Täällä seurataan sähkönkulutusta

Late

Peugeot 205 T16
Sonerallakin taitaa olla sähkön puutetta kun netti pätkii välillä.

markoj

Custom User
Sammutin radion helpottaakseni sähköpulaa. Nyt leipomaan!

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Observer sanoi:
Omista eduista ei tingitä? ;)
Vaikka sähkönhinta kolminkertaistuisi, en saunomisesta tinkisi. Täytyy olla joku paikka, missä voi rentoutua vailla murheita ja stressiä :thumbup:

Observer

Well-known member
Sam sanoi:
Vaikka sähkönhinta kolminkertaistuisi, en saunomisesta tinkisi. Täytyy olla joku paikka, missä voi rentoutua vailla murheita ja stressiä :thumbup:
Olen sanaton. :eek:

Observer

Well-known member
14807 MW. Meneekö viistoista donaa rikki? :nope:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Sam sanoi:

En minäkään tingi, hain juuri tallista puita saunalle valmiiksi, iltamyöhäsellä raapaisen valkeen kiukaaseen ja kohta siitä alan heitellä löylyä.

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Onneksi en ottanut pörssisähkösopimusta. Vaikka ainahan on maksettava eikös juu, mitä tässä maailmassa velkaantuu...
markoj sanoi:
Sammutin radion helpottaakseni sähköpulaa. Nyt leipomaan!
Eiköhän laiteta nyt jokaikinen sähköhärveli päälle mitä löytyy. Tehdään uusi ennätys! 16 000 MW rikki, we can do it!

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Suomen Huippu sanoi:
Eiköhän laiteta nyt jokaikinen sähköhärveli päälle mitä löytyy. Tehdään uusi ennätys! 16 000 MW rikki, we can do it!
Ihan kuin se MTV3:n sanavisan naisjuontaja joka ihan hengästymiseen asti jaksoi tänään hokea, että NYT pitää soittaa kun on niin huonoja aikoja, jos on jo soittanut niin soita uudestaan kun on niiin helppo pistää paremmaksi ja jos ei vielä ole soittanut niin nyt kannattaa. jne.jne. piti ihan katsoa, että kestääkö "draivi" loppuun saakka - kesti. :eek: Moiset juontajat pääsevät inhokkilistani kakkossijalle heti puhelinkauppiaiden peesiin.

Makkonen

Guest
Mutku sanoi:
Moiset juontajat pääsevät inhokkilistani kakkossijalle heti puhelinkauppiaiden peesiin.
Aina kun naispuolinen puhelinkauppias soittaa, yritän tehdä treffejä hänen kanssaan. Loppuu markkinointi (ja puhelu) aika nopeasti. :tongue:

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Nyt kiireellä käynnistellään jotain varavoimaloita. Tuliko pakkanen ja kulutuksen nousu yllätyksenä :nope: :jaska:

Tolerantti

Well-known member
JayR sanoi:
Aina kun naispuolinen puhelinkauppias soittaa, yritän tehdä treffejä hänen kanssaan. Loppuu markkinointi (ja puhelu) aika nopeasti. :tongue:
Oletko yrittänyt koskaan läähättävää lähestymistä tyyliin:
- Sulla on ihana ääni LÄÄH. Mun tekee mieli LÄÄH. Minkäväriset rintsikat sulla on LÄÄH? Entäs pikkuhousut LÄÄH? Mulla on hirvee stondis LÄÄH. Kohta kaivan sen esiin LÄÄH.

Itse en ole millään kehdannut, vaikka markkinointityö kuinka ärsyttäisi. Sivistyneempi tapa voisi olla näin:

- Minulla ei nyt juuri ole aikaa jutustella kanssasi, mutta mihin aikaan pääset töistä, niin voin sitten soittaa sinulle kotiin?
- Mutta eihän minulle nyt kotiin voi soittaa näissä asioissa, sanoo myyjä.
- Niinpä. SLÄM.

Makkonen

Guest
Tolerantti sanoi:
Oletko yrittänyt koskaan läähättävää lähestymistä tyyliin:
- Sulla on ihana ääni LÄÄH. Mun tekee mieli LÄÄH. Minkäväriset rintsikat sulla on LÄÄH? Entäs pikkuhousut LÄÄH? Mulla on hirvee stondis LÄÄH. Kohta kaivan sen esiin LÄÄH.

Itse en ole millään kehdannut, vaikka markkinointityö kuinka ärsyttäisi. Sivistyneempi tapa voisi olla näin:

- Minulla ei nyt juuri ole aikaa jutustella kanssasi, mutta mihin aikaan pääset töistä, niin voin sitten soittaa sinulle kotiin?
- Mutta eihän minulle nyt kotiin voi soittaa näissä asioissa, sanoo myyjä.
- Niinpä. SLÄM.
No en sentään ihan läähätelly, mutta ei paljoa muutakaan. Kyselen mitä sillä on päällä ja suostuisko se lähtemään drinkille mun kanssa.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Tolerantti sanoi:
- voin soittaa sinulle myöhemmin

ei niistä noin helpolla eroon pääse :nope:

Tolerantti

Well-known member
JayR sanoi:
No en sentään ihan läähätelly, mutta ei paljoa muutakaan. Kyselen mitä sillä on päällä ja suostuisko se lähtemään drinkille mun kanssa.
Onko kukaan koskaan lähtenyt? :D

Tolerantti

Well-known member
Mutku sanoi:
Nyt kiireellä käynnistellään jotain varavoimaloita. Tuliko pakkanen ja kulutuksen nousu yllätyksenä :nope: :jaska:
Taisi käydä niin, että päästökauppa on kallistanut varavoiman hintaa niin paljon, että käynnistystä pihdattiin loppuun asti.