Super Bowl XLII

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
loistava ottelu, ylivoimaisesti paras Super Bowl jonka olen itse nähnyt, varsinkin tuo viimeinen neljännes. Aika kova suoritus Manningin veljeksiltä, Bowl kotiin peräkkäisinä vuosina. Paras asia ottelussa ehkä oli että kumpikaan joukkue ei ns jäätynyt vaan pystyi tiukan paikan tullen venymään, Patriotsilta vain loppui aika kesken. Tom Pettykin esiintyi aika hyvin vanhaksi papaksi.

Ehkä pikkusen turhia tuommoset kommentit että turha laji voitas lopettaa. Sama olisi johonkin Formula-threadiin laittaa välikommenttina: "Turha laji kun parhaalla autolla voittaa ja vielä saastuttaakin." Noilla mielipiteillä turha pilata näitä otsikoita.

patriot

Foorumin senaattori
Jacqu on kyllä juntti! Uskoo vain omiin lajeihin. Osta uudet pyöräilyshortsit kurja!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Palkopoika sanoi:
Niin vois, eihän sitä kukaan seuraa:rolleyes:
Super Bowlilla lähes 100 miljoonaa tv-katsojaa USA:ssa
04.02.2008 22:48

Tämän vuoden huippujännittävä amerikkalaisen jalkapallon NFL-liigan loppuottelu Super Bowl oli kaikkien aikojen toiseksi katsotuin tv-ohjelma Yhdysvaltain historiassa. Tutkimusyhtiö Nielsen Media kertoi asiasta maanantaina.

Yritys tiedotti, että Super Bowlia seurasi Yhdysvalloissa 97,5 miljoonaa katsojaa.

Viime yönä pelattu Super Bowl on joka tapauksessa tähän mennessä katsotuin NFL-liigan loppuottelu. Entinen tv-katsojaennätys oli 94 miljoonaa katsojaa vuodelta 1996.

Kautta aikain katsotuin tv-ohjelma Yhdysvalloissa on M.A.S.H.-sarjan päätösjakso vuodelta 1983. Ohjelmaa seurasi 106 miljoonaa katsojaa.

(MTV3-AFP)
Jenkeissä 100 miljoonaa ja Suomessa vielä muutama hassu päälle.:eek:

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
http://youtube.com/watch?v=NSUJQmIeVBo

Tuossa tuo yksi ratkaiseva onnistuminen kokonaisuudessaan. Manningiltakin tietenkin upea suoritus. Ensin rimpuilu väen väkisin irti vastustajista ja paineen alla tarkka heitto samalla kun vastustajia lähestyi kolmelta suunnalta muutaman metrin päässä kohti.

Trullinkaasu

Well-known member
Täytyy sanoa, että kerrankin olen pyöräilyhirmu Jacqun kanssa samaa mieltä. :ahem:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ahihihi.. juntti-kortti lyöty pöytään taas ihan porukalla. :D

Sinänsä olen juntti-Jaskeusin kanssa samoilla linjoilla että aivan älytön ja turhanpäiväinen lajihan tuo on. Mutta jos joku sitä jaksaa seurata niin sou not.. siinähän seuraa. :rolleyes:

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mediaprofeetta sanoi:
On tuo laji kuitenkin taktisesti jääkiekkoa ja normi futista paljon monimutkaisempi. Tai näin olen lukenut!!!!
Näin varmasti on.. ja kun lähestulkoon (tai ainakin noin suurinpiirtein) luotettavilta tahoilta on saatu kuulla että futiskin on paljon taktisempi laji kuin lätkä, niin voidaan todeta empiirisin kokein olevan todettu että lajin viihdyttävyys on käänteisen verrannollinen sen taktisuuteen. :ahem:
Asianlaidan todenperäisyyden vahvistamiseksi voi ottaa esille myös shakin, joka on kaikkia näitä taktisempi, mutta koetapa kuvitella itseäsi hurraamassa shakkikatsomossa.

poko

Well-known member
Karjalalippisjuntit voivat pysyä eurohockey tour ja keväthöntsy topikeissa

Trullinkaasu

Well-known member
poko sanoi:
Karjalalippisjuntit voivat pysyä eurohockey tour ja keväthöntsy topikeissa
Te JenkkiSydämiset 'jalkapallon' fanaatikot voitte myös keskittyä oleelliseen.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
ettelbruck sanoi:
Kyllä jenkkifutis on kiehtova laji ja Super Bowl etenkin, todisteeksi käy vaikka se että tännekin toikkiin on taas muutamat jaksaneet tulla vollottamaan samaa "tyhmä laji kun en itte tajua edes sääntöjä"-ulinaansa; vuodesta toiseen!!!
Heh.. tunnen kyllä sääntöjä sillä taannoin yritin lajia seurata. Valvoin superpovlit ja niin päin pois. Lopulta huomasin ettei tässä lajissa ole mitään kiinnostavaa.

Mutta.. kuten jo sanoin niin siinähän seuraatte. Huvittaa vaan kovin taas tämä eräiden juntti-mantra :D

Ma

Arrogant Opportunist
Sijainti
UP, Michigan
seurataan seurataan. ja niin seuraa moni muukin, vaikkei se yksin teekään lajia sen mielenkiintoisemmaksi. pelin loistava luonne sen tekee.

Viimeksi muokattu: