Todella peevelin kiduttavaa jos jo kertaalleen parjattu Alonso korjaa mestaruuden Räikköstyyliin. Ei. Niin EI saa käydä.
Kimi törmäilee rallissa uransa ja Rellu luulee haalivansa mestaria. Kompastellut Alonso nousee kiusallisesti vuosien takaisesta kompastuksestaan Singaporen radalle voittajana. Tää on suomalaisittain kyllä nyt ihan väärin.
Webber on älykäs ja mukava mies, loistava kuljettajakin, mutta jotenkin Webberillä ei oo sellaista voittajan auraa ja tosiautoilijan ratakarismaa, mitä esimerkiksi minut täysin pettäneellä Vettelillä on. Jos Red Bull ei jatkossa osoita samanlaista kestävyyttä tai taktikointia, niin uskon, että mestaruus lipsuu Alonsolle tai Hamiltonille. Jos pitäis veikata enää loppukauden yllättäjiä tai yrittäjiä, veikkaisin Vettelin viimein aikuistuvan ja näyttävän.
Ärsyttävää vain, että ero on sen verran hirvittävä, että talli saattaa joutua keskittymään ainoastaan Webberiin, jolloin valtikka ojennetaan superlahjakkuuden sijaan ihan hyvälle kuljettajalle. Jos Webber pesee Hamiltonin ja Alonson, kyseessä täytyy olla ihan helvetin kova jätkä.
Unohtaen antipatiani Alonsoa kohtaan toivoisin kuitenkin Ferrarin pitävän hienon vireensä, jotta radalle saataisiin vähän draamaa... Ja Button on osoittautunut jälleen siksi, minä mä olen aina häntä pitänyt, vähän samantyyppiseksi kaveriksi kuin Webber: älykäs, hyvännäköinen tyyppi, jolla on taitoja ja tasaisuutta, muttei tietoakaan räjähtävyydestä.
Ai että. Kyllä on Räikköstä ikävä.