Täällä Ganador hurraa potkupallistein äMäM saavutuksille.

  • Viestiketjun aloittaja tmoi
  • Aloituspäivämäärä

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tuo on ominaisuus josta olisi järkevää yrittää pyrkiä eroon.
Perustelehan varsin miksi. Eihän se tokikaan koske asioita, joista oikeasti pidän. Lähinnä sellaisia, jotka ovat yhdentekeviä tai muuten vähän kiinnostavia.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Perustelehan varsin miksi. Eihän se tokikaan koske asioita, joista oikeasti pidän. Lähinnä sellaisia, jotka ovat yhdentekeviä tai muuten vähän kiinnostavia.
Tuputtamisen määrä ei ratkaise asian todenmukaisuutta/tärkeyttä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tuputtamisen määrä ei ratkaise asian todenmukaisuutta/tärkeyttä.
Ai sä nyt sotket tän taas johonkin totuuteen. Ilman vastustamista maailma olis ihan vitun paljon paskempi paikka olla. Vain vastarinta takaa laadun.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Ai sä nyt sotket tän taas johonkin totuuteen. Ilman vastustamista maailma olis ihan vitun paljon paskempi paikka olla. Vain vastarinta takaa laadun.
Olen tietysti samaa mieltä vastarinnan tärkeydestä. Kommenttini koski tapaasi valita vastarinnan kohde. Toimimalla kuten sinä voi päätyä vastustamaan asioita joita oikeasti kannattaa/olisi syytä kannattaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Olen tietysti samaa mieltä vastarinnan tärkeydestä. Kommenttini koski tapaasi valita vastarinnan kohde. Toimimalla kuten sinä voi päätyä vastustamaan asioita joita oikeasti kannattaa/olisi syytä kannattaa.
Olen siis mielestäsi täysin tunteiden varassa toimiva höhlä.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Annatte siis toisille epäsuoran vallan muodostaa omat mielipiteenne. Taidatte arvostaa nämä henkilöt aika korkealle. Wow suoraa puhetta eikai siinä.
Ei noin, vaan harmituksen vie kokonaan noiden fanaattikkojen vitutus ja sitä kautta harmitus muuttuu vahingoniloksi.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Kyllä minäkin joskus 16-vuotiaana ajattelin, että jääkendo on ihan junttia ja potkupallo parasta ja jääkendofanit ihan tymiä. Kai sitä vain tuli vanhaksi ja tylsäksi kun alkoi kyseenalaistaa moisen ajattelun.
Onhan se häkellyttävä hetki ihmisen elämässä kun tajuaa että kaikki jotka ajattelevat eri tavoin kuin itse ajattelee eivät välttämättä ole imbesillejä.

Suurin osa toki on.
 
Ylös