Charlie
Elämän jakojäännös
Oli kerrankin paljon nähtävää. Kisat olivat poikkeuksellisesti pe-la, joten lauantaina oli paljon nähtävää ja viitsi maksaa jopa 15 euroa lipusta.
Ensimmäisessä Super 2000 -lähdössä Pasi Lähteenmäki ajoi ekan mutkan sisäkaiteeseen ja ajautui siitä suoraan ulkopuolen rengaskasaan.
Formula Ford ei tarjonnut tällä kertaa yhtään mitään. Lähdössä mukana viisi autoa, joista yksi hyytyi lämmittelykierrokselle. Kisassa ei tapahtunut mitään.
Ensimmäisessä GT-lähdössä rytisi taas ensimmäisessä mutkassa oikein kunnolla. Vanhanen Porschella ja joku virolainen onnistuivat vetämään siinä nokkakolarin kun Vanhanen ensin spinnasi ilmeisesti Lähteenmäen öljyihin.
Myös Legendsien ensimmäisessä lähdössä testattiin ensimmäisen mutkan rengaskasojen kestävyyttä.
Hondien toisessa lähdössä rytisi sitten oikein kunnolla. Varikon jälkeisessä ylämäessä kaksi autoa rinta rinnan kun eteen tulee kierroksellaohitettava. Ulkokurvin puolella oleva auto osuu rengaskasaan ja heittää siitä kunnon voltin radan toiselle puolelle. Lähtö keskeytetään punaisella lipulla, henkilövahinkoja ei tullut.
Mini tonneissa ei tapahtunut mitään erityistä, mutta F3:ssa nähtiin taas reipas ulosajo toisessa mutkassa. Hyvin pian tämän jälkeen alkoi sataa oikein kunnolla. Ensin radalle tuli turva-auto, sitten koko lähtö keskeytettiin.
Tämän jälkeen ajettiin vielä toiset Super 2000 ja GT-lähdöt märällä radalla, ei kuitenkaan satanut enää juurikaan lisää.
Muutenkin nähtiin hyvää kisailua, tosin GT-luokka oli erittäin epätasainen. Kolarit jäivät tietysti maallikolle parhaiten mieleen. Ihmetystä herätti kyllä (taas) että miten voidaan ajaa kisaa kun ulosajanut auto on jätetty keskelle rataa. Näin oli sekä Lähteenmäen tapauksessa että GT-luokassa. Edes keltaisia lippuja ei ollut myöhemmässä vaiheessa kisaa.
Ensimmäisessä Super 2000 -lähdössä Pasi Lähteenmäki ajoi ekan mutkan sisäkaiteeseen ja ajautui siitä suoraan ulkopuolen rengaskasaan.
Formula Ford ei tarjonnut tällä kertaa yhtään mitään. Lähdössä mukana viisi autoa, joista yksi hyytyi lämmittelykierrokselle. Kisassa ei tapahtunut mitään.
Ensimmäisessä GT-lähdössä rytisi taas ensimmäisessä mutkassa oikein kunnolla. Vanhanen Porschella ja joku virolainen onnistuivat vetämään siinä nokkakolarin kun Vanhanen ensin spinnasi ilmeisesti Lähteenmäen öljyihin.
Myös Legendsien ensimmäisessä lähdössä testattiin ensimmäisen mutkan rengaskasojen kestävyyttä.
Hondien toisessa lähdössä rytisi sitten oikein kunnolla. Varikon jälkeisessä ylämäessä kaksi autoa rinta rinnan kun eteen tulee kierroksellaohitettava. Ulkokurvin puolella oleva auto osuu rengaskasaan ja heittää siitä kunnon voltin radan toiselle puolelle. Lähtö keskeytetään punaisella lipulla, henkilövahinkoja ei tullut.
Mini tonneissa ei tapahtunut mitään erityistä, mutta F3:ssa nähtiin taas reipas ulosajo toisessa mutkassa. Hyvin pian tämän jälkeen alkoi sataa oikein kunnolla. Ensin radalle tuli turva-auto, sitten koko lähtö keskeytettiin.
Tämän jälkeen ajettiin vielä toiset Super 2000 ja GT-lähdöt märällä radalla, ei kuitenkaan satanut enää juurikaan lisää.
Muutenkin nähtiin hyvää kisailua, tosin GT-luokka oli erittäin epätasainen. Kolarit jäivät tietysti maallikolle parhaiten mieleen. Ihmetystä herätti kyllä (taas) että miten voidaan ajaa kisaa kun ulosajanut auto on jätetty keskelle rataa. Näin oli sekä Lähteenmäen tapauksessa että GT-luokassa. Edes keltaisia lippuja ei ollut myöhemmässä vaiheessa kisaa.