Suviseurat 2014

Örfil

Guest
Eikös nuo Suviseurojen pellot ole aina täynnä kordongeja, kun vaunut häipyvät matelemaan maanteille?
Kuulin saman urbaanin legendan aikanaan helluntailaisten juhlista.

Sitten kerran kun ne oli Hattulassa vanhan kolmostien kupessa pellolla (nykyisen golf-kentän kohdalla) juhlimoimassa isolla porukalla, mentiin sinne poikain kanssa mopoilla paikalle.
Ei ollut kukaan kännissä asuntovaunussaan (kuten myös urbaani legenda kertoi), ei kuulunut äänekäs painintaa vaunistaan eikä löytynyt myöhemmin edes kortsun kortsua paikalta.
Tosin ne olikin varmaan siististi roskiksessa?

Silloin uskoni urbaaneihin uskis -legendoihin hieman rakoili.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Tuhansia neitsyeitä juoksentelemassa kesäisellä pellolla. Olen jo matkalla.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mäkin tunnen muutaman, ja ne kaikki katsoo. Kumpi meistä on väärässä?
No mulla on pippeli ja sulla ei. Että varmaan minä.

Oon muutens jotenkin aikalailla shokkivaiheessa kun alan tajuamaan että no more panda. Kait panda tulee takas?
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Noniin on taas pian se viikonloppu käsillä, jolloin ovat kesän suurimmat pippalot, kun lähes puolet suomea suuntaa kohti Suviseuroja. Pyhäjoen Yppäriin tällä kertaa. Mutta missä te foorumilaiset aiotte aikanne viettää? Itse en vielä tiedä mutta bilettää on luultavasti viikonlopun teema kuitenkin!
En aio tälläkään kertaa osallistua Suviseuroihin, koska ei oikein kerkiä. Enkä ehkä muutenkaan olisi paikan päälle mennyt, jos/kun olisi aikaa ollut. Ei ole tuo ihan mun juttu tuo.

Mutta.

Mutta sanottakoon tosiaan , että aika hyvin nuo lestadiolaiset ovat osanneet tuon kokoontumisensa organisoida. Kaikin puolin.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Oliskohan tuosta syytä antaa ihan positiivistakin palautetta? Hyvin on järjestetty, kuten täällä jo sanottiinkin.
 

Örfil

Guest
Onpas säntillistä!
Kaikki näyttää tuolta korkeudelta säntilliseltä.

Lisäksi majoittuminen pellon keskelle rajatuille alueille, antaa vaikutelman että kaikki on millimetrin suorassa viivassa.

Lähempää tarkasteltuna näin ei tietenkään ole.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Oliskohan tuosta syytä antaa ihan positiivistakin palautetta? Hyvin on järjestetty, kuten täällä jo sanottiinkin.
No niin eli pikkumukulat ne käytetyt kortsut kerää.

Kuuluuko kuva?

Perjantailta
[/QUOTE]

Onkohan nuo kaksi reunoille erilleen majoitettua pikkuryhmää jotain hang around-jäseniä? Camp of tuhkamunat.

Yhden ison uskovaisperheen kotiseudulta tiedän. Niistä kolmesta tietämästäni perheen pojista on jäänyt mieleen, ettei ne ainakaan mitään kilttejä kuoropoikia olleet. Ennemminkin koulun pahimpia häiriköitä. Nii ja isän synnyinseudulla oli se yks perhe jonka vanha isäntä tuli kerran kysymään mua perunanistutustalkoisiin ja menin toki.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Onkohan nuo kaksi reunoille erilleen majoitettua pikkuryhmää jotain hang around-jäseniä? Camp of tuhkamunat.
Kyseessä on normaali karavaanarikäytäntö. Leirintäalueen täyttäminen aloitetaan ko. alueen kauimmasta mahdollisesta paikasta ja edetään alueen täyttymisen mukaan vähitellen kohti sisääntulotietä. Näin toimien alueen "logistiikka" pysyy selkeänä.

Nuo kaksi ryhmää, jotka mainitset, ovat viimeksi seuroihin tulleita, koska ovat lähinnä alueen "porttia". Erinomaisen hyvin organisoitu tapahtuma. Näköjään.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ala-asteella, rinnakkaisluokalla oli Petri niminen poika jonka huhuttiin olevan lestadiolaisperheestä.

Välitunnin viidakkorumpu tiesi kertoa mm. seuraavaa kyseisen perheen käyttäytymisestä ja uskonnon määrittelemistä rajoituksista:

- Ikkunoissa ei saa olla verhoja
- Mattoja ei saa olla lattialla
- Televisiota ei saa katsoa, eikä sellaista saa olla
- Pyykit pitää pestä käsin
- Kaljaa ei saa juoda
- Limpparia ei saa juoda
- Karkkia ei saa syödä
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Vaimoni kertoi luokallaan olleen peruskouluaikana useita lestadiolaisia. Opetusmateriaalin ollessa televisio-ohjelmaa, poistui tämä ryhmä - hyvin organisoidusti - luokkahuoneesta.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mites toi tietokoneen käyttö lessu piireissä? Miten ovat valehdelleet itselleen oikeuden käyttää? :D
 
Ylös