WebSlave
Trackman
OK, olen lähinnä seurannut asiaa Sputnikien kautta, Ilveksen tekemiset ei ole niin kiinnostaneet. No, itsehän petaavat lähtökohdat karsintoihin.Paitsi, että Ilves tänä vuonna näin teki.
OK, olen lähinnä seurannut asiaa Sputnikien kautta, Ilveksen tekemiset ei ole niin kiinnostaneet. No, itsehän petaavat lähtökohdat karsintoihin.Paitsi, että Ilves tänä vuonna näin teki.
SaiPan viimeisin visiitti pykälää alemana oli hieman pitempi, kun piti saada talous ja tekemisen pohja kuntoon. Ei nuo nousuhaaveet ihan vuoden projekteja ole. Jos joukkue haluaa Mestiksestä liigaan nousta, niin siihen täytyy panostaa pitkällä tähtäimellä - sekä pelillisesti että taloudellisesti.SaiPa, KalPa ja Kärpät on kait ihan turhia jengejä myös, kun kerta nousivat divarista. Phyi.
Joku käynyt päässäni lukemassa ajatukseni :ahem:Melkein pitäisi liiga laajentaa 16 joukkueen sarjaksi ja ottaa Mestiksestä ne liigakelpoiset porukat mukaan. Samalla jaettaisiin liiga kahteen konferenssiin maantieteellisen sijainnin perusteella. Neljä parasta per konferenssi pudotuspeleihin.
Oleellista SM-liigajoukkueen toiminnalle on oma juniorityö. Se imee ympäristöstä ja vähän kauempaakin pelaajia seuraan. Sen kylkeen sitten rahoitus, jotta olosuhteet ja pelaajisto saadaan täsmähankinnoilla sitten JOUKKUEEKSI.KalPa tarvitsi aika monta vuotta rauhallista sopeutumisaikaa kellarissa. Nyt niitä hedelmiä korjataan. Melkein pitäisi liiga laajentaa 16 joukkueen sarjaksi ja ottaa Mestiksestä ne liigakelpoiset porukat mukaan. Samalla jaettaisiin liiga kahteen konferenssiin maantieteellisen sijainnin perusteella. Neljä parasta per konferenssi pudotuspeleihin.
Mitä ihmettä siellä IFK:n leirissä puuhataan. Tuon on pakko olla seurausta jostakin valmennuksellisesta tai rekrytoinnillisesta (hankitaan jo rikki olevia pelaajia) seikasta. Ei tuollainen lista tule sattumalta.KalPa voisi antaa vähän tasoitusta ja jättää Salmisen, Kiiskisen, Kuparisen, Hentusen, Kermanin ja vaikka Timosen kotia, niin saataisiin tasaiset pelit.
HIFK:n poissaolot taitaa olla kokonaisuudessaan:
Mikael Granlund
Petteri Wirtanen
Janne Pesonen
Kimmo Kuhta
Eero Somervuori
Mikko Kurvinen
Mikko Jokela
Turo Järvinen
Kristian Tuohilampi
Micke Åsten
Mika Norja
Juuso Riksman
Jos sama kaava jatkuu, niin seuraavaksi ringistä tippuu Peltonen, Söde ja Endras.
Flunssa-aallosta on ollut puhetta. Jos nuo kaikki Devin listaamat pelaajat puuttuvat tänään, on naapurilla melkoinen työ tuoda pisteet Kuopiosta.Mitä ihmettä siellä IFK:n leirissä puuhataan. Tuon on pakko olla seurausta jostakin valmennuksellisesta tai rekrytoinnillisesta (hankitaan jo rikki olevia pelaajia) seikasta. Ei tuollainen lista tule sattumalta.
Ja kaikki poissaolot piti paikkaansa.Mitä ihmettä siellä IFK:n leirissä puuhataan. Tuon on pakko olla seurausta jostakin valmennuksellisesta tai rekrytoinnillisesta (hankitaan jo rikki olevia pelaajia) seikasta. Ei tuollainen lista tule sattumalta.
Olihan peli! Viihdettä koko rahalla, vaikka olinkin sponsoroituna katsomossa. Ilveen faniryhmälle nostan peukkua. Vaikka joukkue on menossa karsintaan, niin kannattajat jaksoivat raahautua Raumalle asti mölyä pitämään. Hyvä niin. Tuo 'ugh-ugh-uhg'-huuto Lukon saadessa jäähyn jätti yllekirjoittaneen epätietoiseksi tarkoituksestaan?Valmistautuminen iltapäivän otteluun käynnissä. Pakkovoitto olisi otettava, mikäli mielii pudotuspelien ensimmäiselle kierrokselle. Vastustaja pelaa klisheisesti 'paineettomassa tilassa'. Saas nähdä kuinka käy? Vähän pahaa pelkään.
Tämä on aika uskomatonta. Ammattilaisurheilijat joukolla kuumesairaina sarjan ratkaisuhetkinä. Ylikunnossa? Toipumisaikaa tiistaihin asti. Pitäisi riittää helposti, jos kyse tavallisesta kuumeilusta.Ja kaikki poissaolot piti paikkaansa.
Seittemän kuumeessa ja viidellä vammoja. Näistä kaksi pitkäaikaispotilaita.
Eipä ansaitsisi Tepsikään voittoja, jos ei noilla laukausmäärillä saada maaleja aikaan. :nope:Tappara otti tärkeän voiton mutta.... rehellisesti ei olisi ansainnut sitä. Aivan käsittämättömiä virheitä! Ilvekselle ei tullut voittoa taaskaan. Jos olen laskenut oikein niin Ilves on hävinnyt viimeisesta 13 ottelustaan 12. Aika uskomaton putki. Ainoa yhtä paha jonka muistan on Tpsin alkukausi 13 tappioo peräkkäin. Tappara nousi hieman minunkin yllätyksekseni sijalle 10, koska SaiPa sai pisteen vähemmän kuin Tappara. Ilves kaipaisi nyt voittoja. Muuten ei kyl itseluottamus ole päätä huimaava.
Lukko, Kärpät ja Tappara saa voittaa.Ei nyt panokset pienene ainakaan säälipleijareiden tuntumassa tiistain kierroksella. TPS - Lukko, SaiPa - Kärpät ja Blues - Tappara.
Tuskin kukaan niitä on kieltänytkään voittamasta!:doubtful:Lukko, Kärpät ja Tappara saa voittaa.
Väitinkö et joku on kieltänyt? En... sanoinpahan vaan toiveeni.Tuskin kukaan niitä on kieltänytkään voittamasta!:doubtful:
Lukosta olen samaa mieltä, noilta muilta olen kieltänyt voittamisen :ahem:Lukko, Kärpät ja Tappara saa voittaa.
Hyvä tietää tuo.Lukosta olen samaa mieltä, noilta muilta olen kieltänyt voittamisen :ahem: