Slicks'n Sliden tappaja

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Jos joku vielä pelaa slicksiä ja on noita ratoja jankannut, niin voisko lähettää ajat tänne foorumiin niin sais vertailupohjaa.

Omat ajat:
66 5,88
Aavikko 7,56
Eestaas 9,74
Joki 4,62
Kaasutus 5,83
Kisainen 10,63
Kumitus 10,27
Kurvi 7,37
Lasol 9,94
mutka 9,31
muuri 8,03
nopee 6,00
offroad 8,73
ovaali 5,15
pujottelu 8,92
pyöritys 10,80
ralli 6,64
sillat 8,98
silta3 6,34
super 8,61
viilee 9,75

Latasin määkin ton generallyn, ja onko kyllä ihan mukava. Selkeesti aidompi kuin Slicks.

<small>[ 04-10-2002, 17:38: Message edited by: Ma ]</small>

Sapporo

Well-known member
Sijainti
Oulu
Aivan loistava peli!!!! Väsäsin huvikseni kaikki nykyiset ykkösradat, harmi kun en voi mihkään pistään jakoon. Korkeuserojen kanssa on vähän vaikeempaa, mutta muuten loistava rataeditori.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jaa-a. Tulihan tota ny VJR:n kans pelailtua. Ja ei yllä lähellekkään Slicksiä. Maaston muodoista on lähes mahdoton sanoa mihin päin se on kallellaan jne. Peruuttaessa auto kääntyy kuin jokukin helvetti, kun taas jos sulla on kääntymisnappi pohjassa ja painat kaasua niin menee suoraan ensin vähän ja sitten kääntyy. Kolarointi aivan perseestä, siis seiniin jne. Ainoa mikä itse pelissä on paremmin kuin Slicksissä on varikko, renkaiden kuluminen, ja ratoja voi olla montaa kokoa. Tosin yleensä suurimmat ja kauimmaksi zoomatuimmat on täysin pelikelvottomia.

Slicks on yhä näiden pelien kuningas.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
KKK:
Tulikos tää nyt varmasti sun suusta, vai onkos VJR aivopessyt sut? doubtful
Ihan mun suusta. Mm. se Tolkien rata vai mikälie. Luulin aluksi että siinä ajettaan syvänteessä. Mutta sitä ajettiinkin kukkulan päällä.

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
KKK:
Matxi:
Tulihan tota ny VJR:n kans pelailtua.
Matxi:
Maaston muodoista on lähes mahdoton sanoa mihin päin se on kallellaan jne.
Tulikos tää nyt varmasti sun suusta, vai onkos VJR aivopessyt sut? doubtful
Päivän paras heitto. :D

Itse olen erityisen suuresti ihastunut korkeuserojen vaihteluun, toki radan voi pilatakin, jos liioittelee, mutta mikään ei ole sen haastavampaa, kuin alamäkeen taittuva shikaani, jonka voi taidokkaalla ennakoinnilla ja oikealla linjalla ajaa täysillä.

petri99

Well-known member
Tein tossa ajanpuutteeksi muutaman radan Generallyyn :)

Testatkaa jos kiinnostaa, ne on saaneet hyviä arvosanoja ruottin F1bb:llä wink

Linkki

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
Kuinka paljon GeneRally edelleen kiinnostaa porukkaa? Itsellä tulee ainakin pelattua usein koulussa kaksinpelillä. Kannattaa ladata netistä uusia autoja tuovat kummasti vauhtia peliin. :cool:

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Ma sanoi:
Kuinka paljon GeneRally edelleen kiinnostaa porukkaa? Itsellä tulee ainakin pelattua usein koulussa kaksinpelillä. Kannattaa ladata netistä uusia autoja tuovat kummasti vauhtia peliin. :cool:
Itse tykkään ajella 30-100km kisoja mineillä tahi generaleilla, kun säätää bensa- ja rengasasetukset siten, että varikkopysähdyksiä on kisassa säädyllinen määrä ja niin, että ajat nopeutuvat tai pysyvät edes suunnilleen samoina auton kevetessä, vaikka renkaat kuluvatkin. Tietokonekuskien nopeus 120 tietämille, niin on hyvää kisailua läpi kauden.

Ihmispelaajia vastaan en ole ikinä oikein kunnolla päässyt tuota ajamaan, ystäväpiiristä kun ei juurikaan löydy asiasta innostuneita. :tongue:

On tuo kyllä järjettömän hyvä peli vielä monen vuoden pelaamisen jälkeenkin.

Viimeksi muokattu:

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
PekPoy sanoi:
Tietokonekuskien nopeus 120 tietämille, niin on hyvää kisailua läpi kauden.
.
No jätkähän on ihan kuskikin, itse pelaan tuollaisia 110 vastaan ja tiukkaa tekee niiden voittamisessakin. Kavereilla ei puolestaan ole mitään sanomista meikäläistä vastaan.

Itse puolestaan ajan lyhyitä 2 km kisoja ilman bensan tai renkaiden kulutusta. Ehtii ajaa mahdollisimman paljon kisoja lyhyessä ajassa. :p