Örfil
Guest
Tuskinpa asiaa kannattaa ylianalysoida, tää nyt on välillä tämmöstä.
Ja ylireagoida Mossenkaan. Luulevat pian herkkähipiäiseksi
Tuskinpa asiaa kannattaa ylianalysoida, tää nyt on välillä tämmöstä.
Jos olis herkkähipiäinen, niin vois pitää vittuiluna sitäkin, että puhutaan 'eräästä forumistista', ja viitataan suorasti johonkin hahmoon.![]()
Eräs foorumisti kertoi mulle luottamuksellisesti että eräs foorumisti on ns. "ornari".
Minähän se olen.![]()
Kai tuosta hätäisempi voi saada väärän tulkinnan. Tahattomastikin.
.
Syön parhaimmillaan pääkkiksiä.
Onko sulla muuten yleensäkin tapana huudella toisten nimiä, kun autoa myyvät? Mitä?
Kyllä sä voit ihan nimeltä mua kutsua, en mä siitä suutu.
Niin, mikä siinä nyt on niin paha, jos sanoo Petri Gerdtiä Vantaan McGyveriksi? Kertokaas se mulle.
Ja Jonille vittuilu. Ihan oikeasti. Aikuiset ihmiset poloista jaksavat kiusata. Mä en viittii pienempiä ja heikompia kiusata. En saa siitä mitään kiksejä.
Mutta mielelläni kuulisin, mikä tuossa McGyver-jutussa närpee???:doubtful:
Omat vakkaripaikat on nykyään eräs K-Supermarket sekä muuan K-market, ei silti liene K-ketjun perusvalikoimissa. Esim. lähicittarista ei löydy. Joillakin S-ketjun huoltsikoilla (ABC?) on joskus ollut.Tekisi mieli maistaa noita pääkkiksiä. Ei saa ääsmarketista eikä K-kaupassakaan ole näkynyt.
Liekö Siwan valikoimissa?
Voisitko mitenkään kuvailla laatusanoin, adjektiivein ja kuvaavin ilmaisuin miltä ne maistuvat suussa - tietysti suussa, koska eihän ne esim. jalkaterällä tai kainalossa maistu todennäköisesti juuri miltään - että voin muodostaa vahvat ennakko-odotukset ennen koemaistoa?
Voisitko.
Omat vakkaripaikat on nykyään eräs K-Supermarket sekä muuan K-market, ei silti liene K-ketjun perusvalikoimissa. Esim. lähicittarista ei löydy. Joillakin S-ketjun huoltsikoilla (ABC?) on joskus ollut.
Varmaa saalista haluavat voivat vaikka sännätä -> http://www.verkkokauppa.com/fi/product/22863/dhmtj/Paakallo-Super-Salmiakki-makeispussi-90-g
Voi olla tekemätön paikka kuvailla orgasmia suussa. Tai miltä tuntuu elämän peruselementtien (vesi, happi, internet, pääkkikset) tarve.