Skimbaus a.k.a Lahti -toik

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Sue_me

Well-known member
Aloitin muuten skimbaus-urani vuonna -85 Himoksessa. Sen jälkeen sukset vei miestä.
Vahvahko muistikuva, että omalla kohdalla vastaavassa tilanteessa elettiin herran vuotta 1989. Ja juurikin Himoksella kun seutukunnalta kerran lähtöisin ja tänne vieläkin jämähtänyt.

Alkuhaparoinnit omakohtaisesti kokeneena ihmettelen edelleen, että olen laskenut Sallan nopeuslaskun MC rinteen ehjänä ja kaatumatta alas.

Zervuska Haidis

Well-known member
Sijainti
Sivulla viisi
Eihän ne hypi sieltä silloin?
Mitä se haittaa vaikka hyppisikin, sinne vaan sekaan. Kyllähän tuolla vissiinkin jotain oikeita kisojakin joskus järjestetään, mutta mä en ole koskaan nähnyt kenenkään hyppäävän tuosta mäestä, vaikka ison osan elämästäni olen parin kilometrin päässä asunut.

Örfil

Guest
Alkuhaparoinnit omakohtaisesti kokeneena ihmettelen edelleen, että olen laskenut Sallan nopeuslaskun MC rinteen ehjänä ja kaatumatta alas.
Alkaa olla samoja samix -fiilareita.

Olen laskenyt liki kaikki Suomen tunturit yläältä alas sukkana. Kaverin kanssa, kun se oli se kisa aina mikä vedettiin.
En todellakaan selvinpäin.

Ylläs oli kovin haaste. Vauhti oli lopussa varmaan jotain 200 km/h. Viittaan edellisen lauseeseen.

Pelotti ja kaikki vaatteet lepatti ihan hulluna. Voitin kisat aina.

Sue_me

Well-known member
Suomesta löytyy tarpeeksi tasokkaita rinteitä. Ei tarvi lähteä merta edemmäs kalaan. After skiitkin kunnossa, varsinkin isommissa keskuksissa.

Toki olisi kiva joskus lähteä koittamaan vaikkapa Åreen. Syöksylaskun MC rinne ehjänä alas olisi ihan koittamisen arvoinen haaste.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mun suosikkijuttu siinä taannoin suunnitellussa Forumin skimbausreissussa oli pujottelukisa jonka voittaja pääsee majottumaan eri mökkiin kun Timanfaya.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
En tässä elämässä tule enää hiihtämään. Alamäkihommia pulkkaa ja Stigaa lukuun ottamatta en ole edes kokeillut ja kokeilematta jää.

Eli ilmoittaudun tohon Joni Rhodos-möötteen ja olen paikalla yhtä varmasti kuin Jonikin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En tässä elämässä tule enää hiihtämään. Alamäkihommia pulkkaa ja Stigaa lukuun ottamatta en ole edes kokeillut ja kokeilematta jää.

Eli ilmoittaudun tohon Joni Rhodos-möötteen ja olen paikalla yhtä varmasti kuin Jonikin.
En minäkään laskettelusuksilla. Sitävastoin Lahteen Hekottajankadulle lähden tuotapikaa.