Snooker-toikki

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Ebdon pääsi 6-7:ään, mutta Robinilta hyvä freimi tähän väliin ja lukemat 6-8. Sen verran ailahtelevalta näyttää, ettei taida olla mitään asiaa TOP-16 joukkoon.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Snooker on hieno laji. Äijien laji, biliksen tapaan. Spaddu suuhun ja let's go.

Täytyy alkaa seurata, kova keppimies olen aina ollut.

Tähtäys ylös etuviistoon, keskittymiskyky 100 prosenttia ja tulta päin.
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Hyvältä näyttää. Jos tulevat freimit ovat toisistaan riippumattomia ja bernoulli-jakautuneita, niin Robinin voiton todennäköisyyden piste-estimaatti on 1-(6/(9+6))^4=0.9744
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
On toki 32 kaavioon pääsy loistava suoritus, mutta ne isot breikit puuttuu ja suomalaiset janoavat aina lisää menestystä. Mutta tulihan se hyvä breikki sieltä kun potkii! Nyt katki!
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Toivottavasti ei Robertson tule vastaan, paristakin syystä.

1) Robertson on tämän hetken TOP-3 pelaajia
2) Itse olen kannattanut Robertsonia vuodesta 2010 kun ensimmäisen snookerpelin katsoin ja toivoisin tuossa tapauksessa Robertsonin voittoa, koska Hullin rahkeet ei maailmanmestaruuteen riitä kuitenkaan.

Ricky Walden tai Mark Davis olisivat hyvin voitettavissa noista pelaajista ennakkoon.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Live lähetys näytti paria O´Sullivan-Holt, mutta sanoivat kyllä selvästi Hullin pariksi. Huonolta näyttää...
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Live lähetys näytti paria O´Sullivan-Holt, mutta sanoivat kyllä selvästi Hullin pariksi. Huonolta näyttää...
Minä olen sitä mieltä, että Hullilla ei olisi voinut yhtään huonompi arpaonni käydä, koska O'Sullivanin ollessa vireessä kukaan ei voita häntä ja siksi ainakin minä toivoin Hullille vastustajaksi ketä tahansa muuta kuin O'Sullivania.

Jos pitäisi heittää ennustus tuloksesta sanoisin O'Sullivanin menevän jatkoon tuloksella 10-2.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Jos Hull pitää itsensä kasassa noiden presentaatioiden jälkeen tuolla teatterin valokeilassa niin "hats off"...
 
Ylös