Sumista Räikkösen mannekiini

L4z!

Well-known member
Räikkösellä on hyvät oltavat. Legendaarinen talli ja legendaarinen kuski tukemassa. Oikeasti en usko sumin tuovan mitään hyvää Kimin suorituksiin. Oikeastaan päinvastoin tai sitten se ei vaikuta ollenkaan. Tässähän on vain kyse siitä, että rakennetaan brandia Kimin ympärille. Sumi toimii oikein hyvin maskottina Kimille ja ehkä tuo jotain kivaa perspektiiviä tai muuta turhaa "mielenkiintoista" lukijoille, muttei mitään konkreettista hyötyä Kimille.

Kimistä tulee ihan uskomaton tähti. Siis tarkoitan semmosta Beckham-volyymia.

L4z!

Well-known member
Minkä takia jokainen juttu täytyisi etsiä jostain satojen juttujen joukosta. Uudet aiheet eivät maksa mitään ja ne hautautuvat viesti ketjussa ajansaatossa.

Minkätakia täytyy olla yksi iso ketju vuodesta 2001???????????

WebSlave

Trackman
L4z! sanoi:
Minkä takia jokainen juttu täytyisi etsiä jostain satojen juttujen joukosta.
Ei tämä uutisiin olisi kuulunut, eihän tuossa mitään uutista ollut. Tuollainen mielipidepläjäys kuuluisi minun mielestäni vapaan puolelle.

mh_84

Well-known member
WebSlave sanoi:
Ei tämä uutisiin olisi kuulunut, eihän tuossa mitään uutista ollut. Tuollainen mielipidepläjäys kuuluisi minun mielestäni vapaan puolelle.
Minua ei Kimin kannattajana kiinnosta mihin tämä kuuluu.. ;)

Miss Piggy

Schufosa
Mä uskon, että Schmuista on varmasti hyötyä tietyissä asioissa. Mutta ajamisen ja siihen liittyvät asiat Kimi hoitaa tietysti itse parhaaksi katsomallaan tavalla. Mitään haittaa ei Schumista varmasti Kimille voi olla, koska Kimi toimii omalla tavallaan, mikä on hyvä asia. Schumin tehtäväksi jää auttaa siinä missä hänestä on hyötyä. Onhan hällä paljon tietoa. Kimi taas sitten ajaa lujaa.:wink:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Schumi toimii varmaan Ferrarin (ja Kimin) tukena aika pitkälle. Mutta jos tapahtuukin niin että Kimi voittaa vuodesta toiseen ja alkaa uhkailla Schumin ennätyksiä? Sittenhän tulee jo kiire pistää kapuloita rattaisiin.:D :D

R.Rosset

Well-known member
L4z! sanoi:
Kimistä tulee ihan uskomaton tähti. Siis tarkoitan semmosta Beckham-volyymia.
Siinä tapauksessa täytyisi Kimin muttua aika paljon edustavampaan suuntaan.

Sue_me

Well-known member
HÖYNÄ sanoi:
Ai Beckhamin suuntaan!!! Ha ha ha!!:D :D :D
Eli alkaa pitää hametta, kasvattaa pitkän rasvaletin ja pitää sitä ponnarilla. Lisäksi bling-koruja näkyville ja hankkii alipainoisen wannabe popparimuijan.

Miss Piggy

Schufosa
HÖYNÄ sanoi:
Schumi toimii varmaan Ferrarin (ja Kimin) tukena aika pitkälle. Mutta jos tapahtuukin niin että Kimi voittaa vuodesta toiseen ja alkaa uhkailla Schumin ennätyksiä? Sittenhän tulee jo kiire pistää kapuloita rattaisiin.:D :D
Sitä ei tapahdu, koska Kimi ei aja niin kauan. Itse on niin sanonut. Ja mitä siitä sitten? Eiköhän jokainen saa omat ennätyksensä tehdä. Tuskin Kimin mestaruudet on Schumilta pois tai päin vastoin...:rolleyes:

Miss Piggy

Schufosa
Sue_me sanoi:
Eli alkaa pitää hametta, kasvattaa pitkän rasvaletin ja pitää sitä ponnarilla. Lisäksi bling-koruja näkyville ja hankkii alipainoisen wannabe popparimuijan.
No voi tsiisus! :D Toivottavasti Kimi pysyy ihan vaan omana ittenään... Beckham=:yuck:

Formula1Fan

Well-known member
Miss Piggy sanoi:
Sitä ei tapahdu, koska Kimi ei aja niin kauan. Itse on niin sanonut. Ja mitä siitä sitten? Eiköhän jokainen saa omat ennätyksensä tehdä. Tuskin Kimin mestaruudet on Schumilta pois tai päin vastoin...:rolleyes:
päin vastoinhan on shumille itselleen eduksi. silloin voidaan sanoa että shumi oli niin nopea että voitti.