Miguel
beagle
Odotan, että joku lohkaisee alatiesynnyttämisestäKnowHow sanoi:Forumin miehet näyttävät olevan varsinaisia asiantuntijoita mitä tulee synnyttämiseen. Minä itse mukaanluettuna!![]()
NÄYTTÄÄ HITAALTA!
Odotan, että joku lohkaisee alatiesynnyttämisestäKnowHow sanoi:Forumin miehet näyttävät olevan varsinaisia asiantuntijoita mitä tulee synnyttämiseen. Minä itse mukaanluettuna!![]()
Minulla olisi koneella todiste siitä, että sekin voi hoitua myös nopeasti ja suht helposti:thumbup:ml sanoi:Odotan, että joku lohkaisee alatiesynnyttämisestä
NÄYTTÄÄ HITAALTA!
Erittäin varteenotettava tekijä (jos on tosi) joka mielestäni oikeuttaa jokaisen naisen itse valitsemaan kuinka haluaa lapsensa synnyttää. (Tietenkin asiantuntijoiden avulla, mutta kuitenkin). Meidän miesten on aika vaikea oikeastaan loppuun asti ymmärtää koko synnytys hommaa vaikka oltaisiinkin mukana tukemassa. :yuck:Jones sanoi:Tussu pysyy paremmassa kondiksessa kun lapsi syntyy sektiolla. Ja sitten joillakin voi hävitä tunto tussusta synnytyksessä, ei enää orkku irtoa.
Kuulostaa harvinaiselta. Väitän, että olisin asiasta kuullut, mikäli olisi varteenotettava riskitekijä. Itse en ole havainnut väljistymistä eikä toiminnassa ole ainakaan ollut muutosta huonompaan suuntaan.Jones sanoi:Tussu pysyy paremmassa kondiksessa kun lapsi syntyy sektiolla. Ja sitten joillakin voi hävitä tunto tussusta synnytyksessä, ei enää orkku irtoa.
Satutko tietämään kuinka monta prosenttia naisista ei kykene koskaan laukeamaan? Tai niistä jotka eivät voi saada yhdynnässä? Ovatko nämä sitten eri asemassa sektion suhteenJones sanoi:Kyllä siitä lukee ihan julkaisuissa ja kirjoissa että toisilta huononee tunto huomattavasti arpikudoksen johdosta. Sitten on tehty jälkeenpäin korjausleikkaus yrityksiä.
Ei tietenkään. Tapauskohtaisesti. Onneksi Suomessa on erittäin turvallista synnyttää:ahem: Varma tieto jälleen.Jones sanoi:Kyllähän nainen on alunalkaen luotu alatiesynnyttäjäksi. Mutta ei kai sentään lapsen tai oman hengen uhalla?
Suoranaisesti lantion ulkoinen leveys ei välttämättä kerro synnytyksen onnistumista. Naisilla on tietääkseni kolmenlaista lantiotyyppiä, jotka soveltuvat eri lailla synnytykseen. Ulkoista leveyttä enemmän vaikuttaa lantion pohjan muoto (tästä voisi joku minua enemmän tietävä kertoa tarkemmin. Toki voin tarkistaa asian hyllystämme löytyvästä opuksesta...)Aslan sanoi:Aikaisemminhan luonnonvalinta yksinkertaisesti hoiti pois sellaiset tapaukset joilta ei alakautta onnistunut. Ei luolamiehiltä mitkään ihmeteot onnistuneet. Nykyaikainen, kapealanteisia naisia ihaileva trendi on siis luonnon vastainen. Silti mielestäni on itsekeskeistä oman tussun rupsahtamisen pelossa vaarantaa viattoman ihmisen, tässä tapauksessa oman lapsensa, terveys. Valitettavasti myös tuollaisilla ihmisillä on oikeus hankkia ja kasvattaa lapsia.
Totta turiset. Tuossa saunaan mennessä en enää lukenut kovinkaan tarkasti viestiäsi ja jäi sisällön sisäistäminen puolitiehen.Aslan sanoi:Niin juuri. Mielestäni tuollainen ajattelutapa kertoo juuri ominaisuudesta, jota voisi nimittää henkiseksi epäkypsyydeksi. Viestini kaksi eri asiaa eivät siis liity millään tavalla toisiinsa, vaikka siltä ehkä näyttää.
Ymmärsin kyllä kohdan mihin viittasit:thumbup: Siksi tarkensinkin omaa juttuani.Aslan sanoi:Enkä nyt, Sam, viitannut edellisessä viestissäni sinun ajattelutapaasi!!!
Johan tämä nyt alkaa mennä taas...
Voitko nyt opastaa tietämätöntä, mitenkä sektio minkä lääkäri tekee olisi hengen vaarallinen lapselle. En tosin ole mikään tietäjä näissä asioissa mutta en ole kuullut että se olisi lapselle vaarallista tai että joku lapsi olisi leikkauksen (sektion) takia henkensä menettänyt.Aslan sanoi:Aikaisemminhan luonnonvalinta yksinkertaisesti hoiti pois sellaiset tapaukset joilta ei alakautta onnistunut. Ei luolamiehiltä mitkään ihmeteot onnistuneet. Nykyaikainen, kapealanteisia naisia ihaileva trendi on siis luonnon vastainen. Silti mielestäni on itsekeskeistä oman tussun rupsahtamisen pelossa vaarantaa viattoman ihmisen, tässä tapauksessa oman lapsensa, terveys. Valitettavasti myös tuollaisilla ihmisillä on oikeus hankkia ja kasvattaa lapsia.