Sitten raporttia!
Kello lyö 18.10, ruoka melkein valmista, Matxilta tulee SMS, hän on paikalla, muita ei näy. Ilmoitan, että "Törppö on etuajassa!" ... myöhemmin selvisi, että Matxi oli ainoa paikalle ajoissa selvinnyt, Juskanen&Arnold myöhästyivät 2min, pankkiautomaatin takia (selityksiä...)
Seuraavaksi saavuin minä, hädin tuskin olin oluen ottanut, kun jo bobbis saapui. Kun vielä pikaisesti Knowhow ja Charlie saapui, niin vaihdoimme pöytää. Tässä vaiheessa Charlie mystisesti hävisi. Myöhemmin(1.5min) selvisi, että hän oli mennyt olutta ottamaan!
Jonkin aikaa keskustelu aaltoili, Knowhow ja Juskanen pääsivät keskustelun vauhtiin mm. yliluonnollisista asioista, muut yrittivät autoista ja Bobbiksen Saksan reissusta puhua.....
Seuraava tapahtuma oli Yrjölän saapuminen, jonka jälkeen keskustelunaiheet laajenivat, makkaroihin, Valintataloista löytyviin ilmoituksiin jne. Totesimme mm. että horisontti ei voi KOSKAAN olla suorassa !!!!!
Jonkin ajan päästä Yrjölä ilmoitti poistumisesta. Otimme ryhmäkuvan ja menetimme Yrjölän helsinginyölle!
Tämän jälkeen keskustelu liikkui monissa asioissa. Kuulimme mm. että totuus eräästä ekspressokeittimen hakemisesta on vielä kuultuakin surkeampi (!) !
Seuraavat poistujat olivat Arnold ja Juskanen.
tämän jälkeen rupesimme puhumaan aiheesta, kehumaan Häkkistä. Totesimme hänen olevan yksi kaikkien aikojen nopeimmista, mutta ei parhaista. Schumi on parempi, mutta hitaampi - tämä oli johtopäätöksemme..... Muutenkin saimme aikaan mielenkiintoisen keskustelun formuloista, joka keskytyi, kun Bobbiksen piti poistua. Tällöin koko porukka hajosi ja lähti kotiin!
KIITOKSET KAIKILLE OSALLISTUJILLE MINUN PUOLESTA!
Ett silleen!!!!!!!1