Soitin vain-tiva

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mä olen se jonka piti voittaa kisa mutta olikin B-finaalin kuudes.
On nyt kyllä niin kovat panokset pelissa, että älkää äijät vaan toisianne kolhiko siellä radalla sitten. Liikaa kun yrittää niin menee samanlaiseksi touhu kuin Grosjeanilla viime vuonna.

Skeba-skabasta vielä sen verran, että olisi kyllä pitänyt 18. Tony Iommi tunnistaa! Siinähän vissiin näkyy kuvassa ne hepun sormien jatkopalatkin kun hiukan tarkemmin katsoo.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
On nyt kyllä niin kovat panokset pelissa, että älkää äijät vaan toisianne kolhiko siellä radalla sitten. Liikaa kun yrittää niin menee samanlaiseksi touhu kuin Grosjeanilla viime vuonna.

Skeba-skabasta vielä sen verran, että olisi kyllä pitänyt 18. Tony Iommi tunnistaa! Siinähän vissiin näkyy kuvassa ne hepun sormien jatkopalatkin kun hiukan tarkemmin katsoo.
Samaa nauroin jälkeenpäin. Jossain dokumentissa sitä kattelin että ihme kumin palat sormissä äijä soittelee ja nyt meni ihan ohi. :D

Tosin mulla meni suurin osa muistakin niistä harvoista ohi, joita olis pitänyt tietää. :eek:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tosin mulla meni suurin osa muistakin niistä harvoista ohi, joita olis pitänyt tietää. :eek:
Näin jälkikäteen ajatellen olisi pitänyt hiukan enemmän ajatella etukäteen, niin muutama vastaus enemmän olisi löytynyt. Ihan lähtemällä siitä, että keitä soittajia tollaseen tivaan nyt yleensä ottaen voisi laittaa kautta millä perusteella ovat tunnistettavissa. Iommi, Angus Young ja Sepi Kumpulainen ainakin olisi varmaan tullut keksittyä.

Yksi aika hyvä heppu tivaan olisi ollut Type 0 Negativen Pete Steele, on tossa instrumentissa parikin aika tunnistettavaa piirrettä :ahem::