Syön parhaillaan II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luulen että oli ruotsalaisia, muttei se haittaa, koska Ruotsissa kaikki on paremmin kuin Suomessa ja lisäksi osaan ruotsia, niin voin puhua niille ihan niiden omalla äidinkielellään. Vai pitäisikö sanoa maakielellään.:ahem:

Luulen että oli ruotsalaisia, muttei se haittaa, koska Ruotsissa kaikki on paremmin kuin Suomessa ja lisäksi osaan ruotsia, niin voin puhua niille ihan niiden omalla äidinkielellään. Vai pitäisikö sanoa maakielellään.:ahem:

Ja mitä olen tuon T. "huomenta" K.:n juttuja lukenut, niin taitaa Ruotsissa viljelijätkin olla karvan verran fiksumpia kuin Suomessa.

Tulkinta on vaikeaa? Välillä Mosse on Hitler, välillä Stalin ja sitten loppuviikosta Tarja Halonen tai peräti Pekka Haavisto :D

Tulkintavaikeudethan johtuu ainoastaan siitä, että et ole koskaan kutsunut ABC-kaffeille ;)

Joku grillas mun suoraan mun nenään kun olin fillaroimassa, joten grillasin takaisin!:mad:

2780.jpg

Pitäs varmaan alkaa syömään chicken hot wingssejä! Ainoa mitä en ole koskaan koittanut.. Parhaisiin siipimestoihin Tampereelle siis. Jospa ny pk-seudullakin olis hyviä paikkoja. :P

Viimeksi muokattu:
S-Marketin lihatiskiltä pari broilerin koipireistä.

Tuliset aamupaskat luvassa :ahem:

Joskus kun on syönyt oikein chilipitoista safkaa niin aamulla on kyllä kirjaimellisesti ring of fire aamutoimilla.

Toinen asia mitä olen paljon äimistellyt on se, mikä ihmeen tarve tulisen sapuskan ystävillä on kertoa kuinka paljon persettä kuumottaa.

Jaettu ilo = moninkertainen ilo :ahem:

Mikähän se ensimmäinen asia on, jota äimistelet?
Saatan tietää siihenkin vastauksen.

Tuliset aamupaskat luvassa :ahem:

Joskus kun on syönyt oikein chilipitoista safkaa niin aamulla on kyllä kirjaimellisesti ring of fire aamutoimilla.

Oon tottunu tuliseen joten tuskin sentään tollasista.. kyl sitä yleensä jalapenokastiketta tulee dipattua lihaisiin ruokiin.