Antti Mannisto:
vermula:
Ei kai tämä käytä synkronista verkkoa
Se vois selittää kait tämän. Ilmeisesti toimii hyvin, jos on kaksi nopeaa konetta, suunnilleen samantasoista.
Mutta tälläisen pelin odottaisi toimivan vähän vanhemmallakin koneella
Täytyypä nyt sitten pelin tekijänä vissiin kommentoida
.
En nyt ihan tarkkaan tiedä, mitä tarkoitat synkronisella verkolla, mutta huijaamisen estämiseksi serveri tekee viime kädessä päätökset pelin etenemisestä. Eli jos serveri lagaa, niin clientitkin lagaavat. Koneiden ei toki tarvitse olla yhtä tehokkaita, kunhan molemmat ovat riittävän tehokkaita. Tuossa on nähty liiankin kanssa vaivaa sen eteen, että huijaaminen olisi mahdollisimman vaikeaa ja rataennätykset vertailukelpoisia.
Luultavasti tuo sinun hitaampi koneesi ei ole riittävän nopea peliin. Vaikka ulkokuori onkin yksinkertainen, varsinkin moninpelissä joudutaan tekemään monimutkaisia kommervenkkejä, että saadaan ennustettua tilanne, jonka serveri todennäköisesti kertoo myöhemmin. Lagaamisen syyn ja korjauksia voisi selvittää README.txt:stä löytyvien troubleshooting-ohjeiden kanssa, mikäli kiinnostaa (minua kiinnostaisi syy kyllä...).
Erityisesti Slider-auto tosiaan on melkoinen ilmatyynyalus ohjattavuudeltaan, siitä pelin nimikin. Muitakin autoja on ja varmaan vielä tulee lisääkin, beta-versiostahan on edelleen kyse...