Suurajojen erikoiskokeet

Arskarally

Well-known member
Olette te aika velhoja 😂 mulla oli parikin eri paikkaa mielessä joiden välissä piti arpoa, että "oliskohan toi? Vai sittenkin toi" 😅

Eli Kochmarin paikka sai toisen nimen 👍🏼

Arskarally

Well-known member
Yksi ulosajopaikka Juupajoelta vielä on hakusessa, eli Gareth Jones 2007. Tätä olen yrittänyt metsästää netistä, mutta ei ole selvinnyt.

Arskarally

Well-known member
Ralli.netiä lueskeltuani olen aika varma, että Gallin v. -03 Ouninpohjan ojaseikkailu on Teurosen paikasta.

Ja Patrik Flodin kuulemma kaatoi 2006 Jukolantien ja Urrilantien risteyksessä Jukojärvellä, ainakin saman topicin mukaan. Ei vaikuta jääneen kummallakaan pätkävedolla kauheasti luokkakärjelle, joten kaato on ollut nopea ja harmiton.

Edit: vielä sellainen maininta löytyi Rantakarin v. 2002 paikasta Ehikissä, jossa puhuttiin vasen-oikea yhdistelmästä, jossa oli kalliota sisä- ja ulkokurvissa. Voisiko olla Ehikintie 314?

Edit 2: ja Aki Keinänen Juupajoella Miettisen ja I'Ansonin paikassa v. 2000 😂

Edit 3: Athanassoulasin paikka Vellipohjassa vei samana vuonna myös Andis Neiksansin. Hänethän hylättiin myöhemmin Hännisen tavoin vääränlaisten alushousujen käytöstä.

Edit 4: kirsikkana kakun päällä, Horseyn paikassa Urriassa nostotalkoita aiheutti vuotta aiemmin myös Nicos Thomas 😎

Viimeksi muokattu: