Noh niin noh. Ralli on käynyt kalliiksi se on selvä. Fabia WRC on myös ollut paha pettymys tähän asti. Volkswagen Group lupasi panna euroja oikein kunnolla kiinni tähän projektiin ja ei nyt vielä ole mitään syytä epäillä, etteikö se tekisi niin. Tässä lienee enemmänkin kyse siitä, että Fabiaa halutaan kehittää rauhassa ensi vuosi ja iskeä 2005 oikein kunnolla. Todennäköisesti Skoda myös on hieman varuillaan rallin tulevaisuuden suhteen. Muutokset tulivat liian myöhään tallin tietoisuuteen ja rahaa ei haluta haaskata turhuuksiin.
Ja niistä Volkswagen Groupin (minun tietääkseni VAG-nimitys ei enään ole virallinen) muista aktiviteeteista. Kaudella 2003 ne taisi olla seuraavat: Bentley - Le Mans, Skoda - WRC, Seat - ETCC, Lamborghini - FIA GT (Murcielago?) projekti [radoille ensi vuonna], Volkswagenilla oli JWRC Polo -projekti Lehtonen Motorsportin nimissä, Paris-Dakar buggy, kait edelleen Lupo ja Formula Volkswagen sarjat Saksan radoilla.
Audin kilpailutoiminta oli tällä kaudella vähemmän virallista. Joestin tiimi oli R8 -tiimeistä virallisin, luonnollisesti entisenä tehdastiiminä. Ikäänkuin tehdastalli- . Muita tiimejä olivat Champion, Audi UK ja GOH. DTM:ssäkään Audi ei ollut virallisena, vaan edelleen Abtin virityspajan väreissä.
Seatilla taitaa lisäksi olla se GT-siluetti Ranskan ja Espanjan sarjoissa. Olikohan Skodallakin joku rata-auto? Jotain varmasti unohtui, mutta siinä varmaan tärkeimmät.
Nyt kesken tämän kilpailukauden Volkswagen taisi ilmoittaa lopettavansa kaiken VW:n nimissä olevan kilpailutoiminnan Paris-Dakaria lukuunottamatta! Tämä tiesi mm. sitä, että LMS joutui pikkasen vaikeuksiin JWRC:ssä... Muuten todennäköisesti jatketaan lähes ennallaan. Bentley nyt ilmeisesti lopetti kilpailutoiminnan Le Mans voittoon, mutta toisaalta Audi taasen suunnittelee uutta R9:a, vaikka sen tulevaisuudesta ei ole tietoa, ja harkinnassa on tiettävästi täysipainoinen DTM -ohjelma A4:n korilla.