Sorry! We have flood-control ...

Johanna

Well-known member
Olen saanut tänä iltana useita kertoja seuraavan ilmoituksen, vaikka postausteni väliä oli useita minuutteja.
Sorry! We have flood-control activated. You cannot post within a certain number of seconds of your last post. Please try again after this period of time elapses. The current number of seconds required between posts is: 20
» Please use your browser's back button to return.
Olenko erityisvalvonnassa? :rolleyes:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Sori mun oli pakko laittaa.. Mä en mikään kovin tarkka ihminen noin yleensä ole, mutta rajansa kaikella..

Nyt kaupunkiin.. moro

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Pahus.. myöhästyin bussista.. ei se koskaan noin nopsaa ole tullut tuohon pysäkille... myönnä pois, Johanna, että sulla on näpit pelissä tämän asian suhteen :)

Örfil

Guest
...ja jos jotain kädestä löydetään, sano että se oli siinä jo syntyessä.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Tjoo.. tuota.. *häpeillen myöntää katsoneensa alkuviikon päivien bussiaikataulua*

huomenia Johannalle ja muille ihmisille..

Kortteen Topi

Well-known member
Sijainti
Manse
Originally posted by Wilpuri:
<STRONG>Tjoo.. tuota.. *häpeillen myöntää katsoneensa alkuviikon päivien bussiaikataulua*

huomenia Johannalle ja muille ihmisille..</STRONG>
No huomenta Wilpuri.

Tose

Kääntyy oikealle
Sijainti
The City
Originally posted by Wilpuri:
<STRONG>Tjoo.. tuota.. *häpeillen myöntää katsoneensa alkuviikon päivien bussiaikataulua*

huomenia Johannalle ja muille ihmisille..</STRONG>
Huomenta klo 04:37? Silloinhan kovat kundit ovat juuri saapuneet yökerhosta kotiin ja menevät nukkumaan. Ja pehmot panevat telkkarit, soittimet ja tietokoneet kiinni mennäkseen peiton alle.

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Sijainti
Suomi
Palvelin näyttää tiedostojen kellonajat kolme tuntia pienempinä, mutta sen ei pitäisi vaikuttaa mitenkään UBB:hen. Ilmoitelkaa, jos muilla on samanlaisia ongelmia.