Superpesis 2003

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Sotkamo on aloittanut kauden aika nihkeästi. Kai sen historian parhaan joukkueenkin on joskus notkahdettava.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Väistämättä tulee mieleen muutamien vuosien takainen tilanne. Silloin Jymyllä oli uusi upea bussi ja peli kulki hienosti. Silloin Imatran pelinjohtaja (tms.) sanoi ... "Noo, ruostuu se vielä tuokin auto..."

Onhan se Jymylle outo tilanne, kun on näyttävästi tuotu julki, että "poika" pidetään kotona. Kaikesta huolimatta...
Kellot eivät soi pelinjohtajalle
Vaikka Pattijoen Rännärillä kuuluttaja oli sunnuntaina jo tauolla epäillyt lähtökellojen soivan Jymyn pelinjohtajalle Olli Viljarannalle, löysi joukkueen johtoporras pelistä myös positiivisia piirteitä. Erityisen ilahtunut Viljaranta ja toimitusjohtaja Juha Tanskanen olivat kolmostilanteiden määrästä (20) ja pelaajien taistelutahdosta.

"Aika syvällä on käyty, mutta tänään nähtiin jo taisteleva joukkue kentällä. Tilanteiden rakentelu oli hyvää, ja parempaan suuntaan olemme menossa. Tilanteiden määrässä on tästä hyvä lähteä, ja kotiuttajatkin vielä tulevat. Ulkona tuli yksi virhe, joka maksoi jakson", Viljaranta kertasi.

Tanskanen ei aio tehdä "hjallismaisia" johtopäätöksiä joukkueen menestymisestä, vaan lupaa joukkueelle työrauhan.

"Pelissä oli paljon hyviä asioita. Johtopäätöksiä ei ole syytä vetää, kun tiedämme prosessin, mikä on menossa."
Lauantai-iltana näytti pahalta sotkamolaisten kannalta, kun näytti, että pesisongelmien lisäksi myös Sotkamon Johanna Piipponen putoaa Tangomarkkinoiden finaalista. Siltä menetykseltä räpyläkylä kuitenkin säästyi. wink
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Kausi on alkanut ihan mielenkiintoisesti. Hyvä vaan, kun alussa ennakkosuosikit vähän takeltelevat. Pitää pelejä mielenkiintoisena koko kauden ja muutenkin vaihtelu menestyksessä on lajille positiivista.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
PohjanAkka:
Mihis on muuten kadonnut se pirtsakka pesistyttö - eikös hän ollut Loimaalta tms.? En muista nickiä enää.
Se tais olla Saara ja sitten sen isoveli oli Mikael. En tiiä mihin hävis, kai se sai tarpeekseen tästä voorumista.
eek!
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
nickiltään Tania ellen omiani sekoile.

Oulu, Hyvinkää ja Sotkamo takellelleet... hyväksihän se on tietty sarjalle, että ei ole ylivoimaisia- tai heittopussi joukkueita.
Esim Kitee menetti liudan huippupelaajia ja silti näyttävät porskuttavan entiseen malliin=)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jr-:
PohjanAkka:
Mihis on muuten kadonnut se pirtsakka pesistyttö - eikös hän ollut Loimaalta tms.? En muista nickiä enää.
Se tais olla Saara ja sitten sen isoveli oli Mikael. En tiiä mihin hävis, kai se sai tarpeekseen tästä voorumista.
eek!
Heheeh! Parin vuoden takaisin episodi sätissä. En tiedä onko kenelläkään logeja tallella siitä, mutta siis Saara oli tämä Mikael, siis sama henkilö.

Ja tuon skitsofrenisen hahmon takana oli käsittääkseni joku yläasteikäinen poika.

Tämä siis selvisi chatissa, en vaan tiedä onko logeja enää tallella.

