SM-Liiga : Pronssimatsi

Pronssipeli

• Hyvä että pelataan

Äänet: 25 59,5%
  • Saisi jättää pelaamatta

Äänet: 17 40,5%

• Äänestäjiä yhteensä
    42

Kehmu

Well-known member
Matxi sanoi:
Kertoo kyllä hyvin kuinka tarpeellisesta ottelusta on kyse.
Kylläpä on tullut Pronssiottelu telkusta aiemminkin. Toiseksi, ottelun tarpeellisuudesta sinulle en tiedä, mutta tiedän sen että pelaajat haluaa varmasti pelata sen :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kyllähän ronssipelit kuuluu kuvaan. Metallista on siis kyse ja sanonpa vain, että joillekin joukkueille kolmanneksi pääsy (ei, en kirjoita Jokereista - ainakaan aina!) on ihan kunnioitettava/arvostettava saavutus. (Esim. Saipalle/Bluesille tms.)

Enkä lähtisi jakamaan niitä mitalleja useamman kesken. Jos jotakin ei kiinnosta, niin pelatkoon sitten sen mukaisesti....

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Kehmu sanoi:
Kylläpä on tullut Pronssiottelu telkusta aiemminkin. Toiseksi, ottelun tarpeellisuudesta sinulle en tiedä, mutta tiedän sen että pelaajat haluaa varmasti pelata sen :thumbup:
Olisi mielenkiintoista tietää prosenttiosuus...
Taitaa olla, että se kiinnostaa vain noita 'lilliputtijoukkueita'. Isoissa joukkueissa pelaaville se on yksi ja sama.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Kai tuohon liittyy ajoituksin. Jos pronssimatsi on heti seuraavana päivänä niin ei varmasti paljoa ehdi v***käyrä laskemaan, mutta jos on muutama päivä väliä, ehtinee realisimi ja taistelutahto nousta.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Kehmu sanoi:
No sanopa sitten että milloin on tullut.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Matxi sanoi:
Olisi mielenkiintoista tietää prosenttiosuus...
Taitaa olla, että se kiinnostaa vain noita 'lilliputtijoukkueita'. Isoissa joukkueissa pelaaville se on yksi ja sama.
Ja tässä yhteydessä olisi kiva kuulla/nähdä määritelmä 'lilliputtijoukkueelle', sekä 'isolle joukkueelle' ?

abc

DNF
Tänä vuonna varsinki on tulossa varmasti tosi hieno matsi

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
Ei vois vähempää kiinnostaa, vaikka itse Tappara pelaisi siellä.

Karalahti ainakin jättää tämän matsin väliin, tunnetuista syistä. :alppu:

Kehmu

Well-known member
Charlie sanoi:
No sanopa sitten että milloin on tullut.
No viimevuotena ei tullut, mutta aikaisempina vuosina on kyllä mielestäni näytetty. Jos sinulla on itselläsi tarkempaa tietoa niin oleppa hyvä ja valaise meitä ;)

Ja Matxi: Prosenttiosuus pelaajien määrästä jotka haluavat pelata vai mistä? Veikkaisin lähemmäs 99% :thumbup: Kyllä ne haluaa vielä taistella ton viimeisenkin mitalin kohtalosta.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Il Tempo Gigante sanoi:
Ja tässä yhteydessä olisi kiva kuulla/nähdä määritelmä 'lilliputtijoukkueelle', sekä 'isolle joukkueelle' ?
Isoja joukkueita ovat nämä jotka tuolla neljän sakissa ovat melkeinpä aina. Eli nykyään Kärpät, HIFK, Jokerit, HPK, TPS ja Tappara. Sitten on näitä jotka pääsee neljän sakkiin about kerran 10 vuodessa. Heille varmasti on paljonkin väliä tuolle matsille.

abc

DNF
Kehmu sanoi:
No viimevuotena ei tullut, mutta aikaisempina vuosina on kyllä mielestäni näytetty. Jos sinulla on itselläsi tarkempaa tietoa niin oleppa hyvä ja valaise meitä ;)
Eiköhän todistustaakka ole sinulla, kun väitit ronssipelin tulleen televisiosta.

Kehmu

Well-known member
VJR sanoi:
Eiköhän todistustaakka ole sinulla, kun väitit ronssipelin tulleen televisiosta.
Kyllähän ekaksi väitettiin ettei ole tullut ;)

EDIT: En kyllä oman väiteen pohjaksi ole löytänyt mitään, eli oma väitteenikin perustuu pelkästään omaan hataraan muistikuvaani. Mutta perustuuko Charlienkaan mielipide muihin kuin omakohtaisiin tietoihin ja tunteisiin?

Itse en ainaakaan pysty paremmin perustelemaan omaa väitettäni, luovutan siis tältä osin :dunno: :)

Viimeksi muokattu:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Miten haluaisit minun todistavan jonkun asian olemattomuuden? Luettelenko tähän kaikki vuodet ja kanavat joilta peliä EI ole tullut? Ainakaan MTV3:lla ei ollut tapana kyseistä peliä näyttää.

abc

DNF
Ajattelin sittenki lähteä katsomaan, että minkälainen se pronssipeli oikeasti on. Kehmu voi yrittää bongata minut televisiosta 1. ja 3. erän aikana HIFK-maalin (2. erän aikan Kärppien maalin) takana olevasta kenttätason katsomosta.

13 euroa ois ollu tavallinen seisomapaikka. Mun mielestä vähän liikaa pronssipelistä. Kenttätason lippu oli 8 egee.

Pitää sitten tänne raportoida, jotta oliko hintansa väärti kokemus. Onneksi joukkueilla on muutama päivä aikaa toipua pettymyksestä, nii ehkä jotain taistelua vois syntyäki. Joka tapauksessa ennakkoon odotan peliltä enemmän kuin yksittäiseltä runkosarjan peliltä keskimäärin..

Kehmu

Well-known member
Charlie sanoi:
Miten haluaisit minun todistavan jonkun asian olemattomuuden? Luettelenko tähän kaikki vuodet ja kanavat joilta peliä EI ole tullut? Ainakaan MTV3:lla ei ollut tapana kyseistä peliä näyttää.
Noh, noh. Kylläpä täällä otetaan asiat otsa kurtussa...En toki olettanut sinun rupeavan latomaan vuosia, päiviä ja kanavia milloin pelit on tulleet. Ajattelin vain että jos on jäänyt paremmin mieleen että pystyy jotain sanomaan. Mutta no hätä, kyllä mä uskon ja myönnän että olen mitä suuremmalla todennäköisyydellä itse väärässä muistini kanssa, kun en mitään faktojakaan oman väitteeni pohjaksi löytänyt. ;)

VJR: Tuskinpa...