Ja sen jälkeen leivittänyt ne?:doubtful:Itse saanut ihan hyvin nahat irti kun pitänyt pannulla muutaman sekunnin nahka alaspäin ja sitten nykäissyt.
En ole yhtään ihmeissäni sun kakun epäonnistumisesta enää.
Ja sen jälkeen leivittänyt ne?:doubtful:Itse saanut ihan hyvin nahat irti kun pitänyt pannulla muutaman sekunnin nahka alaspäin ja sitten nykäissyt.
Mutta nyt se on luetuttanut forum-postauksia jollakin jury:llaEipä noita kannata lukea. Samaa kakkaa ku aiemminkin, korkeintaan sanajärjestys vähän vaihtelee.
No jopas, niinhän tuo tekee.Mutta nyt se on luetuttanut forum-postauksia jollakin jury:lla
Eihän tänne uskalla mitään kohta vastailla, häkki heiluu kohta
Maanantaina koomaa, lauantaina kormaa.Kolme annosta Kormaa. Röyh.
No vaikka niinkin. Mikä oleellisesti tuossa muuttuu paitsi milli nahan alta kypsynyt? En minä tiedä, mistään mitään.Ja sen jälkeen leivittänyt ne?:doubtful:
En ole yhtään ihmeissäni sun kakun epäonnistumisesta enää.
Kauanko noin yleensä paistat kalaa per puoli?No vaikka niinkin. Mikä oleellisesti tuossa muuttuu paitsi milli nahan alta kypsynyt? En minä tiedä, mistään mitään.
Jumalauta mitä boss-tasoa faijaseni. Ei olla nähty vähintää vuoteen. Millon taas miitataan ja bossitellaan kokkauksiamme foorumille?Tein omatekemiä kalapuikkoja lohifileestä. Ensinnäkin oli vaikeuksia saada se nahka irti siitä kalasta, ja pari palaa meni 'harjoitellessa'. Sitten lähti skulaamaan. Maustoin kalapalat suolalla ja valkopipperillä. Sitten pyörittelin munassa (kanan, ei omassa) ja dippasin palasen ruiskorppujauho ja ruisjauhoseokseen (luomu like a boss parturi) ja paistoin voissa. VOILÃ.
Kastikeena kevyt creme fraicheen, sitruunaa, tilliä, sinappia, maustekurkkua, suolaa, mustapipperiä ja sokeria.
Oli aika TÖRKEEN hyvää, vaikka itse sanonkin. Keitinperunat lisukkeena.
http://www.radionova.fi/ajankohtaista/uutiset/Vapun-reseptit--Kotitekoiset-kalapuikot-32390.html
Tuolta kopsasin. Vaihdoin kuhaa ala Lillin loheen ja jätin porkkanan pois kastikkeesta.
3000 -luvulla.Jumalauta mitä boss-tasoa faijaseni. Ei olla nähty vähintää vuoteen. Millon taas miitataan ja bossitellaan kokkauksiamme foorumille?
Tein omatekemiä kalapuikkoja lohifileestä.
Joo. Kannatetaan elävää ravintoa. Esim. sian syömistä osissa. Tarkkaa hommaa.Ruokaketjussa mättää.
Elottomia pahvi- ja muovipakkauksia sisältöineen liikutellaan kuljetusketjussa hellävaroen ja silkkihansikkain,
vaan miten huomioidaan ja kuinka kunnioitetaan elämää?
Elämä se on eläimelläkin.