Charlie
Elämän jakojäännös
Ei ole tainnut pronssiottelua koskaan TV:stä tullakaan.Matxi sanoi:Mitä tulee pronssimatsiin : vaikka siellä nyt Kärpät on niin en aio katsoa pronssiottelua.
Ei ole tainnut pronssiottelua koskaan TV:stä tullakaan.Matxi sanoi:Mitä tulee pronssimatsiin : vaikka siellä nyt Kärpät on niin en aio katsoa pronssiottelua.
Mulla on haaleen vaalee muistikuva, et olis joskus tullut ? En kyllä ala asiasta jarnata, niin vaaleehaalee on muistikuvani.Charlie sanoi:Ei ole tainnut pronssiottelua koskaan TV:stä tullakaan.
Kertoo kyllä hyvin kuinka tarpeellisesta ottelusta on kyse.Charlie sanoi:Ei ole tainnut pronssiottelua koskaan TV:stä tullakaan.
Kaikki Kärvä-fanit toivoo ettei pelattais, kun muuten ne ei saa mitskua tänä vuonna.Matxi sanoi:Kertoo kyllä hyvin kuinka tarpeellisesta ottelusta on kyse.
Kylläpä on tullut Pronssiottelu telkusta aiemminkin. Toiseksi, ottelun tarpeellisuudesta sinulle en tiedä, mutta tiedän sen että pelaajat haluaa varmasti pelata sen :thumbup:Matxi sanoi:Kertoo kyllä hyvin kuinka tarpeellisesta ottelusta on kyse.
Olisi mielenkiintoista tietää prosenttiosuus...Kehmu sanoi:Kylläpä on tullut Pronssiottelu telkusta aiemminkin. Toiseksi, ottelun tarpeellisuudesta sinulle en tiedä, mutta tiedän sen että pelaajat haluaa varmasti pelata sen :thumbup:
No sanopa sitten että milloin on tullut.Kehmu sanoi:Kylläpä on tullut Pronssiottelu telkusta aiemminkin. Toiseksi, ottelun tarpeellisuudesta sinulle en tiedä, mutta tiedän sen että pelaajat haluaa varmasti pelata sen :thumbup:
Ja tässä yhteydessä olisi kiva kuulla/nähdä määritelmä 'lilliputtijoukkueelle', sekä 'isolle joukkueelle' ?Matxi sanoi:Olisi mielenkiintoista tietää prosenttiosuus...
Taitaa olla, että se kiinnostaa vain noita 'lilliputtijoukkueita'. Isoissa joukkueissa pelaaville se on yksi ja sama.
No viimevuotena ei tullut, mutta aikaisempina vuosina on kyllä mielestäni näytetty. Jos sinulla on itselläsi tarkempaa tietoa niin oleppa hyvä ja valaise meitäCharlie sanoi:No sanopa sitten että milloin on tullut.
Isoja joukkueita ovat nämä jotka tuolla neljän sakissa ovat melkeinpä aina. Eli nykyään Kärpät, HIFK, Jokerit, HPK, TPS ja Tappara. Sitten on näitä jotka pääsee neljän sakkiin about kerran 10 vuodessa. Heille varmasti on paljonkin väliä tuolle matsille.Il Tempo Gigante sanoi:Ja tässä yhteydessä olisi kiva kuulla/nähdä määritelmä 'lilliputtijoukkueelle', sekä 'isolle joukkueelle' ?
Eiköhän todistustaakka ole sinulla, kun väitit ronssipelin tulleen televisiosta.Kehmu sanoi:No viimevuotena ei tullut, mutta aikaisempina vuosina on kyllä mielestäni näytetty. Jos sinulla on itselläsi tarkempaa tietoa niin oleppa hyvä ja valaise meitä
Kyllähän ekaksi väitettiin ettei ole tullutVJR sanoi:Eiköhän todistustaakka ole sinulla, kun väitit ronssipelin tulleen televisiosta.
Noh, noh. Kylläpä täällä otetaan asiat otsa kurtussa...En toki olettanut sinun rupeavan latomaan vuosia, päiviä ja kanavia milloin pelit on tulleet. Ajattelin vain että jos on jäänyt paremmin mieleen että pystyy jotain sanomaan. Mutta no hätä, kyllä mä uskon ja myönnän että olen mitä suuremmalla todennäköisyydellä itse väärässä muistini kanssa, kun en mitään faktojakaan oman väitteeni pohjaksi löytänyt.Charlie sanoi:Miten haluaisit minun todistavan jonkun asian olemattomuuden? Luettelenko tähän kaikki vuodet ja kanavat joilta peliä EI ole tullut? Ainakaan MTV3:lla ei ollut tapana kyseistä peliä näyttää.