Starttaako Kouvon Micra enää koskaan?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Niin, kuinka lie käy Kouvon Micralle? Tänne toikkiin Kouvo voi pistää menopelinsä kuulumiset. Viimeisimmän tiedon mukaan sille ei kuulu kauhean hyvää, taas vaihteeksi. :D

Muut voivat osallistua ilkkumalla, tai kannustamalla Micran maallisen taipaleen jatkumista. Saa osallistua muutenkin, mutta itesään ei saa äänestää.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Niin, kuinka lie käy Kouvon Micralle? Tänne toikkiin Kouvo voi pistää menopelinsä kuulumiset. Viimeisimmän tiedon mukaan sille ei kuulu kauhean hyvää, taas vaihteeksi. :D

Muut voivat osallistua ilkkumalla, tai kannustamalla Micran maallisen taipaleen jatkumista. Saa osallistua muutenkin, mutta itesään ei saa äänestää.
Jos olis tullut isäntäänsä niin koppa kaljaa vois auttaa, mutta kun taitaa Micra ja omistajansa olla eri maata.

Kuskillehan käynnistykseen koppa kaljaa kaiketi kelepaa.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kertauksena kerrottakoon Micrassa olleen pientä vikaa ainakin seuraavasti:
-Laturi kasassa rautalangalla.
-Liian suuri akku, joka veti oikoseen koneppelin kautta - Estetty hansikkaalla.
-Asentaja itse rikkoi polttimoa vaihtaessaan pissapojan - Tukki vuodon purukumilla.
-Vesiletku petti - Korjattu ilmastointiteipillä

Ja huhujen mukaan uutta pukkaa.

Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Kertauksena kerrottakoon, kouvolla ainakin seuraavaa
-Liian suuri juoma-aukko, joka veti oikoseen yrittäessään juoda kolmesta pullosta samanaikaisesti - Jatkossa vaan tuttipullosta.
-Asentaja itse rikkoi pissapojan vaihtaessaan laturia - Tukki vuodon kort...kumilla.
-Vesiletku kuitenkin petti - Ei auttanut ilmastointiteippikään

:D

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Älä luovuta kouvo!
Pieniä vastoinkäymisiä saattaa joskus teknisten vempaimien kanssa sattua.
Tämän vain haluan sanoa : Älä luovuta!

Ei se ainakaan vaihtamalla parane!

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
-Asentaja itse rikkoi polttimoa vaihtaessaan pissapojan - Tukki vuodon purukumilla.

i

Hitaalta vaikuttaa, ihme asentaja näköjään ollu hommissa mutta eiköhän siitä vielä saa hyvän auton kun nui kaikki viat saa kuntoon ja loputkin jos vielä vikoja löytyy, toki voi auton vaihtaakkin jos raskii niin tehdä.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
i

Hitaalta vaikuttaa, ihme asentaja näköjään ollu hommissa mutta eiköhän siitä vielä saa hyvän auton kun nui kaikki viat saa kuntoon ja loputkin jos vielä vikoja löytyy, toki voi auton vaihtaakkin jos raskii niin tehdä.
Kouvo käsittääkseni itse moderoinut ajokkiaan. Ainakin osittain, ehkä.

Mangelo

Well-known member

Muistaakseni vitosvaihde on ollut poissa pelistä jo pari vuotta. Nooh, kerkiihän sitä ykköselläkin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tää unohtunut menossa ja meiningissä. Kytkin levisi. Onneksi oli Andy mukana, niin näytti miten turha kapistus se kytkin on. Vähän vaan ikävä, kun liikennevaloihin pitää sammuttaa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Tää unohtunut menossa ja meiningissä. Kytkin levisi. Onneksi oli Andy mukana, niin näytti miten turha kapistus se kytkin on. Vähän vaan ikävä, kun liikennevaloihin pitää sammuttaa.
Andyllähän on muutenkin hallussa toi jarruttamatta jättäminen. Vittuako sitä jollain kytkimellä!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
- Lämmittelykierroksella vaihdelaatikkoni hajosi, eikä minulla ollut kytkintä käytössäni kisan aikana. Minun piti tämän takia jarruttaa omituisella tavalla, Alonso kertoi Espanjan televisiolle.
Alonso voisi auttaa vissiin.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Seisonnassa on Micra. Kytkinvaijeri ja maadoitus kunhan tulee kuntoon, niin myyn asevelihintaan veljelle.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Niin eikä se akku ole liian korkea...maadoitus vaan viturallaan. Sen takia tuli sähköhäikkää..