Suomen Darwinit

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Poliisien takaa-ajaman henkilöauton kuljettaja kuoli ulosajossa tiistai-iltana Jämsässä Keski-Suomessa. Miehen vauhti oli kovimmillaan 200 km/t.

Onnettomuudessa kuoli noin 40-vuotias mies, joka oli kotoisin Etelä-Suomesta. Autossa ei ollut matkustajia.

Tampereen suunnasta tullut henkilöauto ajoi ennen takaa-ajoa Länkipohjassa poliisin valvontapisteen ohi pysähtymättä, vaikka autolle näytettiin pysähtymismerkkiä. Poliisit lähtivät seuraamaan autoa.
Ajetaan vaan

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Tässä tällainen semi-darwin.

Nainen kuoli juotuaan pakkasnestettä - sairaala ei hoitanut
18.10.2008 01:12

Itsemurhaa yrittäneen nuoren naisen on annettu kuolla myrkytykseen sairaalassa Britanniassa.

Tutkinnan mukaan sairaalan henkilökunta pelkäsi, että heitä saatettaisiin syyttää päällekarkauksesta, mikäli he eivät olisi huomioineet itsemurhaa yrittäneen toivetta.

26-vuotias nainen saapui sairaalaan juotuaan pakkasnestettä. Hän oli tajuissaan ja määräsi testamenttinaan, että häntä ei saa pelastaa. Hän ilmoitti olevansa täysin tietoinen seurauksista.

Nainen oli itse soittanut ambulanssin juotuaan pakkasnestettä kotonaan.

Konsultoiva lääkäri, joka olisi hoitanut naista pyysi lainopillista neuvoa, jonka jälkeen hän päätti noudattaa potilaan tahtoa. Nainen kuoli seuraavana päivänä.

Tapaus on ällistyttänyt eutanasian vastaisissa yhdistyksissä. Yhdistykset ovat syyttäneet Norfolking ja Norwichin yliopiston sairaalaa tapauksesta. Niiden mukaan sairaala ei olisi saanut noudattaa naisen tahtoa, vaan naisen hengen pelastamiseksi olisi pitänyt tehdä kaikki voitava.

Daily Mail -lehden verkkosivuilla mainitaan, että itsemurhan tehneellä naisella oli hoitamaton persoonallisuushäiriö.

(MTV3)

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Darwinin hassuttelu-osastolta:

Parkissa ollut henkilöauto käännettiin katolleen sunnuntain vastaisena yönä Espoon keskuksessa. Vielä lauantai-iltana auto seisoi normaalissa asennossa Sunantien varressa, mutta sunnuntaiaamuna sen pyörät osoittivat kohti taivasta.
- Auto oli käännetty katolleen melkein keskelle katua ja tilanne näytti todella omituiselta. En ymmärrä miksi tällaista tehdään, Hännikäinen totesi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
En ymmärrä miksi tällaista tehdään, Hännikäinen totesi
Jos se oli menossa Hännikäisen baariin Äken, Mäken, Perän ja Mä:n kanssa. Tai sitten ne teki lumienkeleitä eteiseen. Ja Pappikin sai kahvia juodakseen. Mitä viel? Asvalttiprinssi mä oon. Ja palkkasoturi.

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Tuli mieleen kun Polilla joku oli parkkeerannut autonsa mun frendin autoon kiinni niin ettei se mahtunut ovesta sisalle ja koska pelkaajan oven lukko oli rikki, piti meidan toimia.

Isolla porukalla kannettiin (kylla kylla) tuo auto nurmikolle (muutama metri eteenpain) ja frendi jatti tuulilasiin lapun jotta "vittu jos viela parkkeeraat noin lahelle niin heitan seuraavaks sun auton mereen". :D:D:D

Mangelo

Well-known member
Eipä jonkun 80-luvun pikkuauton nostamiseen kummoistakaan porukkaa tarvita. Ala-asteella yhdet pojat siirsi yhden sijaisopettajan Fiat Unoa perästä nostaen. Oliskohan siinä edes 250kg painoa...