Kumpikin hahmo oli suurta huijausta, vissiin siitä nautintoa tämä asianomainen sitten sai.. :confused:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Mä en ymmärrä pesiksestä mitään! Ne juoksee, heittää palloa, lyö sitä, sitten juoksee, huutaa väärää, taas juostaan ja syöksytään, lyömään, sit vuoro vaihtuu, ja taas lyödään, juostaan heitetään ja syöksytään. välillä hiiviskellään ja pakitetaan. Sit taas vuoro vaihtuu. Lopulta toinen voittaa. sit siellä laidalla on joku tyyppi sellasen viuhkan kanssa, missä on erivärisiä sulkia. Kais siinä joku ideakin sitten on doubtful
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
vermula:
Mä en ymmärrä pesiksestä mitään! Ne juoksee, heittää palloa, lyö sitä, sitten juoksee, huutaa väärää, taas juostaan ja syöksytään, lyömään, sit vuoro vaihtuu, ja taas lyödään, juostaan heitetään ja syöksytään. välillä hiiviskellään ja pakitetaan. Sit taas vuoro vaihtuu. Lopulta toinen voittaa. sit siellä laidalla on joku tyyppi sellasen viuhkan kanssa, missä on erivärisiä sulkia. Kais siinä joku ideakin sitten on doubtful
Eikö teillä peruskoulussa ole pelattu koskaan pesäpalloa? Meillä oli syksyisin ja keväisin melkein joka toinen päivä pesistä! eek!
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Dominic:
Eikö teillä peruskoulussa ole pelattu koskaan pesäpalloa? Meillä oli syksyisin ja keväisin melkein joka toinen päivä pesistä! eek!
Pesis oli aika syvältä.. :mad: Hauskaa oli vaan sillon kun joskus kateltiin tyttöjen peliä ja siellä oli yks rinnakkaisluokan Sanna juoksentelemassa t-paidassa pesältä toiselle. :D eek! wink
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Observer:
Dominic:
Eikö teillä peruskoulussa ole pelattu koskaan pesäpalloa? Meillä oli syksyisin ja keväisin melkein joka toinen päivä pesistä! eek!
Pesis oli aika syvältä.. :mad: Hauskaa oli vaan sillon kun joskus kateltiin tyttöjen peliä ja siellä oli yks rinnakkaisluokan Sanna juoksentelemassa t-paidassa pesältä toiselle. :D eek! wink
Tissit heilu tuulessa?
 

Observer

Well-known member
Liittynyt
23.10.2000
Viestit
14546
Dominic:
Observer:
Dominic:
Eikö teillä peruskoulussa ole pelattu koskaan pesäpalloa? Meillä oli syksyisin ja keväisin melkein joka toinen päivä pesistä! eek!
Pesis oli aika syvältä.. :mad: Hauskaa oli vaan sillon kun joskus kateltiin tyttöjen peliä ja siellä oli yks rinnakkaisluokan Sanna juoksentelemassa t-paidassa pesältä toiselle. :D eek! wink
Tissit heilu tuulessa?
Ei missään sellasia tuulia olekkaan että heiluisivat.. eek!
 

jenan

Kääkkä
Liittynyt
8.7.2002
Viestit
5402
Kyllä minä jotain lajista ymmärrän, mutta pelaaminen onkin toinen juttu..
 

Zetor

Traktormiäs
Liittynyt
6.2.2001
Viestit
5792
Sijainti
Walko-Wenäjä
vermula:
Mä en ymmärrä pesiksestä mitään! Ne juoksee, heittää palloa, lyö sitä, sitten juoksee, huutaa väärää, taas juostaan ja syöksytään, lyömään, sit vuoro vaihtuu, ja taas lyödään, juostaan heitetään ja syöksytään. välillä hiiviskellään ja pakitetaan. Sit taas vuoro vaihtuu. Lopulta toinen voittaa. sit siellä laidalla on joku tyyppi sellasen viuhkan kanssa, missä on erivärisiä sulkia. Kais siinä joku ideakin sitten on doubtful
No hitto sähän olet hyvin perillä pesiksestä, mutta ennen kaikkea jotkut tekivät kivan tilin pitkävedossa... Jälkeenpäin ovat kuitenkin menneet väittämään sitä sopupeliksi :rolleyes: kateelliset paskat :mad: .
 

Flying Finn

Well-known member
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
720
Sijainti
Bliss
Mä oon lintsannu yläasteen ja lukion jokasen liikkatunnin ku on ollu pesistä! Viimeks ala-asteella oon pelannu koko peliä! Ei sillä etten ois hyvä liikunnassa!
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Kykenin lyömään takalaittoman jo ala-asteikäisenä. Oli siinä nassikoilla ihmettelemistä. :)
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Montakos kertaa olitkaan jäänyt luokalle? wink

Itse olen pelannut oikein vuosia "seurassa". Silti aika p***apeli. Huono valmennus, hyvä kun osuin palloon. Meni aina pitkälle kesään ennenkuin alkoi sujuun edes joten kuten. Joukkuehenkikin oli syvältä.
Viimeisenä vuotena päästiin talviharjoitteluun ja se avasi pelin ihan toisella tavalla. Tein ekat kunnarit ja saatiin syksyllä jopa prenikat kaulaan. Luokiossa ja myöhemmissä kouluissa peli vaan parani vaikka pelattua tuli tietysti harvemmin. Itse piti älytä miten palloa voi sijoittaa kentälle eikä vaan roiskia - jos osuu... siis surkee valmennus!
 
Ylös