Suomen veroremontti ja sen toteutus

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Ei sun nyt tarttee alkaa vittuilemaan, jos täällä veroista keskustellaan.:rolleyes:

Sitä vaan haluan painottaa, että kaikki nämä 'kevyen verotuksen maat', joissa on myös samalla aika heikko sosiaaliturva, niin niissä on myös paljon lieveilmiöitä, kun yhteiskunta hylkää.

Ja kaikenlaista harmaata joppailua ja hämäräpisnes rehottaa piraattikaupoilla yms. touhuissa.
Mä asuin 12 vuotta Englannissa. Tämä jarnaus on aivan turhaa. Olkaa vittu tyytyväisiä. Tää on kun paratiisissa asuis.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No sä oot muistaakseni itse sanonut, että voisit vähän enemmän veroja maksaa - salli mulle pieni ilo ;)

No hämäräbisnes ja piratismi ei välttämättä rehota, mutta toki pieni veropohja vastaa huonoja julkisia palveluita. En mä niitä olekaan Suomesta ajamassa alas, mutta jossain välissä meille tulee oikeasti päätettäväksi se mikä kuuluu hyvinvointivaltiolle ja mikä ihmisille. Nykyinen malli raskaalla byrokratialla (jostain taisin lukea että Suomen hallinto kestäis 20 miljoonaa asukasta) ja haja-asutuksella/tukipolitiikalla ei tule kestämään.
jaska, mä olen ollut sitä mieltä, että tuloveroa voi korottaa. En sitä että otetaan sähköllä lämmittävät omakotiasujat ja paljon ajavat autoilijat maksamaan koko lysti energia- ja kiinteistövero korotuksilla.