Suomen oikeuslaitos esittää: Syyttäjä v. Anneli O. Auer

Onko Anneli Auer sinusta syyllinen vai syytön miehensä surmaan?

• Auer on syyllinen miehensä surmaan

Äänet: 23 79,3%
  • Auer on syytön miehensä surmaan

Äänet: 2 6,9%
  • Päätin tulla tänne kertomaan, että minua ei kiinnosta

Äänet: 4 13,8%

• Äänestäjiä yhteensä
    29
  • Äänestys suljettu. .

markoj

Custom User
Jos Auer on syytön niin rahanmeno ei oo mulla päällimmäinen huolenaihe. Ja Suomalainen korvauskäytäntö on sen verran kitsas, että jäänee pikkuhiluiksi sekoilun kokonaiskustannuksia katottaessa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Jos Auer on syytön niin rahanmeno ei oo mulla päällimmäinen huolenaihe. Ja Suomalainen korvauskäytäntö on sen verran kitsas, että jäänee pikkuhiluiksi sekoilun kokonaiskustannuksia katottaessa.
No kitsasta on tosiaan. Myllypyron Jammu-sedän uhrien vanhemmille ei penniäkään korvausta. Mikkelin panttivankidraaman kuolonuhrin omaisille poliisin pöllöilystä ei latin latia. Oikeuttahan näistä käytiiin hoviin asti. Siinä ovat ehkä Suomen rikoshistorian karmeimmat tapahtumat ja viranomaisoikeus on ollut lainopillista ja aivan saatanan nuivaa. Valtio ei koskaan ole väärässä. Suomi ei aina ole hyvä maa.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
En minä sitä kyllä tarkoittanutkaan, vaan sitä, että millä vuosien painajainen on korvattavissa, jos todellakin on syytön.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
En minä sitä kyllä tarkoittanutkaan, vaan sitä, että millä vuosien painajainen on korvattavissa, jos todellakin on syytön.
-Palauttamalla elämästä menetetyt vuodet
-Palauttamalla menetetty maine
-Hankkiutumalla eroon ikuisesta murhaajan leimasta

Noilla nyt ensialkuun.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jos oikeus maksaa minulle vitosen, niin voisin sitten jatkossa myötäillä noita Pyryfin mainitsemia.

Örfil

Guest
Onhan siellä tuomiot päällä myös lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Maineen puhdistaminen kovin vaikeaa että olisi pelkkä insestiä harjoittanut pedofiili sen sijaan että olisi murhaaja ja insestipedofiili.

jjv

Arschloch
Ois pitäny mennä korkeimpaan oikeuteen se hyväksikäyttöjuttukin.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ois pitäny mennä korkeimpaan oikeuteen se hyväksikäyttöjuttukin.
Liekkö tarvetta. Hyväksikäyttöjutuista lienee aivan riittämiin ennakkopäätöksiä ilman että tämä tapaus mediahuomion varjolla vietäisiin korkeampaan ratkottavaksi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Anneli Auer on paholaisen ruumiillistuma. PSSSHHHH!!!! PSSSSHH!! PSSSSH!!!!!!

(*roiskii pyhää vettä*)

jjv

Arschloch
Liekkö tarvetta. Hyväksikäyttöjutuista lienee aivan riittämiin ennakkopäätöksiä ilman että tämä tapaus mediahuomion varjolla vietäisiin korkeampaan ratkottavaksi.
Niin kai. Ja sama tuomio käräjillä ja hovissa. Omituiselta tapaukselta vaan tuntui ja yllätyin kun tuomittiin.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Sen saattaa saada lasten raiskaamisesta. Oudon tuomion jonkun mielestä.
Outoa on lähinnä se että miten älyttömän pitkään saadaan vielä oikeuskeissiä ja tutkintaa venyteltyä.

Toinen konna on tämä Helsingin huumepoliisipäällikkö. Kuinkakohan monta syytettä on jo kasassa? Ehkä jotain 40:ymmentä. Sama ravi kun laitetaan päälle kuten Auerille, niin ehkä voi olla joskus 2024 ja on jonkinlainen pitävä tuomio jo päätetty tuollekin ukolle.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Outoa on lähinnä se että miten älyttömän pitkään saadaan vielä oikeuskeissiä ja tutkintaa venyteltyä.

Toinen konna on tämä Helsingin huumepoliisipäällikkö. Kuinkakohan monta syytettä on jo kasassa? Ehkä jotain 40:ymmentä. Sama ravi kun laitetaan päälle kuten Auerille, niin ehkä voi olla joskus 2024 ja on jonkinlainen pitävä tuomio jo päätetty tuollekin ukolle.
Nuo erilliset keissit, siis Auerin murhajuttu ja lapsen hyväksikäyttö. Jälkimmäisestä on jo lainvoimainen tuomio.

Aarnio saa pitkän kakun.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Aarnio saa pitkän kakun.
Kukapa sitä tietää? Käräjäoikeudessa voi saadakin, mutta sitten hovi taas muuttaa tuomion ihan päälaelleen. Suomalaisessa oikeuskäytännössä on aika paljon vinksallaan. Täyttä arpapeliä on kortit tuolle Aarniollekin vielä. Oli tai ei miten hyvään.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
No niin, tänään mennään taas:

1.9.2014 1.26
Ulvilan murhaa käsitellään jälleen hovioikeudessa

STT

Ulvilan murhan käsittely Vaasan hovioikeudessa alkaa tänä aamuna. Istuntoja pidetään myöhemmin myös Porissa.

Anneli Auer vastaa murhasyytteisiin käräjillä jo neljättä kertaa, sillä juttu on toistamiseen hovioikeudessa. Edellisellä kerralla hovi katsoi Auerin syyttömäksi, mutta korkein oikeus palautti asian käräjille uusien todisteiden takia.

Satakunnan käräjäoikeus tuomitsi hänet viime joulukuussa miehensä murhasta elinkautiseen vankeuteen. Tarkoitus on, että hovioikeuden tuomio asiassa annetaan vielä tänä vuonna.