Sam
Muumipappa
Tarkoittaako tämä sitä, että Lukon olisi syytä ottaa vauhtia Mestiksestäpatriot sanoi:Hyvällä tahdollakaan ei pelaajamateriaali ole kyllä Kalpa-tasoa.
Tarkoittaako tämä sitä, että Lukon olisi syytä ottaa vauhtia Mestiksestäpatriot sanoi:Hyvällä tahdollakaan ei pelaajamateriaali ole kyllä Kalpa-tasoa.
Kuten huomasit, että vastasin Moen viestiin, jossa hän totesi Kalpan materiaalin olevan paskaa. Lukon materiaali ei ole sillä tasolla.Sam sanoi:Tarkoittaako tämä sitä, että Lukon olisi syytä ottaa vauhtia Mestiksestä
Ja maalivahti jota kehtaa sentään kutsua maalivahdiksi.:ahem:poko sanoi:On kalapalla sentään liigan toiseksi paras tappelija.
Jos kuvittelet Lukon taistelevan mitalleista niin kehotan kyllä heräämään.:ahem:patriot sanoi:No pelaajamateriaali ei aina ratkaise. Sen on mm Jokerit monena vuotena osoittanut todeksi.
Aika "asiantuntevia" kommentteja Jonekselta. Ettei vaan olis tahallista provosointia tänne meidän Lukko leiriin päin. Ei siinä mitään, voitto on herkullinen. :thumbup: Hyvällä tahdollakaan ei pelaajamateriaali ole kyllä Kalpa-tasoa.
Moe Szyslak sanoi:Jos kuvittelet Lukon taistelevan mitalleista niin kehotan kyllä heräämään.:ahem:
Kyse ei ole mistään provosta, vaan siitä tosiasiasta että Lukko taistelee lähinnä Jypin, SaiPan, Ässien, Pelicansien tasolla. KalPa tulee sitten vielä noitten perässä. Että semmonen provo.
Jos sä nyt jotain herkullisia voittoja odotat, niin kannattaa odottaa että se KalPa tulee sinne Ämmiensuolle. Sen Lukko voi voittaa. Muuten tekee kyllä tiukkaa.:thumbup:
Ai yhdellä pelaajalla?Il Tempo Gigante sanoi:IS oli tehnyt juttua Immosesta ja JyPiin siirtymisestään. Jutussa oli jokin väliotsikko tms., jossa luki 'Vaikka finaaliin asti'. Että semmosta.
Oon aika vähän seurannut noita siirtojuttuja, mutta TPS:stä mulla on jääny sellanen fiilinki, että niillä ois vielä viimevuotistakin paskempi porukka nyt.Moe Szyslak sanoi:Siellä on kärjessä Kärpät, Jokerit, HPK, IFK, Blues ja TPS.
Sama mielikuva myös mulla. TPS ei ole 6:uuden parhaan joukossa runkosarjan päätyttyä.VJR sanoi:Oon aika vähän seurannut noita siirtojuttuja, mutta TPS:stä mulla on jääny sellanen fiilinki, että niillä ois vielä viimevuotistakin paskempi porukka nyt.
Miksi sitten tossa retsostelit ettäpatriot sanoi:Moe!
En väitä/usko että Lukko olisi mitaleilla, mutta jos kaikki menee hyvin pleijari paikka on hyvinkin mahdollinen.
?:doubtful: Ei se ole voitto että pääsee pleijareihin. Voitto on se, että lyödään kultaa kaulaan viimeisen finaalin jälkeen.:ahem:patu sanoi:voitto tulee olemaan herkullinen
Tepsillähän on muutama Ruotsiin siirtyvä pelaaja riveissään nyt. Hommaa uudet pelimannit marraskuussa.:ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Sama mielikuva myös mulla. TPS ei ole 6:uuden parhaan joukossa runkosarjan päätyttyä.
Ei ole kuin yksi (Morrison), eikä sekään pelaa kun on telakalla. Nyt kun Bergkin on sivussa, niin ennustuksesi on äärimmäisen optimistinen. Vain puolustus kestää jotenkuten vertailun, maalivahtikaksikko on mestiksestä ja hyökkäys täynnä kysymysmerkkejä ja juuri juniori-iän ylittäneitä kavereita.Moe Szyslak sanoi:Tepsillähän on muutama Ruotsiin siirtyvä pelaaja riveissään nyt. Hommaa uudet pelimannit marraskuussa.:ahem:
Hassisen ura päättyi aivotärähdykseen
29.8.2007 18:02
Jääkiekkoilija Jani Hassisen pelaajaura päättyi HIFK:n Jermu Porthenin taklaukseen viime keväänä SM-liigan viidennessä puolivälieräottelussa. Aivotärähdyksestä yhä toipuva HPK-hyökkääjä Hassinen vahvisti Hämeen Sanomille, että 15 vuoden ura liigassa on ohi.
- Lääkäri sanoi, etten saa jatkaa pelaamista. Viisi kuukautta on loukkaantumisestani jo kulunut aikaa, mutta edelleen on tasapainoelimissä häiriöitä. Seuraava tälli voisi olla kohtalokas, viime viikolla neurologisissa testeissä käynyt Hassinen kertoi.
Aivotärähdys oli Hassiselle jo uran viides.
- Olen kuitenkin ymmärtänyt, ettei aivotärähdysten määrä ratkaise, vaan se, miten mäjähtää. Ja viimeksi mäjähti kovaa. En ole katkera kenellekään, vaikka tietysti nyt harmittaa, Kerimäellä syntynyt SaPKo-kasvatti totesi.
Hassinen, 32, ei vielä tiedä, mitä on luvassa kiekkouran jälkeen. Hän uskoo kuitenkin jatkavansa jääkiekon parissa.
Hassisen loukkaantumisen takia Porthen sai puhtaasta taklauksestaan kahden ottelun pelikiellon, jonka hän kärsii alkavan kauden alussa. Tajuntansa tilanteessa menettänyt Hassinen ei syytä tapahtuneesta ketään.
- En syytä taklaajaa millään tavoin. Kaverin olkapää osui minuun. Toisaalta se ei ollut oma vikakaan. Eihän minulla ole silmiä selässä. Siinä oli vaan huonoa tuuria kaikin puolin, Hassinen summasi.
Hassinen aloitti yli 600 ottelun liigauransa HPK-paidassa kaudella 1992-93. Tie vei Jokerien, Tapparan ja Ruotsin Elitserien-seura HV-71:n kautta takaisin Hämeenlinnaan, jossa mies juhli toissakauden päätteeksi Suomen
STT
Onko tietoa kauanko on poissa kaukalosta??Device sanoi:Hifk:n Jussi Pesonen loukkaantunut eilisessä pelissä, mies talutettiin kaukalosta pois. :nope: Ilmeisesti polvi paskana.
Kaverilta kuultua tilanne oli näyttänyt todella pahalta. Voi kestää tovin, ennekuin Jussi pääsee kaukaloon.RITA#28 sanoi:Onko tietoa kauanko on poissa kaukalosta??