Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
7e6b8e5ca949231e531518aaa8b3b668.jpg

Onkohan tämän Jonin sotilasarvosta koskaan tullut puhetta ? Vittuakaan kiinnosta mutta kaikenlaista mieleen tulee.

Zoe unohti kertoa tarkempaa infoa. Itel ei aamarii mee eikä kerkee enää. Kattoo millo päivällisen ottais.. Nyt siduk..... hups väärä toik. :eek!:

Zoe unohti kertoa tarkempaa infoa.

Aijaijai, voi minua höynää.

Tarkennettakoon, että aamupalaan sisältyi kaksi (2) viipaletta ruisleipää juustopäällystein sekä purkillinen Alpro-päärynäjogurttivalmistetta.

Kanakeittoo vois taas vetäistä pian. Jos nyt se kuvakin niin on sitten totta eikä shittiii.

IMG_20151127_171213d.jpg

Haa

Kanakeittoo vois taas vetäistä pian. Jos nyt se kuvakin niin on sitten totta eikä shittiii.

Kerrohan lyhyesti tuon väsäämäsi kanakeiton valmistusohje, eli 'resepti'. Kuvan perusteella siinä taitaa olla tomaattia, joka ei ole ihan tavallinen kanakeiton ainesosa. Voisin tuota ehkä kokeilla itsekin, vaikka nykyään on varsin hankalaa löytää kaupasta kanaa. Onko tuo kanasoppasi muuten ihan oma keksintö, vai löysitkö ohjeen lehdestä, netistä, tai jostain muualta?

Kuvii ei oo eikä tuu, mutku pyydettiin niin nätisti, niin kyl mä laitan ens viikon ruakalistan näkyviin. Tää on niinsanottu kuningaspostaus, joka jättää varjoonsa muiden syömispostaukset (esim. Joni :D).

Maanantai: Bolognaise kastiketta, täysjyväspaghettia
Tiistai: Jauhemaksapihvejä, keitinperunoita, purjokastiketta
Keskiviikko: Lohilaatikkoa
Tosrstai: Thai-kanakeittoa, riisinuudelia ja kookosta
Perjantai: Rosvopaistia, perunasosetta

Koska mikään lista ei voi olla täydellinen, niin lauantai puuttuu listasta. Kyllä mä jotain silloinkin duunissa syän! Omia eväitä ei muuten tueta. Kertaakaan en ole ottanut omia eväitä mukaan duuniin.

Kuvii ei oo eikä tuu, mutku pyydettiin niin nätisti, niin kyl mä laitan ens viikon ruakalistan näkyviin. Tää on niinsanottu kuningaspostaus, joka jättää varjoonsa muiden syömispostaukset (esim. Joni :D).

Maanantai: Bolognaise kastiketta, täysjyväspaghettia
Tiistai: Jauhemaksapihvejä, keitinperunoita, purjokastiketta
Keskiviikko: Lohilaatikkoa
Tosrstai: Thai-kanakeittoa, riisinuudelia ja kookosta
Perjantai: Rosvopaistia, perunasosetta

Koska mikään lista ei voi olla täydellinen, niin lauantai puuttuu listasta. Kyllä mä jotain silloinkin duunissa syän! Omia eväitä ei muuten tueta. Kertaakaan en ole ottanut omia eväitä mukaan duuniin.

Monelta on ruoka? Entäs noi juomat?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.