Suomen MM-ralli 2022

RTP

Keskimääräistä mulkumpi runkkari
Liittynyt
2.9.2012
Viestit
518
Sijainti
Tallissa

Tsiiem

Well-known member
Liittynyt
24.11.2017
Viestit
838
Kuinka kovaa Breen menisi jos M-Sport olisi testannut Suomessa?
 
  • Like
Reaktiot: mjs

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3489
Onkos tuo Sahloinen-Moksin Areena millainen? Olin hitusen toista paikkaa suunnitellut, mutta tuonne ainakin pääsee ja mahtuu parkkiin (Laukaalla meni tiukoille, ehdin juuri ennen kuin alue täynnä)
 

AnttiL

Reittinörtti
Liittynyt
25.12.2010
Viestit
14537
Sijainti
Tampereen lenkki
Onkos tuo Sahloinen-Moksin Areena millainen? Olin hitusen toista paikkaa suunnitellut, mutta tuonne ainakin pääsee ja mahtuu parkkiin (Laukaalla meni tiukoille, ehdin juuri ennen kuin alue täynnä)

Onhan tää esim ihan OK paikka katsoa rallia, tai miksei se risteyskin. Eri asia viihtyykö siinä areenan "tunnelmassa".
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3489

Onhan tää esim ihan OK paikka katsoa rallia, tai miksei se risteyskin. Eri asia viihtyykö siinä areenan "tunnelmassa".

Olen käynyt kerran tuollaisella areenalla ja kokemus oli hämmentävä, mutta luulen että moni satunnaiskatsoja tykkää noista eniten. Noh, mutta kukin tavallaan. Esiimerkkinä tuo kurvi näyttää ihan siistiltä paikalta. Voisi perehtyä tuohon paikkaan vaikka.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Paineet näkyy otteissa, too much too fast, ei ole valmis ralliin missään suhteessa. Oliver kuuluu RX:ään, ei ralliin...
Ehkä noinkin mutta mä suosittelisin että poika pistää kamat kassiin ja lähtee kalaan johonkin pohjoisen erämökille. Huom yksinään. No ehkä joku erä opas kalamies kaveriksi.
On siellä 2-4 viikkoa että saa kierrokset alas ja hieman mietittyä maailman menoa...
Niin kauan kun aamun eka ajatus on WRC ei ole takasin tulemista.
Iskä ei myöskään saa soittaa pojalle tuona aikana...
Sen jälkeen voi miettiä mitäs nyt tehtäis
 
Ylös