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Eipä jonkun 80-luvun pikkuauton nostamiseen kummoistakaan porukkaa tarvita. Ala-asteella yhdet pojat siirsi yhden sijaisopettajan Fiat Unoa perästä nostaen. Oliskohan siinä edes 250kg painoa...
Eihän se perän nostaminen ongelma ole, keulapuoli painaa hiukka enämpi.

Mangelo

Well-known member
Eihän se perän nostaminen ongelma ole, keulapuoli painaa hiukka enämpi.
Keulassa ehkä 400kg? Jos kuski on torpannut molemmat akselit, on kätevintä kaataa katolleen :thumbfh:

Mun käsittääkseni jotkut 80-luvun Unot ja Micrat painaa ilman kuskia jotain 650kg ja sitten keskikokoiset autot n. 100-150kg enemmän.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Keulassa ehkä 400kg? Jos kuski on torpannut molemmat akselit, on kätevintä kaataa katolleen :thumbfh:

Mun käsittääkseni jotkut 80-luvun Unot ja Micrat painaa ilman kuskia jotain 650kg ja sitten keskikokoiset autot n. 100-150kg enemmän.
Aikoinaan (80-luvulla) huomattiin yhden kaverin mini parkeerattuna Töölön kirjaston lähellä. Kyllä meita sai olla kuusi ukkoa ihan tosissaan äheltämässä, että saatiin se siirrettyä viereiseen puistoon.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kolmisen tuntia sitten auto oli vieläkin jutussa mainitussa paikassa.

Mangelo

Well-known member
Georgiasta pelastetut suomalaiset opiskelijamatkailijat. Sanoivat pari päivää sitten radiossa ett"ei meillä mitään hätää täällä ole, ja pian varmaan jatketaan matkaa jonnekinpäin" :p
Kuolisivat, ellei diplomaatti olis käskeny helvettiin sieltä. Poikien asenne oli ihan darwinismia.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Lisää hassutelua:
Jyväskylässä Aholaidantiellä sijaitsevassa Starkissa oli viime viikonlopun aikana aiheutettu vahinkoa ajamalla trukkirallia ympäri kaupan varastoaluetta.

Trukkiajelulla oli aiheutunut vahinkoa muun muassa varastoalueen hyllyille sekä niissä olleille rakennustarvikkeille.

Archie

Well-known member
Nyt ei liene henki vaarassa, mutta tälle muijalle myönnän urpojen Darwinin.

IL:Nina af Enehjelm ihmeissään: Miten köyhä voi olla lihava?

Af Enehjelm kertoi lokakuussa Iltalehdelle, että ero Kansasta tiukensi budjettia.

- Taloudellisesti joudun pärjäämään vähemmällä, mutta ei se ole niin vaarallista.

Blogissaan toimittaja-kirjailija kertoo niukkuuden hyvistä puolista.

- Kun elää pääasiassa puurolla, näkkileivällä ja vitamiinipillerillä ja valitsee juomakseen Helsingin puhtaan hanaveden pysyy mukavasti linjoissaan.

Samalla af Enehjelm ihmettelee miten heikkotuloiset suomalaiset lihovat.

- Olen muuten usein ihmetellyt miten on mahdollista, että köyhät ihmiset, ainakin Suomessa, niin usein ovat lihavia. Suoraan sanoen läskejä.

Viimeksi af Enehjelmin blogikirjoitus herätti kohua marraskuussa, kun hän kritisoi Kjell Westötä kovin sanankääntein.

Archie

Well-known member
Kuka suuruus tämä Nina af Enehjelm muuten on? Minulla on se käsitys, että se Tapani Kansan ex-vaimo.. jonka päätoiminen homma on kirjoitella blogia ja syödä näkkäriä sekä osoittaa suoranaista typeryyttä kirjoituksissaan.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Speden shiatsu-hieroja. Spede lupas maksaa niin paljon, ettei tartte muita "asiakkaita" :eek:

Jos oli sama tyyppi...