Eka kierrosta mun käsittääkseni.Ememmäthän siellä ois menossa. En kyllä tiedä missä kohtaa kaaviota ollaan menossa, mutta jos tässä alkais vähän seuraamaan.
Eka kierrosta mun käsittääkseni.Ememmäthän siellä ois menossa. En kyllä tiedä missä kohtaa kaaviota ollaan menossa, mutta jos tässä alkais vähän seuraamaan.
Ei väliä. Ennen katsoo täysin ylimielisen O'Sullivanin peliä kuin jonkun ilmeettömän kiinalaisrobotin.
Asia on tola on juurikin tämä.Aika heikkotasoiset mm-kisat syystä että huiput ovat Turussa ensi viikonloppuna.
Mitä vittua. Oot joku semi-pro! :frank:Noista henk.koht. breikeistä vielä, paljonko Dompparilla ja Wilpurilla on tätänykyä maksimit? Omasta on aikaa yli kymmenen vuotta, että en mene takuuseen muistin tarkkuudesta, mutta yli 50 se kait oli. Ei kuitenkaan paljoa. Ainakin harjoitellessa toi meni rikki.
En mä oo pelannu tosiaan pitkiin aikoihin. 90-luvulla pelasin välillä aika paljonkin, mutta en mä muista mitään varmaa kisabreikistä. Saattaa olla samoissa noissa teidän kans 30 ja jotain.Mitä vittua. Oot joku semi-pro! :frank:
Eipä taida maksimi olla ku 20-30 välissä... ei ainakaan yli 30. Charliella tais olla yli 30... Wilpurista en tiedä, ku se on semmonen vässykkä.
Ei ole vieläkään yli 30 vaan edelleen se ikivanha 22 (ruskea-sininen-pinkki-musta, eli pöydän vikat pallot pussiin ilman punaisia). Viimeisen vuoden aikana oon pelannut tosi vähän snookeria, joten eipä ole ollut toiveita parannuksestakaan. Sitä mieltä olen ettei yli 50 pisteen breikki irtoa ilman runsasta harjoittelua tai ilmiömäistä lahjakkuutta, siis normaalissa pelitilanteessa missä pallot ovat sattumanvaraisesti pöydällä.Mitä vittua. Oot joku semi-pro! :frank:
Eipä taida maksimi olla ku 20-30 välissä... ei ainakaan yli 30. Charliella tais olla yli 30... Wilpurista en tiedä, ku se on semmonen vässykkä.
Davisin kannattajanakaan ei mene vahvasti, mutta eipä tuo Robertsonkaan jatkon suhteen huono peluri oli. Nautittavaa tarkkuutta pussituksissa. Davis toi vaan mukavasti peleihin enemmän tuota aitoa Snooker-henkisyyttä, eli pallonpiilotusta!Ei ole vieläkään yli 30 vaan edelleen se ikivanha 22 (ruskea-sininen-pinkki-musta, eli pöydän vikat pallot pussiin ilman punaisia). Viimeisen vuoden aikana oon pelannut tosi vähän snookeria, joten eipä ole ollut toiveita parannuksestakaan. Sitä mieltä olen ettei yli 50 pisteen breikki irtoa ilman runsasta harjoittelua tai ilmiömäistä lahjakkuutta, siis normaalissa pelitilanteessa missä pallot ovat sattumanvaraisesti pöydällä.
Ebdon muuten tippui juuri jatkosta MM-kisoissa, joten sinne meni meikäläisen vedonlyönnit...
Tuskin mä kovin ilmiömäinen lahjakkuus olin... Pelasin varsin paljon, tai no parhaimmillaan ehkä jotain 3-4 kertaa viikossa 2-4h/kerta. Enämpi kun yrittää niin joskus onnistuu. Niin ja harjoitus oli sitä, että pelasin yksin, mutta pelin kaltaisesti. Muisti on hatara, mutta silti pitäityisin sanomisissani, ellei ilmesty paremmin muistavia paikalleEi ole vieläkään yli 30 vaan edelleen se ikivanha 22 (ruskea-sininen-pinkki-musta, eli pöydän vikat pallot pussiin ilman punaisia). Viimeisen vuoden aikana oon pelannut tosi vähän snookeria, joten eipä ole ollut toiveita parannuksestakaan. Sitä mieltä olen ettei yli 50 pisteen breikki irtoa ilman runsasta harjoittelua tai ilmiömäistä lahjakkuutta, siis normaalissa pelitilanteessa missä pallot ovat sattumanvaraisesti pöydällä.
Niin se vanha pieru Hendrykin vielä jaksaa .Ei auttanu Ronnien uus kuontalo. Hendry teki hienon maksimin tossa joskus päivällä kai.
TV-laji siinä missä vaikka sprinttihiihto. Kyllähän tuota mielellään katsoo, muttei kuuntele.Mitä mieltä olette Eurosportilla parhaillaankin menossaolevasta Power Snookerista? Omasta mielestäni ihan hyvä ja viihteellinen variaatio, mutta kaljaa hörppivien junttikatsojien äänet voisi ainakin TV-lähetyksestä suodattaa hiljemmalle.