Suomi: Jääkiekon maailmanmestari 2011

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joutuu miettimään nyt tosissaan lähteäkö torille (ja stadiin) vaiko vain kentälle omalla autolla. :confused:

95 olin vain kentällä, kun olin silloin siinä vieressä duunissa. Harmitti jälkeen päin, kun en lähtenyt torille ja muualle kuin Tiksin pubeihin.

Juokset sinne!
Pelkään, että joudun juoksemaan tai ryömimään takaisin. Bussit saattaa olla vähän täynnä.

edit: WTF...TORILLA TAVATAAN! No eipä tavataankaan...olin jo perkele bussipysäkillä, mutta sitten tuli toinen meno....tai oikeastaan tulo. Ois pitänyt jättää puhe-elin kotiin.

Viimeksi muokattu:
Saas nährä onko keskustan ravitsemusliikkeissä kuinka ruuhkaista.

Karjalainen sanoi:
Myös paikalliset järjestyksenvalvojat osallistuivat omalla tavallaan riemuun.
– Poliisiauto ajoi pillit päällä kunniakierroksen (torin ympäri) ja kansa hurrasi, Hartikainen totesi.
Joensuussakin osattu näemmä, vaikka minä en.

Tärkeää että virkavaltakin osoittaa kansallista yhteenkuuluvuutta, eikä esim. tällaisessa tilanteessa ole pääasiassa vain rajoittamassa, estämässä ja kieltämässä.

Nurminen löytyy tänään lavan alta, Juti ei varmaan selvinnyt edes koneeseen asti?

kaatuuJOB_jm.jpg

pasi.png

Leijonat saapui Suomeen. Nurmisen Pasi sen verran päissään, että päätti sitten vetää nokoset punaisella matolla. :D:D

Kultajuhlintaa seurataan TV2:ssa ja Yle Areenassa 19.20 alkaen. Ja HUOM! Areenan lähetys näkyy myös ulkomaille.

Illalla juhlitaan kultaa - suora lähetys TV2:ssa

Suomen jääkiekkomaajoukkue saapui maanantaina kotimaan kamaralle juhlimaan tuoretta maailmanmestaruutta. Suora lähetys alkaa TV2-kanavalla kello 19.20 ja suorana YLE Urheilun nettisivuilta. Myös Radio Suomi seuraa juhlia suorassa lähetyksessä kello 18:n jälkeen.

:thumbup:

Lentokentältä joukkue siirtyy suureen kansanjuhlaan Helsingin Kauppatorille, joka alkaa noin kello 19. Leijonia odotetaan tapahtumaan paikalle noin kello 20.

Viimeksi muokattu:
Nurminen näyttää vetävän aika lailla täysillä :thumbup:

Viime yönä oli melkoiset kekkerit Helsingin keskustan suunnalla kun sitä kautta kuljin himaan. En muista vastaavaa kaupungilla nähneeni. Kyllä harmitti, kun piti lähteä aikaisin aamulla duuniin. Reilut kolme tuntia ehti nukkua.