Trullinkaasu
Well-known member
Täh? Onko tällainenkin sääntö olemassa?Teemu-84 sanoi:Saako muuten enää ottaa jatkoajalla maalivahtia pois? Kuten esim. Suomi teki world cupin pelissä Ruotsia vastaan.
Täh? Onko tällainenkin sääntö olemassa?Teemu-84 sanoi:Saako muuten enää ottaa jatkoajalla maalivahtia pois? Kuten esim. Suomi teki world cupin pelissä Ruotsia vastaan.
Teemu-84 sanoi:Mikäs peli? Itse muistan yhden mestispelin, en kylläkään enää että mikä ja miltä vuodelta mutta muistan kuitenkin, kun tekstitv:hen tuli "IM TM".. wtf? Olisi kyllä hupaista nähdä tilanne missä molemmat maalit tyhjinä..
Saako muuten enää ottaa jatkoajalla maalivahtia pois? Kuten esim. Suomi teki world cupin pelissä Ruotsia vastaan.
Niin kun en tiedä, sitähän tässä just tiedustelen.Trullinkaasu sanoi:Täh? Onko tällainenkin sääntö olemassa?
Ei mun mielestä. Mun käsittääkseni moken saa ottaa pois jatkoajalla...Teemu-84 sanoi:Niin kun en tiedä, sitähän tässä just tiedustelen.
Tuon tilaston perusteella olisi ollut hyvin jännittävää nähdä ottelu.Teemu Lassila 6+8+7=21 M Iiro Tarkki 10+17+18=45
Ja stevenson löytää sitten itsensä kuoopiijon teholta heräilemästä...poko sanoi:Stevenson vs Helge toivon mukaan toteutuu tänään :ahem:
RITA#28 sanoi:Ja stevenson löytää sitten itsensä kuoopiijon teholta heräilemästä...
Onnea. :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Jesh !