tmoi No niin Liittynyt 28.2.2004 Viestit 19017 Sijainti turkus 16.12.2014 #41 Haarukalla ja lusikalla on tullut mutustettua.
ettelbruck Well-known member Liittynyt 30.7.2000 Viestit 11235 Sijainti Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck 16.12.2014 #42 Spagetti - ylipäänsä pastaruoat (Italia:yuck - ei kovin usein mun ruokavalioon eksy, mutta sitten karusti haarukalla.
Spagetti - ylipäänsä pastaruoat (Italia:yuck - ei kovin usein mun ruokavalioon eksy, mutta sitten karusti haarukalla.
kouvotsvoni Banjottu Liittynyt 30.1.1999 Viestit 89969 Sijainti Corsica 16.12.2014 #43 Ettelbruckin viiniarvosteluja lukiessa tullut mieleen, että monenlainen ruokakin maittaisi...tai sitten ne kaikki viinit olleet samantyyppisiä, minä noista valkkareista tajua.
Ettelbruckin viiniarvosteluja lukiessa tullut mieleen, että monenlainen ruokakin maittaisi...tai sitten ne kaikki viinit olleet samantyyppisiä, minä noista valkkareista tajua.
lfb Flavio Liittynyt 8.2.2004 Viestit 9965 Sijainti Helsinki 16.12.2014 #44 Spagetit tulee keittäessä katkottua kolmeen osaan. Kotioloissa syön kyseisen ruoan haarukalla ja veitsellä, vieraissa niillä mitä eteen on katettu.
Spagetit tulee keittäessä katkottua kolmeen osaan. Kotioloissa syön kyseisen ruoan haarukalla ja veitsellä, vieraissa niillä mitä eteen on katettu.
WebSlave Trackman Liittynyt 9.2.2005 Viestit 29660 16.12.2014 #45 Hartsa76 sanoi: Et sitten ole sattunut huomaamaan, että kaupoissa myydään valmiiksi pätkittyä spagettia eli pätkäspagettia. Klikkaa laajentaaksesi... Totta puhuen en. Lukuunottamatta mainittua Raketti Spagettia, joka ei ole sama asia kuin pätkitty spagetti.
Hartsa76 sanoi: Et sitten ole sattunut huomaamaan, että kaupoissa myydään valmiiksi pätkittyä spagettia eli pätkäspagettia. Klikkaa laajentaaksesi... Totta puhuen en. Lukuunottamatta mainittua Raketti Spagettia, joka ei ole sama asia kuin pätkitty spagetti.
Örfil Guest 26.12.2014 #46 Haarukalla. Alkusalaatti veitsellä ja haarukalla. Viiden päivän pastakuuri syyskuussa opetti että tämä on kätevin toimintatapa.
Haarukalla. Alkusalaatti veitsellä ja haarukalla. Viiden päivän pastakuuri syyskuussa opetti että tämä on kätevin toimintatapa.