Sam
Muumipappa
Olen kade. Minäkin tahtoisin puulämmitteisen saunan.Late sanoi:Aion saunoa huomenna eikä sähköä kulu lainkaan :thumbup:
Olen kade. Minäkin tahtoisin puulämmitteisen saunan.Late sanoi:Aion saunoa huomenna eikä sähköä kulu lainkaan :thumbup:
Omista eduista ei tingitä?Sam sanoi:Aion saunoa tänäkin iltana.
Vaikka sähkönhinta kolminkertaistuisi, en saunomisesta tinkisi. Täytyy olla joku paikka, missä voi rentoutua vailla murheita ja stressiä :thumbup:Observer sanoi:Omista eduista ei tingitä?
Olen sanaton.Sam sanoi:Vaikka sähkönhinta kolminkertaistuisi, en saunomisesta tinkisi. Täytyy olla joku paikka, missä voi rentoutua vailla murheita ja stressiä :thumbup:
Sam sanoi:Vaikka sähkönhinta kolminkertaistuisi, en saunomisesta tinkisi. Täytyy olla joku paikka, missä voi rentoutua vailla murheita ja stressiä :thumbup:
Eiköhän laiteta nyt jokaikinen sähköhärveli päälle mitä löytyy. Tehdään uusi ennätys! 16 000 MW rikki, we can do it!markoj sanoi:Sammutin radion helpottaakseni sähköpulaa. Nyt leipomaan!
Ihan kuin se MTV3:n sanavisan naisjuontaja joka ihan hengästymiseen asti jaksoi tänään hokea, että NYT pitää soittaa kun on niin huonoja aikoja, jos on jo soittanut niin soita uudestaan kun on niiin helppo pistää paremmaksi ja jos ei vielä ole soittanut niin nyt kannattaa. jne.jne. piti ihan katsoa, että kestääkö "draivi" loppuun saakka - kesti. Moiset juontajat pääsevät inhokkilistani kakkossijalle heti puhelinkauppiaiden peesiin.Suomen Huippu sanoi:Eiköhän laiteta nyt jokaikinen sähköhärveli päälle mitä löytyy. Tehdään uusi ennätys! 16 000 MW rikki, we can do it!
Aina kun naispuolinen puhelinkauppias soittaa, yritän tehdä treffejä hänen kanssaan. Loppuu markkinointi (ja puhelu) aika nopeasti. :tongue:Mutku sanoi:Moiset juontajat pääsevät inhokkilistani kakkossijalle heti puhelinkauppiaiden peesiin.
Oletko yrittänyt koskaan läähättävää lähestymistä tyyliin:JayR sanoi:Aina kun naispuolinen puhelinkauppias soittaa, yritän tehdä treffejä hänen kanssaan. Loppuu markkinointi (ja puhelu) aika nopeasti. :tongue:
No en sentään ihan läähätelly, mutta ei paljoa muutakaan. Kyselen mitä sillä on päällä ja suostuisko se lähtemään drinkille mun kanssa.Tolerantti sanoi:Oletko yrittänyt koskaan läähättävää lähestymistä tyyliin:
- Sulla on ihana ääni LÄÄH. Mun tekee mieli LÄÄH. Minkäväriset rintsikat sulla on LÄÄH? Entäs pikkuhousut LÄÄH? Mulla on hirvee stondis LÄÄH. Kohta kaivan sen esiin LÄÄH.
Itse en ole millään kehdannut, vaikka markkinointityö kuinka ärsyttäisi. Sivistyneempi tapa voisi olla näin:
- Minulla ei nyt juuri ole aikaa jutustella kanssasi, mutta mihin aikaan pääset töistä, niin voin sitten soittaa sinulle kotiin?
- Mutta eihän minulle nyt kotiin voi soittaa näissä asioissa, sanoo myyjä.
- Niinpä. SLÄM.
- voin soittaa sinulle myöhemminTolerantti sanoi:- Minulla ei nyt juuri ole aikaa jutustella kanssasi, mutta mihin aikaan pääset töistä, niin voin sitten soittaa sinulle kotiin?
Onko kukaan koskaan lähtenyt?JayR sanoi:No en sentään ihan läähätelly, mutta ei paljoa muutakaan. Kyselen mitä sillä on päällä ja suostuisko se lähtemään drinkille mun kanssa.
:nope:Tolerantti sanoi:Onko kukaan koskaan lähtenyt?
Taisi käydä niin, että päästökauppa on kallistanut varavoiman hintaa niin paljon, että käynnistystä pihdattiin loppuun asti.Mutku sanoi:Nyt kiireellä käynnistellään jotain varavoimaloita. Tuliko pakkanen ja kulutuksen nousu yllätyksenä :nope: :jaska: