noniin, kausi 2003 finaalissa, joten seuraavassa omiamielipiteitä...:
-Tasaisuus oli valttia... ihan kuin rallissa, niin myös palkintopalli sijoilla voi nyt pärjätä suht hyvin F1:ssä... hyvä vai huono juttu? mun mielestä huono... entinen pisteytys oli parempi. (vaikkakin sen suhteen MSc olis vienyt MM:n aiemmin jo)
-Onnea MSc:lle, 6:s mestaruus, ja yks vaikeimmista MM kausista (ehkä)...
(pakko sanoo tähän väliin, Senna on ja pysyy mun kirjoissa kaikkien aikojen parhaaa, vaikka sumi kuinka monta MM:ää voittas wink )
Ferrarille oikeutetusti tallimestaruus, uskomaton luotettavuus autolla nr 1.... hieman kaipais kyl Rubensillekin onnea... mies selkeesti on kehittyny vuosien aikana ja on nopea välillä...
-Mclarenilta hyvä nousu viime kauteen nähden, toivotan että MP4-19 on nopea niin ens vuonna sit ehkä juhlitaan Wokingissa...
(positiivista, DC ajoi nätin kisan pitkästä aikaa... miksei tollain jo aiemmin?)
-Williamsilta surkee finaali, ralffi teki parhaansa ettei pääse korkeille sijotuksille, ehkä olis hyvä aika BMW:n miettiä miehen sopparia uusiks...
Montylle tekninen vika, muuten ois kai tullut voitto(?), who knows... surkeeta kuitenkin...
(itse odotin Williamsilta tälle vuodelle enempi, mut juuri mitn ei käteen jääny huonon alkukauden takia...)
tossa omia mietteitä kauden ajalta... yritin olla mahdollisimman puolueeton
Ensi vuosi ja uusi kausi kaiken muuttaa voi, mut mihin suuntaan? Se selvinnee Maaliskuussa...