiutettuihin huumeriippuvaisiin.. Ei jotenkin ikävä tullut inttityyppejä, kun viimeisen kerran Kontiorannasta lähdin.

JES! SOTAMUISTELOITA!!!!!!!!

Nurtsi

Registered Loser
Eihän sillä palveluksella väliä ole.

Sivareita kun on monenlaisia. On näitä boheemeja humanistiälykköjä jotka haluavat täyttää velvollisuutensa tekemällä jotain hyödylllisempää kuin valmistautumalla sotaan jota ei koskaan tule. Sitten voi olla niitä peepoilijoita jotka ei halua armeijaan, koska "ei jaksa juosta ku jalkakipee ja ei kestä auktoriteettiä ja lattajalat".

RUK taas saattaa joillain nousta hattuun ihan loppuelämäksi tai voi olla, että se vain vetää puoleensa kusipäitä.

jjv

Arschloch
Ilman muuta, jos on oikeasti vakaumuksellisista syistä valinnut sivarin. Tosin totaalin voisin myös palkata tietyissä rajoissa ts. työ ei edellytä turvallisuusselvitystä.
Mutta työkokemus ja koulutus ratkaisee. Jos taas joku on perustanut koko loppuelämänsä sille, että on käynyt RUK:n, jättäisin moisen kokonaan rannalle.
Entäs jos on valinnut siviilipalveluksen koska ei ole vaan viittiny mennä armeijaan? Nukkunu mieluummin yönsä kotona kuin kasarmilla.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Löytyy sisarusparvesta niin RUK:n, AUK:n, sekä sivarin käyneitä kuten myös C-luokan sekä kutsumattoman omaavia. Mitä ilmeisimmin kukaan noista ei ole minua kaistapäisempää tahoa, joten tehtävän sopien kyseiselle henkilölle ottaisin kenet tahansa heistä töihin.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Entäs jos on valinnut siviilipalveluksen koska ei ole vaan viittiny mennä armeijaan? Nukkunu mieluummin yönsä kotona kuin kasarmilla.
Sitten on tietenkin kysymys erikseen, miten tämä tulisi työhaastattelussa ilmi.