Suuri kieltäymyskuukausikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zoe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä antaisin koululaiselle "vähän" enemmän maksuaikaa, tarvittaessa. Mut mä olenkin reilu ihminen, enkä mikään lyödyn lyöjä.

Aikamoisia optimisteja Rainier ja Zoe on, jos kuvittelevat Jonin maksavan.

Jonin ei tarvitse maksaa mitään, jos ei ole juonut. Simpele as tät!

Jos taas on, on tiennyt sen tasan tarkkaan jo etukäteen.

Tämä oli burbboselta jo toinen huono ehdotus vedon säännöiksi ("vappuaattoa ei lasketa"), etenkin kun ei itse osallistu mukaan.

Olen sinnitellyt päänsäryssä ja muissa tuskissa monta päivää (ja Zoe!) mm. sen takia, että se tsemppaisi Jonia ja jos tämä oli tulos, maksaa sen mitä on sovittu.
Yleensä veto maksetaan heti, kun a) tapahtuu rikkomus b) veto päättyy, ellei muuta ole sovittu ja muuta ei ole sovittu.

Mitä täällä oikeen sekoillaan? :doubtful:

Viimeksi muokattu:
Lavastettu tilanne sehän on. Miksi mielikuvitus nimimerkkiä on uskominen. Jos ette usko niin paljastan guasimodon identiteetin välittömästi foormille. Eikös foorumin säännöissä lue ettei nimimerkkiä saa vaihtaa toistamiseen kuin hyvällä perusteella mutta tää jäbä on vaihtanu triplaan ilman syytä ja 6v jo feidannu mut ilman syytä.

Lyö vetoa F1-foorumilla ja lavastaa vetoa vastaavan tilanteen Instagramissa?

Seems legit...

Mikä kuvissa on lavastettua?
Nehän ovat sinun tililläsi.

Lavastettu tilanne sehän on. Miksi mielikuvitus nimimerkkiä on uskominen. Jos ette usko niin paljastan guasimodon identiteetin välittömästi foormille. Eikös foorumin säännöissä lue ettei nimimerkkiä saa vaihtaa toistamiseen kuin hyvällä perusteella mutta tää jäbä on vaihtanu triplaan ilman syytä ja 6v jo feidannu mut ilman syytä.
Ok.

Lyö vetoa F1-foorumilla ja lavastaa vetoa vastaavan tilanteen Instagramissa?

Seems legit...
Niin? Joku guasimodo joka osallistunu kisaan niin miten se vaikuttaa tähän kisaan. Et säkään ollu mukana tässä joten miks sä replyyt tääl.

Selkeän ja asian ytimessä pysyvän ulosannin perusteella sanoisin, että tässä nyt kovasti huhuttua Kurko-lonkkua ei ole olemassa eikä myöskään sen neljää veljestä.

Ei oo edelleenkään mitään kuvaa täällä joten en ymmärrä mistä tää sekoilu nyt johtuu. Kisa jatkuu siis. Sori kesti replytä aiemmin. Huh ja muutenkin kiireinen päivä takana.

Kuva kiistetty. Ja jos sellainen jostain sattumanoikusta olisi, niin koska kuva olisi otettu? Huomenna, eilen, viisi vuotta sitten?

Kuva kiistetty. Ja jos sellainen jostain sattumanoikusta olisi, niin koska kuva olisi otettu? Huomenna, eilen, viisi vuotta sitten?

Niinpä. Todella rauhallinen kuvien saldo muutenkin Huhtikuulta. Aika paljon vielä maaliskuussa tuli napsittua ja sitten oon laittanu myös kuvia viime vuoden kevät/kesältä flashbackkejä että "kesää kovasti" odotellessa. :) Anteeksi pitäis tosiaan rauhotella ja aina en voi muistaa laittaa aikajanaan päiväystä. Pitää panostaa kovemmin niihin jatkossa.

Rainier elikkä siis no hätä. :)

Viimeksi muokattu:
Joni, pystytkö laittamaan homman kumman kuvista alkuperäisenä sähköpostissa, kuva siis täysin alkuperäisenä? Mieluiten se, jossa isäntä kaataa lonkeroa napaan.

Jonin nimen alla lukee nyt "Ex-Member", josta päätellen Joni taisi suorittaa marttyyrivetäytymisen.