KalPahan maksaa Penissimon palkasta osan koko loppukauden.:ahem:IFK hallinnassa peli oli kyllä täysin ennen tuota Pitkämäen romahdusta. Nyt pitäis tehdä vaan rohkea päätös ja maksaa vaikka ulos Pitkämäki sopimuksestaan, se on tuhat kertaa parempi vaihtoehto, kun peluuttaa miestä maalissa.
Joo, mielenkiintoinen tilanne. Nelosen videosta näkee selvästi, että Tepsi -pelaaja tökkäisee KalPan Hirvosta ja tämän johdosta Salak kaatuu. Salak luulee tietty, että Hirvonen kaatoi hänet.Salak riehaantui KalPan 1-0-maalista ihan mukavasti.
Hävis kyllä ihan peliajalla 3-4.Kappas, liigan tylsin joukkue voitti jatkoajalla.
Kumma kun KalPa antaa aina lopussa turhaan siimaa kaverille. Ja maalit taas 2. ja 3. ketjujen nimiin. Jos joku sanoo vielä että KalPa on yhden ketjun kenttä, niin mä sanon että seuraa sää vaan sitä maahockeyta kun et lätkää ymmärrä.7:57 T. Mäkiaho ass.
7:57 M. Strömberg ass.
7:57 T. Laakso 0-1
13:43 J. Junnila ass.
13:43 T. Häppölä 0-2
30:40 J. Jalasvaara ass.
30:40 J. Riekkinen ass.
30:40 T. Hartikainen 0-3
53:48 T. Laakso ass.
53:48 A. Hämäläinen ass.
53:48 T. Kiiskinen 0-4
54:27 P. Nöyränen ass.
54:27 J. Mankinen ass.
54:27 T. Koskiranta 1-4
55:47 D. Nabokov ass.
55:47 A. Nyrhinen 2-4
59:23 E. Holma ass.
59:23 S. Mälkiä ass.
59:23 J. Tarvainen 3-4
62.16 syntyi voittomaali, eli toisin sanoen jatkoajalla se liigan tylsin joukkue voitti.Hävis kyllä ihan peliajalla
Odotettuahan tuo. Ei liiga menettänyt mitään, ainoastaan rikkinäisen pelinappulan.V***uttaa Ben Eavesin poistuminen.:jaska:
Olisikohan Blues tänään löytävissä. Toivottavasti. Tunnin kuluttua olen hallissa.V***uttaa Ben Eavesin poistuminen.:jaska:
Moe lukee iltasanomia!Vuonna -97 Strömberg törmäsi vahingossa pelitilanteessa tuomariin. Pelikieltoa 10 matsia. Nyt Salak pelikatkon aikana ajaa tahallaan tuomarin päälle. 5 peliä kieltoa. Aika vähällä pääsi.:nope:
Eipä näkynyt vilahdustakaan ylläkerrotusta Blueshahmosta. Saattoi hän silti olla paikalla.Olisikohan Blues tänään löytävissä. Toivottavasti. Tunnin kuluttua olen hallissa.
Saas nähdä, onko se sama Blues-fani taas paikalla, joka on näkynyt Äijänsuolla lähes jokaisessa Lukko - Blues pelissä. Bluesin pelipaita on hällä aina päällä, muistaakseni nro 94 ? En ole varma. Muistaakseni jälkikasvuakin on ollut matkassa.
Arvostan tämänlaatuista fanikulttuuria.