Gessle
Well-known member
OT: Aina mä jaksan revetä tolle sun sigukuvalleSuomen Huippu sanoi:Onko Bobakista tehty jo katoamisilmoitus?
OT: Aina mä jaksan revetä tolle sun sigukuvalleSuomen Huippu sanoi:Onko Bobakista tehty jo katoamisilmoitus?
Olen rehellinen mies ja voin myöntää että Kimin mahdollinen lähteminen on hieman katkeraa McLaren fanille, mutta aivan täydelliseksi Kimin nälvimiseksi en touhujani kuitenkaan myönnä. Nautin vielä katsoa Kimin ajoja Larenin ratissa, mutta ikävä kyllä McLaren fanina Räikkösen mahdollinen poistuminen suosikkitallistani heikentää Kimin arvoa minussa :thumbdownpatriot sanoi:Mites sun McLarenlasit?
Pari yksittäistä esimerkkiä:patriot sanoi:Kolarointi Montoyan tasolla... Nyt poika faktoja pöytään!
Oletko muuten koskaan huomannut F1-forumin vBulletin ohjelmistossa sellaista toimintoa jonka saa toimintaan painamalla kirjoittajan nimeä ja katsomalla hänen aikaisempia postauksiaan.jupla sanoi:Onkohan Markus Sytelä Bobakin pimeä puoli ja kakkosnikki? Bobakin hävittyä forumilta on Sytelän viestimäärä kasvanut huikeasti. Onko Paha voittanut Hyvän? Kaipaan entisiä aikoja... (ehkä AJ Hölminger käy hakemassa Bobakin Toisesta Maailmasta?)
Ei ollut muuta ajolinjaa... Aika kaukana ollaan vielä Montoyan saavutuksista. Miehen jonka ansiosta McLaren hävisi merkkimestaruuden 2005.azai sanoi:Japanin GP 2005
Montoya ajautuu liian väärälle ajolinjalle josta seurautuu kolari Villeneuven kanssa, aivan kuten Räikkönen Istanbulissa 2006.
Tässä pari yksittäistä esimerkkiä, kun kerran faktaa halusit.
Jos joka ikisessä postauksessa toistaa samaa ja provosoi on se väsynyttä. Nauratti eka, ei naurata enää.azai sanoi:Oletko muuten koskaan huomannut F1-forumin vBulletin ohjelmistossa sellaista toimintoa jonka saa toimintaan painamalla kirjoittajan nimeä ja katsomalla hänen aikaisempia postauksiaan.
Sytelä on melko kaukaa saakka ollut foorumilta, ja jos tutkitte kaverin postauksia, niin ei kyllä niissä aiemmista mitään vikaa ole ollut tai viittauksia CART-juttuun.
Jos Sytelä haluaa kertoa vain kantansa Kimistä, niin älkää ihmeessä ristiinnaulitko tyyppiä jos mielipide ei ole sama teidän kanssa, vaan kestäkää se! Minusta se menee säälittävyyden puolelle jos täällä aletaan tehdä salaliitto topicceja jostain yksittäisestä käyttäjästä.
Luuletkos mitä ne sinun postaukset on ollut välillä ja nykyisin ? Samaa luokkaa kuin minunkin (ja Sytelän), naurattaa aluksi, mutta ei enääpatriot sanoi:Jos joka ikisessä postauksessa toistaa samaa ja provosoi on se väsynyttä. Nauratti eka, ei naurata enää.
Your feeble skills are no match for the power of the Dark Side.:doubtful:jupla sanoi:Onkohan Markus Sytelä Bobakin pimeä puoli ja kakkosnikki? Bobakin hävittyä forumilta on Sytelän viestimäärä kasvanut huikeasti. Onko Paha voittanut Hyvän? Kaipaan entisiä aikoja... (ehkä AJ Hölminger käy hakemassa Bobakin Toisesta Maailmasta?)
Jaa... Sätissä mulle joku naurahti.azai sanoi:Luuletkos mitä ne sinun postaukset on ollut välillä ja nykyisin ? Samaa luokkaa kuin minunkin (ja Sytelän), naurattaa aluksi, mutta ei enää
Jostain kumman syystä minulla on hieman erilainen käsitys Alonsosta Varsinkin omien virheiden myöntämisen suhteen.jupla sanoi:Ja tietysti kannatan Kimiä ja Kovalaista. Alonsoa kunnioitan, Schumia en koska hän ei pysty myöntämään virheitään (joita on paljon). Schumi on loistava "driver", mutta Kimi ja Alonso ovatten mahtavia "racer"eita, jotka nauttivat tiukasta mies-miestä-vastaan -kisasta.
Joo, voi olla. Mutta tekee niin vähän virheitä. Tosin hänelle voisi antaa intiaaninimen "Ajaa Nyrkki Pystyssä". Mutta Schumista poiketen Alonso pystyy ohittamaan ajamalla.Sam sanoi:Jostain kumman syystä minulla on hieman erilainen käsitys Alonsosta Varsinkin omien virheiden myöntämisen suhteen.
Päivän parhaat naurut. Kyllä Schumi on paljon parrempi kuski nimenomaan ohittamaan kuin Alonso.jupla sanoi:Joo, voi olla. Mutta tekee niin vähän virheitä. Tosin hänelle voisi antaa intiaaninimen "Ajaa Nyrkki Pystyssä". Mutta Schumista poiketen Alonso pystyy ohittamaan ajamalla.
Kokemusta on.:ahem:Bobakki sanoi:Kivaa, minua on kaivattu. Hulvattomuutta. Tiedoksi ja opetukseksi kaikille, Internet-yhteyttä ei saa aina käyttöön välittömästi muuton jälkeen jos ei itse asiaan pyri aktiivisesti vaikuttamaan.
Eikä aina auta sekään....Bobakki sanoi:Kivaa, minua on kaivattu. Hulvattomuutta. Tiedoksi ja opetukseksi kaikille, Internet-yhteyttä ei saa aina käyttöön välittömästi muuton jälkeen jos ei itse asiaan pyri aktiivisesti vaikuttamaan.
just silleen:thumbfh:Bobakki sanoi:Kivaa, minua on kaivattu. Hulvattomuutta. Tiedoksi ja opetukseksi kaikille, Internet-yhteyttä ei saa aina käyttöön välittömästi muuton jälkeen jos ei itse asiaan pyri aktiivisesti vaikuttamaan.
Tuota lausetta on vaikea kuvitella Mikki Hiiren lausumaksi, kovasti yrittää James Earl Jonesin basso tunkea päälle...AJ sanoi:Your feeble skills are no match for the power of the Dark Side.:doubtful: