Pöh, pois tollaset jämägoonit, jotka tuovat muka_jotain_hauskaa_show'ta. Jokerithan hankki viime vuonna todellisen goonin, kaverin nimi tais olla Rain Vandenbussi.poko sanoi:Enemmän gooneja tänne :thumbup:
Sportticom... Those were the days.Trullinkaasu sanoi:
Kyllä, taattua faktaa.Il Tempo Gigante sanoi:Sportticom... Those were the days.
Entäpä jos et itse pystyisi vaikuttamaan asiaan ja 'joukkueessasi' olisi huumehörhö ?Trullinkaasu sanoi:Itse en todellakaan ottaisi huumehörhöä joukkueeseeni.
Vaihtaisin maisemaa.Il Tempo Gigante sanoi:Entäpä jos et itse pystyisi vaikuttamaan asiaan ja 'joukkueessasi' olisi huumehörhö ?
Ei ole muuten ihmeemmin näkynyt telkussa enää niitä Natural Killer-mainoksia alá Jere K. - KärpätBlack Leopard sanoi:No jaa, kun J.Karalahti solmi viime vuonna sopimuksen Kärppien kanssa, niin ehdothan olivat todella tiukat. Silti Jere hyväksyi ne täysin vapaaehtoisesti, koska halusi selvästi palata terävimpään kärkeen parin vaisumman kauden jälkeen. Olisi mitä ilmeisimmin halunnut tehdä sen ensisijaisesti IFK:ssa (?), mutta koska vastaus oli ei, uudeksi joukkueeksi tuli Kärpät.
Alussa kaikki meni Oulussa juuri niinkuin pitääkin. Kausi oli vasta lupaavasti käynnistymässä, kunnes se vanhojen epäselvyyksien takia katkesi. Ja tuo juttu on edelleen kesken.
Hohhoh. Silti Jokereilla on tasavertainen rosteri jullien kanssa (ellei jopa parempi). Nimillä ei voiteta mitään, se on nähty.Device sanoi:Jokerit on kyllä heikentynyt helvetisti.
Kapasen ura sujui NHL:ssä yhessä vaiheessa varsin mallikkaasti kylläkin.poko sanoi:S.Kapanen KalPaan :thumbup:
Puolustus selvästi teille, mutta hyökkäys tiukasti meille.Hohhoh. Silti Jokereilla on tasavertainen rosteri jullien kanssa (ellei jopa parempi). Nimillä ei voiteta mitään, se on nähty.
Mutta kyse onkin miesten peleistä.:alppu:Sami H sanoi:Ässät yllättää vielä pojat....