Snookerin MM-kisat 2011

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
16.4-2.5.2011 Crucible Theatre

Pelit pyörii siis jo hyvää vauhtia. Mestari leivotaan vapun jälkikohmeloissa.

Sopivasti ennen Forumin mestaria :D

Saapi nähdä, miten juuri muutama viikko sitten China Openin voittanut nuori Judd Trump pelailee nyt MM-kisoissa. Ekalla kierroksella kaatui viime vuoden mestari, Neil Robertson, eli alku on ollut ainakin loistava. :thumbup:
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Eurosportilla menossa ottelu Stephen Maguire - Barry Hawkins, jossa Hawkinsilla olis hyvät mahdollisuudet pudottaa "paita auki" Maguire jatkosta, mutta on alkanu keppi liukumaan kädessä tilanteessa 5 (19) 8. Noinkohan käy, että Maguire vielä nousee ja menee jatkoon.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Onhan tuota joka päivä katsottu ja nytkin katsotaan. Itse pistin roponi likoon Ali Carterin puolesta tällä kertaa. Kerroin oli omasta mielestäni paras kauden otteisiin nähden.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Onhan tuota joka päivä katsottu ja nytkin katsotaan. Itse pistin roponi likoon Ali Carterin puolesta tällä kertaa. Kerroin oli omasta mielestäni paras kauden otteisiin nähden.
Mulla mei toi alku hiukan ohi, kun oli viikonlopun muksun kanssa leirillä. Eilen kun tuli kotio, niin oli taju pois jo ennen kun muistikaan snookeria :D
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Mä vähän luulen, että kun tästä lähden maate, niin aamulla näkeepi tuliksista, että Hawkins on hikoillu loppu frameissa sen verran paljon, ettei ole enää keppi pysyny kädessä :dunno:
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Hawkins on ollut tässä koko ajan etulyöntiasemassa, mutta on koko ajan jotenkin tuskaisemman oloinen. Maguire uskoo tappioasemassa enemmän itseensä ja voittoon, joten uskon hänen voittavan tämän pelin.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Onneksi Kauppinen kertoi, jottei lajia voi verrata esimerkiksi pöytätennikseen. Vähän myöhässä heräsin lähetykseen, mutta jos tuon iltalähetyksen kokonaan muistaisi katsoa.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ebdonin ja Binghamin peli näyttää ihan kun mun ja Dompparin pelailulta. Kohta puolituntia tahkoneet, eikä pallon palloa pussiin. Ei edes kiveä :D

Edit: ja hups, heti tapahtus
 

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Voi tulla pitkä ilta. Pallot tuolla tavalla pöydällä ja toisena osapuolena inhokki Ebdon.

British Eurosportin selostaja sanoi, että Ebdon on tehnyt tällä kaudella 24 kisassa yhteensä vain 8 sadan sarjaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ainahan sitä voi kääntää Eurosport 2:lle Allen vs Stevens-matsiin..tai no, aina ja aina.
 
Ylös