Makkonen
Guest
Ei paskempi idea... :idea:Pitäiskö keittiön patteria säätää kovemmalle?
Ei paskempi idea... :idea:Pitäiskö keittiön patteria säätää kovemmalle?
Köyhällä ei ole varaa lämmittää taloa Suomessa, köyhä matkustaa lämpimään maahan talveksi. Tulee halvemmaksi. Varma tieto.Ei paskempi idea... :idea:
Ei varaa, kun vihervasurit nostaneet energiaveroja, jotta olisi varaa ottaa lisää pakolaisia! MAMUJEN VIKAAAAAKöyhällä ei ole varaa lämmittää taloa Suomessa, köyhä matkustaa lämpimään maahan talveksi. Tulee halvemmaksi. Varma tieto.
Vettelillä ei lienekkään paras auto vaan parhaat patterit.Kovat ajat vaativat kovempia pattereita.
Epätosimies ei tee noin.Tosimies lämmittää asuntonsa pelkällä ruumiinlämmöllä. Hirveetä huutoyrjötreeniä aamusta iltaan. Yöt meneekin syväkoomassa.
EpäIle:tkö? tkö.Epätosimies ei tee noin.
Siitä KERS patterista riittäisi virtaa varmaan koko suomelle. :eek!:Vettelillä ei lienekkään paras auto vaan parhaat patterit.
Vähän sama, mutta eri. Huhtikuussa olen viimeksi mennyt töihin pitkähihaisessa asusteessa. Tarkoitan siirtymätaivalta asunnolta työpaikalle. Tänään laitoin takin päälle. Töihin mennessä.Aamukaffella käydessä ei pelkkä t-paita riittänyt.
Piti nöyrtyä syksyn edessä ja laittaa takki päälle.
Ihan kuin Suomessa olisi joskus kesä...Menny vähä kylymäksi tämä kesä.
Käsittääkseni joka vuonna Suomessa on ollut kesä. Ainakin mun elinaikanani. Joka nyt vielä on varsin vähäinen, mutta pientä kokemusta kesien kierrosta on jo. Mulla.Ihan kuin Suomessa olisi joskus kesä...
Raikasta! Siellä on syytä varoa mustaa jäätä ja jäätyneitä syksyn lehtiä!Tuorein säähavainto: 25.9.2013 5:50 Suomen aikaa
Lämpötila 0,8 °C
Kosteus 86 %
Kastepiste -1,3 °C
Pohjoistuulta 2 m/s
Puuska 7 m/s
Paine 1010,0 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (5:00)
Pilvisyys: selkeää (0/8)
Näkyvyys yli 20 km
Samanmoinen kohtalo. Talvi tulee.Huppista, tulipas kiire. Olin muka ajoissa asialla, mutta auton ikkunat olivat semmoisessa liimajäässä, ettei se meinannut luovuttaa millään.