Trullinkaasu
Well-known member
Heh. Nyt luulevat, että tästä se nousu lähtee.
Perjantaina sitten taas 10-1 pataan kaaneilta?
Who knows...
Perjantaina sitten taas 10-1 pataan kaaneilta?
Who knows...
On se perkele ton Jypin kanssa. Jyppi on tämän kauden Kärpät. Kääntää kaikki matsit vaikka päällä seisten itselleen. Samahan kävi täällä Kuopiossa tiistaina. Tosin Luigi Häppölän ja Jussi Timosen täydellisellä avustuksella.:jaska:JYP-Ilves -ottelussa tehtiin 5 maalia JYPin ollessa alivoimalla, mutta peräti 3 kotijoukkueen toimesta, joten pisteet jäivät Hipp... Synergia areenalle
Mun puolesta molemmat Tampereen kuvotukset, Tepsi ja Lukko saavat jäädäkin sinne viimeisen viivan alle. Kärpät säälipleijareihin tai ekalla kierroksella Jokereita vastaan, sen verran kuvottavia sakkeja molemmat että ei hirveästi ole väliä kumpi tippuu heti alkuun.Mitä sää nää Moe kitiset? KalPan lasku on alkanut ja parin viikon sisään KalPa on jo tippunut sijalle 8.
On muuten mukavan tasainen tuo sarjataulukko, IFK:lle yksi voitto niin on hallussa sarjan kuudes paikka. Lukolla tapahtunut aivan ihmeellinen romahdus, sijalla kahdeksan jo. :doubtful: Mikko Saarinen saa kohta kenkään Tapparasta ja Sakke Pietilä Ilveksestä.
Mun mielestä TPS ja Lukko ei oo Tanpereelta.Mun puolesta molemmat Tampereen kuvotukset, Tepsi ja Lukko saavat jäädäkin sinne viimeisen viivan alle.
Eivät olekaan, siksi erottelinkin ne Tampereen kuvotusten lisäksi sinne viivan alapuolelle. Toki sanamuotona olisin voinut käyttää Länsirannikkoa, mutta kun siihen kuuluu Porikin.Mun mielestä TPS ja Lukko ei oo Tanpereelta.