Suuri näppiskysely

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Kun oli jo tuo hiirikysely, niin pistetään nyt tämmönenkin sitten.

Eli minkälaisilla laudoilla porukka hakkaa sormenpäitään?

Itsellä idioottihalpa Logitech(verkkokaupasta 19.90), jonka tuntuma on kuin laadukkaassa läppärissä, ja lisäksi näppisäänet ovat olemattomat, josta on arvaamatonta hyötyä kun näpytät yöllä "tärkeitä viestejä" pienessä laitamyötäisessä hallituksen nukkuessa viereisessä huoneessa.

JOC

tavallinen virtanen
Toi on hyvä. Itse luotan läppärin ratkaisuun. Ainut luonnollinen harmittava rajoite on numeronäppäimistön puute. Aika ajoin onkin sellaisen hankkiminen tullut mieleen.

Jarto

Senior Member, VIP
Sijainti
Vaasa
Ihan Keytronic:n perusmalli.

Kaikki ergonomiset näppikset ja varsinkin läppärin näppikset aiheuttavat minulle tenniskyynärpään. :thumbdown

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Aika hemmetin monta vuotta vanha DIN-liittimellä varustettu Keytronic, joka pelittää aivan täydellisesti.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tommonen langaton paketti, jossa siis on myös hiiri mukana. Ikää on jo muutama vuosi, näppäimistössä muuten edelleenkin alkuperäiset patterit :eek!:

Logitech Cordless Desktop MX

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
formulastara sanoi:
Sama löytyy täältä. Alussa meni vähän totutellessa näppäimiin. Tuli paljon huteja, mutta ei haittaa matalat näppäimet enää.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jusban sanoi:
Samäeö lötyy tältzä. Alusda mrni vähhjän totztuyelkesa nöpüäimin. Tli pqaljion huztejha, mutha eo haitgaz matgalat näpkäimrt ewbäl.
ok :eek:

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
OoPee sanoi:

Todellakin :D :D :D

Toi Micaelin esittämä "black "motherfucker" ultra flat oli kans tiukassa testissä, mutta mun makuun positiiviset piirteet jäi lähinnä kosmeettiselle puolelle. Aika hyvä perusnäppis sekin kyllä. Leuto natina, mut who cares?